به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات زمستانی بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۳۶) (۱,۲۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ویلابا
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، بازار خرید و فروش بازیکنان نیز به تب و تاب افتاده است. باشگاه‌ها در تلاش‌اند تا با خرید بازیکنان جدید و یا فروش برخی از آنها تیم خود را تقویت کنند.

بارسلونا، این تیم همیشه قهرمان، رابرت گونسالوس را به صورت قرضی از فلومیننزه خریداری کرده است؛ هرچند او برای همراهی با تیم دوم به این باشگاه منتقل شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رابرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا، بعد از پیروزی 4-0 این تیم برابر رئال بتیس به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت و سعی کرد شایعاتی که اخیرا پیرامون وضعیت نقل و انتقالات بارسا - خصوصا بازیکنانی چون دنیس سوارز، بارترا و ساندرو - مطرح است را روشن سازد.

مارک بارترا

حدودا 3 فصل است که این آبی اناری پوش در جمع بازیکنان این تیم حرفه‌ای حضور دارد؛ اما با وجود بازیکنانی چون جرارد پیکه و خاویر ماسکرانو نتوانست در ترکیب اصلی بارسا به صورت ثابت جای گیرد. او همچنین برای اثبات خود در مرکز دفاع باید با جرمی متئو و توماس فرمالن نیز رقابت کند.

بدون شک بارترا در زمین تمام توانایی‌های خود را نشان می‌دهد و از حداکثر قابلیت‌هایش برای کمک به کاتالان‌ها استفاده می‌کند؛ اما اشتباهات دفاعی و موقعیت‌هایی که گاها از دست می‌دهد مانع از رشد و پیشرفت او طی این مدت نسبتا طولانی (3 فصل) شده است. اگر چه همه ما به خاطر داریم که او چگونه در فصل گذشته، مانند دیوار دفاعی محکمی برابر PSG ایستادگی کرد، اما متاسفانه تا اینجای این فصل از رقابت‌ها، قادر به ارائه چنین عملکرد‌هایی نبوده است.

در حالی که گمانه زنی‌ها از حضور یک مدافع جوان مثل جان استونز یا آیمریک لاپورته برای فصل خبر می‌دهند، شانس بارترا برای اینکه جایگاه ثابتی در تیم برای خود دست و پا کند، کمتر از هر زمان دیگری شده است.

البته به گفته رابرت، هنوز بارترا شخصاً خواستار انتقال - چه به صورت قرضی و چه به صورت قطعی - نمی‌باشد و تاکید داشت که او باشگاه را ترک نخواهد کرد.

دنیس سوارز

دنیس سوارز نیز یکی دیگر از ستارگان داغ و پر حاشیه این فصل از نقل و انتقالات است. او در ابتدا از منچستر سیتی به تیم دوم بارسا آمد، پس از یک فصل فعالیت در این تیم به صورت قرضی به سویا منتقل شد و از آنجا نیز به ویارئال رفت. ظاهرا عملکرد درخشان او در ویارئال مورد توجه لوئیز انریکه قرار گرفته، زیرا نتایج اکثر مذاکرات اخیر به بازگشت این بازیکن ختم شده است.

البته بیشتر تمایل این هافبک 21 ساله به ادامه فعالیت در ویارئال و کمک به این تیم می‌باشد. 3 گل و 5 پاس گل حاصل فرصت‌هایی است که طی 13 بازی در لالیگا، در اختیار او قرار داده‌اند. لوئیز انریکه معتقد است که این بازیکن جوان - و البته کم تجربه - باید بیش از این پیشرفت کند و تا پایان فصل عملکرد او را تحت نظر خواهد گرفت. حتی رئیس باشگاه ویارئال، فرناندو ریگو نیز مخالف انتقال او در زمستان می‌باشد.

البته از آنجا که دنیس بازیکن با استعدادی است، بازگشت او به بارسا احتمال نیمکت نشینی او را نیز بیشتر خواهد کرد، که این اصلا مناسب نیست. سوارز در باشگاه فعلی خود فرصت زیادی برای رشد دارد و می‌تواند به بازیکن بالغی تبدیل شود. با گذشت زمان او می‌تواند گام‌های سریع تری برای ترقی در زندگی حرفه‌ای خود بردارد.

ساندرو رامیرز

برخلاف دو گزینه پیشین، وضعیت ساندرو به وضوح مشخص است، او نیز در این فصل، همانند مونیر ال حدادی، هم‌تیمی سابق خود در بارسا B، افت شدیدی - نسبت به قبل - داشته است. اگر چه او توانست در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، مقابل ویلانوونسه هت تریک کند، اما حتی یک گل نیز پیش از آن بازی و یا بعد از آن به نام خود ثبت نکرده است.
ارزش: ۹.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
منظور از ستاره برجسته ها و کسایی که تو نقل و انتقالات بارسا بیشتر تو چشمنه! نه ستاره از لحاظ بازی و مهارت.


سه‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ (۷:۱۹)
 
6+5=11
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
ستارگان کدوم ستاره ؟؟
یعنی بارترا و ساندرو ستاره هستن خخخخخخخ


سه‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ (۴:۱۷)
 
alika
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
طرفدارای رئال چقدر خوشحالن که زیدان شده سرمربیشون هر چند خیلی از زیدان خوشم میاد و به نظرم حیف بود گه چنین بازیکن خوبی تو رئال عمرشو حروم کرد ولی مطمئنم رئال این فصل جام که نمیگیره هیچ باید با تیمی مثل ویارئال واسه سومی رقابت کنه.


سه‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ (۰:۵۹)
 
9VECTOR9
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
بارترا و ساندرو بازیکنای با استعدادی هستن...
باید مونیر رو بدن بره


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۵۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
بهتره به بازیکنان جوان که در تیم فرصت بازی ندارند، مثل دنیس سوارز به تیمهای دیگر قرض دهند تا اگه توانایی آنها ثابت شد دوباره به تیم برگردانده شوند ودر غیر این صورت بفروش برسند


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دنیس سوارز، بارترا و ساندرو؛ ستارگان پنجره نقل و انتقالات ز...
بارترا و رامیرز بازیکنان خوبی بودن و قابلیت بازگشت رو دارن


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!