به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اوج تنش در دربی!جام حذفی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰) (۱,۲۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


با وجود پنج گل زیبا و یک بازی پر سرعت و جذاب از سوی دو تیم در دربی کاتالونیا، تنش‌هایی بین بازیکنان دو تیم در جریان و پس از سوت پایان بازی به وجود آمده است.

بازی دیروز - چهارشنبه - در نیوکمپ، به هیچ وجه یک دیدار معمولی از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های کوپا دل ری نبود، همانطور که در جریان تساوی بدون گل دو تیم در ابتدای هفته در جریان رقابت‌های لیگ، نبود. بار دیگر 22 بازیکن حاضر در زمین، با رفتار خود مقابل یکدگیر، حساسیت و تنش را به اوج خود رساندند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اسپانیول در ابتدای هفته و در جریان مسابقات لیگ، با انجام یک بازی غافلگیر کننده، خصوصا در فاز پرسینگ و دفاعی، موفق به کسب یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی شد. همین استراتژی، در بازی شب گذشته، برای متوقف و یا محدود کردن توانایی‌های هجومی مسی، سوارز و نیمار اتخاذ شد، و به نظر می‌رسید که جواب هم داده است. زیرا هنوز وارد دهمین دقیقه بازی نشده بودیم که اسپانیول به ضربه سایسیدو، روی یک ضد حمله به گل رسید. اما بارسا خیلی زود به خودش آمد و مسی در دقیقه 13 کار را به تساوی کشاند. مصافی که به نظر می‌آمد می‌خواهد یک دیدار جذاب فوتبال باشد، تبدیل به میدان جنگی برای حفظ غرور، قدرت و برتری شد. چند کارت زرد در همان نیمه نخست از جیب داور بیرون آمد؛ هر مرتبه با یک درگیری نیز همراه بود. مانند زمانی که در وقت‌های تلف شده نیمه اول، چیزی نمانده بود پائو دروازبان اسپانیول، با آردا توران درگیر شود.

بارسا نیمه نخست را با ضربه آزاد خارق العاده مسی با پیروزی 2-1 به رختکن رفت، اما چیزی از تنش‌ها کاسته نشده بود، و حتی در نیمه دوم نیز چیزی به آن اضافه نشد. سوت‌های بیشتری از سوی داور، درگیری‌های لفظی بیشتری از سوی بازیکنان، و در نهایت دو کارت قرمز برای بازیکنان تیم میهمان(پرز در دقیقه 72 و دیوپ در دقیقه 75). در زمان اخراج بازیکنان اسپانیول، بارسا 3-1 از حریف پیش بود، و در نهایت با گل نیمار، اختلاف را به سه گل رساند. سَوای نتیجه، جَو وحشتناک نیوکمپ و درگیری بازیکنان در طول بازی، منجر به آشوب بعد از بازی، و توهین‌هایی بین بازیکنان دو تیم شد.

با توجه به صحبت‌های شاهدین، یکی از بازیکنان اسپانیول، خطاب به یکی از بازیکنان بارسا فریاد زد: «تکه تکه‌ات می‌کنم!». این می‌تواند پاسخی به تحریکات لوییز سوارز بوده باشد. خوان مارتینز، داور مسابقه در گزارش خود نوشته است که بازیکن اروگوئه‌ای بارسا گفت: «من منتظرت هستم! بیا اینجا. تو یک آشغالی!». مشخص نشده است که چه کسی آغازگر آشوب بین بازیکنان در تونل شده است، اما جنجال به حدی بود که لوییز انریکه مجبور به ترک رختکن بارسا شد تا بازیکنان را به آرامش دعوت کند.

این گزارش داور مسابقه در مورد صحبت‌های لوییز سوارز است و اینکه چگونه حرف‌های این بازیکن، تنش‌ها بین بازیکنان را افزایش داده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در زیر هم دو تصویر از گزارشات مفصل داور در مورد اتفاقات بازی و ثبت کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان دو تیم خواهید دید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو تیم به زودی بار دیگر و این بار در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در تاریخ 13 ژانویه در زمین اسپانیول برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
بازی برگشت جلوی این کفتارها باید مراقب باشن مصدوم نشن.


جمعه، ۱۸ دی ۱۳۹۴ (۱۱:۵۱)
 
malechauvinistman
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
جالبه دروازه بان اسپانيول گفته قصد صدمه زدن به مسي را نداشتم و از اين بازي بيشتر از هر بازي ديگه لذت بردم! در جواب بايد گفت ... خودتي!!!


جمعه، ۱۸ دی ۱۳۹۴ (۱۱:۴۶)
 
shakib10
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
با محرومیت سوارز بلاخره یجوری باید اون اخراج ریال رو از تلافی کنن یا ن؟؟؟


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۱۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
بازم داور نتوست به نفع نگیره


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۱۲)
 
messi-.10
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
اسپانیول قبلا اینقدر وحشی نبود عجیبه


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۰۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
جالبه که جمعه یه جلسه ترتیب می خوان بدن که سوارز رو باید چند جلسه محروم کنن!
سوارز فحش میخوره سوارز رو می خوان محروم کنن!
اون دروازبان بی شرف رو باید حداقل 1 ماه محروم کنن!
عدالت بیداد میکنه اونجا!


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اوج تنش در دربی!
اگه ذره ای تیم مدیریتی بارسا عرضه داشت، حتما بابت بازی دیروز شکایت می کرد، به خصوص بابت وحشی بازی اون دروازبان عوضیشون که می تونست پای مسی رو بشکنه! همچین وحشی رو باید 3 ماه محروم کنن!


پنج‌شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!