به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالدینیو: «مسی بهترین بازیکن جهان است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۳۰) (۱,۳۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: بلیچر ریپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستاره سابق بارسا که چند فصل از پنج سال حضورش در بارسا را در کنار لیونل مسی سپری کرد، به شدت به ستایش شماره 10 فعلی بارسا، در مصاحبه با مارکا که در روز چهارشنبه منتشر شد، پرداخت.

رونالدینیو در این مصاحبه اعلام کرد که مسی بدون شک بهترین بازیکن دنیاست: «او در جهان بهترین است، و چیز دیگری نیاز نیست که در این باره گفته شود». این صحبت‌ها در حالی انجام شده است که تنها چند هفته به مراسم توپ طلا، که در آن لیونل مسی، رونالدو و هموطن رونالدینیو، نیمار در آن به رقابت بر سر کسب توپ طلا خواهند پرداخت، باقی مانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که رونالدو و نیمار هم شانس کسب این عنوان را دارا هستند، نمایش مسی در فصل 2014/15، فوق‌العاده بوده است و این کار را برای دو رقیب دیگر، سخت می‌کند. مهاجم آرژانتینی نه تنها در طول این فصل، 58 گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند، بلکه نقشی اساسی در کسب دومین سه گانه بارسا در شش فصل اخیر داشت.

در صورتی که مسی بتواند در 11 ژانویه این عنوان را بدست بیاورد، این پنجمین توپ طلای این بازیکن خواهد بود. مسی در سال‌های 2009، 2010، 2011 و 2012 این عنوان را به دست آورده است، و سپس رونالدو با کسب توپ طلا در سال‌های 2013 و 2014، یک دوری دو ساله بین مسی و توپ طلا به وجود آورده است، که به احتمال بسیار زیاد، مسی این فاصله را ژانویه 2016، از بین خواهد برد.

علاوه بر سلطه همه جانبه بارسا در رقابت‌های فصل گذشته، بارسا در این فصل هم نمایش خوبی از خود در لیگ نشان داده است و ضمن صدر نشینی، خود را به عنوان شانس اول کسب عنوان قهرمانی، اثبات کرده است. از طرف دیگر، بارسا نیم نگاهی نیز به تکرار عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دارد. آن‌ها برای اینکار، جدالی حساس با آرسنال در مرحله یک هشتم پایانی این رقابت‌ها خواهند داشت.

رونالدینیو در این مورد گفت: «امیدوارم بارسا این فصل هم قهرمان اروپا شود، اما این کار به هیچ وجه آسان نخواهد بود. زیرا تیم‌های بسیار خوبی در این جام حضور دارند، و همه‌شان هم می‌خواهند به فینال برسند».

در حالی که رأی گیری‌ها برای انتخاب بهترین بازیکن سال، همچنان ادامه دارد، با توجه به نمایش‌ها و جام‌های کسب شده توسط سه بازیکن نهایی، بسیار بعید است که نتیجه چیزی جز آنچه رونالدینیو پیش بینی کرده است بشود.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Frombarcawithlove
پاسخ به: رونالدینیو: «مسی بهترین بازیکن جهان است»
جدیدا این مسی و رونالدينهو چ دل و قلوه ای برای هم ميرن

مسی که صد درصد توپ طلا رو برده


پنج‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۰۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: رونالدینیو: «مسی بهترین بازیکن جهان است»
ما هم امیدواریم توپ طلا 2016 به مسی برسه


پنج‌شنبه، ۳ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!