به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا VS رئال بتیسلالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۹ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۰۰) (۱,۳۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا در دیدار مقابل بتیس، به دنبال سه امتیاز خواهد بود تا ضمن رقم زدن پایانی خوب برای سالی فوق‌العاده، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

امشب - چهارشنبه - بارسا در حالی از ساعت 23 به وقت ایران در نیوکمپ و در آخرین دیدار خود در سال 2015، به مصاف بتیس می‌رود که سالی پربار با کسب پنج جام را پشت سر گذاشته است: لالیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و در نهایت، جام جهانی باشگاه‌ها. حریف آن‌ها در این دیدار بتیس است که آمار خوبی در بازی‌های خارج از خانه، در بازگشتشان به لیگ دسته اول اسپانیا، پس از صعود از دسته دوم داشته‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان بارسا سه شنبه آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با بتیس انجام دادند. پس از چند روز استراحت به دلیل تعطیلات کریسمس، و با بازگشت مسی در روز دوشنبه، تیم با ترکیب کاملی به تمرین پرداخت. انریکه داگلاس و رافینیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، اما سرخیو بوسکتس که پس از بازگشت از ژاپن از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده بود، مشکلی نخواهد داشت و در لیست هجده نفره تیم حضور دارد. این لیست از این قرار است: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، آدریانو، فرمالن، متئو.

په په مِل، سرمربی بتیس لیست بازیکنان خود برای سفر به بارسلونا در حالی اعلام کرد که بازیکنانی مانند آرمو تارک، خورخه مالینا و بازیکن سابق بارسا، ژاوی تورس به دلایلی از جمله مصدومیت، در این لیست حضور ندارند.

نقطه نظر مربیان

انریکه روز سه شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی در سیوات اسپورتیوا حاضر شد و نظر خود را در مورد آخرین دیدار تیمش در سال 2015 گفت: «تنها نکته حائز اهمیت گرفتن سه امتیاز و ایجاد اختلاف در صدر جدول با باقی تیم هاست». لوییز انریکه همچنین در مورد فرم خوب حریف در بازی‌های خارج از خانه گفت: «اگر آن‌ها به همان خوبی که در خارج از خانه نتیجه گرفتند، در خانه نیز نتیجه می‌گرفتند، جایگاه بسیار بالاتری در جدول داشتند».

په په مل نیز روز سه شنبه مقابل خبرنگاران حاضر شد و در مورد کار سخت شاگردانش مقابل مدافع عنوان قهرمانی چنین گفت: «می دانیم که در مقابل بهترین تیم دنیا قرار می‌گیریم. این به هیچ وجه نظر من نیست، چیزی است که نتایج آن‌ها اثبات می‌کند. به قصد متوقف کردن آن‌ها وارد زمین می‌شویم، و اگر بازی جانانه‌ای به نمایش بگذاریم، مقابل آن‌ها شانس خواهیم داشت».

فرم دو تیم

دو پیروزی پیاپی مقابل گوانگژو و ریور پلاته در ژاپن، در نهایت برای بارسا سومین عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها را به ارمغان آورد. از مجموع شش گل بارسا در این بازی، پنج گل توسط سوارز به ثمر رسید که آمار گلزنی او را در سال 2015، به عدد خیره کننده 46 رساند. با این وجود، شاگردان انریکه از پایان نوامبر، در لیگ موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. آخرین پیروزی آن‌ها در لیگ به پیروزی 4-0 مقابل سوسیداد در نیوکمپ باز می‌گردد. همچنین آن‌ها در آخرین دیدار خود در لیگ، مقابل دپورتیوو لاکرونیای پر تلاش، با حساب 2-2 متوقف شدند.

بتیس در حال حاضر با 20 امتیاز، در رده یازدهم جدول است، در حالی که 14 امتیاز این امتیازات را در دیدار‌های خارج از خانه خود بدست آورده است. البته آن‌ها هم مانند بارسا، پس از پیروزی مقابل لوانته در پایان نوامبر، در لیگ طعم پیروزی را نچشیده‌اند. آخرین دیدار آن‌ها در لیگ، در خانه بتیس مقابل سویا انجام شد که دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تاریخچه

بارسا شش دیدار اخیر خانگی خود مقابل بتیس را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این شش بازی، 22 گل نیز به ثمر رسانده است. آخرین دیدار دو تیم در نیوکمپ به آوریل 2014 باز می‌گردد، جایی که بارسا با دو گل مسی و یک گل به خودی از حریف، موفق به کسب پیروزی 3-1 شد. تک گل بتیس را نیز روبن کاسترو به ثمر رساند.

بتیس تنها در 4 بازی در لیگ بارسا را شکست داده است که آخرین آن‌ها به سال 1998 باز می‌گردد. آخرین باری که آن‌ها موفق به کسب امتیاز مقابل بارسا شدند، به سال 2007 باز می‌گردد، جایی که آن‌ها در نیوکمپ بارسا را که در کورس قهرمانی قرار داشت، با تساوی 1-1 متوقف کردند و شاگردان ریکارد در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی در آن فصل، نشدند.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23 به وقت ایران آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را مستقیما از شبکه سه سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS رئال بتیس
بارسا؛ تیمی که برای پیروزی نیازمند پنالتی و اخراج بازیکنان حریف نیست!


چهارشنبه، ۹ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۳۸)
 
alika
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS رئال بتیس
داور بازی امشب رئال نیت کرده رکورد تعداد پنالتی های پنالدو تو یه بازی را بشکنه


چهارشنبه، ۹ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۳۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS رئال بتیس
به امید شکست بتیس در نئوکمپ


چهارشنبه، ۹ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!