به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل خرانادالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۲۱) (۹۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


برتری کامل بارسا، درخشش کاندیدهای توپ طلا و شجاعت حریف، نکات مهمی بودند که در پیروزی امشب بارسا وجود داشتند.

1. به بارسا خوش آمدید!

به نظر می‌رسد آردا توران می‌خواهد نمایش‌های درخشان خود در ویسنته کالدرون را، این بار در نیوکمپ تکرار کند. تنها هشت دقیقه از اولین دیدار او برای بارسا در لالیگا می‌گذشت که او با یک پاس عمقی بی‌نقص، مسی را در موقعیت گل قرار داد، و مهاجم آرژانتینی، آن را به گل اول بازی تبدیل کرد. در طول 71 دقیقه حضورش در زمین، پاس‌های دقیق و مؤثری برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد و نقشی غیر قابل انکار، با حرکت بدون توپ خود که نشان از هوش بالایش دارد، روی گل سوم تیمش داشت. الکس ویدال، که او هم نخستین دیدار خود در لیگ را با پیراهن بارسا تجربه می‌کرد، چنان سطحی از هماهنگی از خود نشان داد که انگار سال هاست به عنوان مدافع کناری بارسا در این تیم حضور دارد. هر دو بازیکن در میان تشویق هواداران زمین را ترک کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. نیمکت پر ستاره

لوییز انریکه گفته بود که دو بازیکن جدید می‌توانند دست ما را برای تغییر در ترکیب اصلی بازتر کنند، و به نظر می‌رسد که اشتباه نکرده بود. او در ابتدای بازی، بازیکنانی مانند بوسکتس، اینیستا، ماسکرانو و دنی آلوز را روی نیمکت قرار داد، و نبود این بازیکنان به هیچ وجه در طول بازی به چشم نیامد. سرجی روبرتو در پست هافبک مرکزی به بازی گرفته شد، و نمایشی قابل قبول داشت.

3. این لیونل مسیِ توقف ناپذیر!

مسی در 8 دیداری که مقابل گرانادا انجام داده است، موفق شده 11 گل به ثمر برساند، و سه تای آن‌ها را، در دیدار امروز به ثمر رساند. دو گل اول او که در نیمه اول هم وارد دروازه شدند، روی فرار عالی او از تله آفساید و دریافت توپ از آردا توران و لوییز سوارز به دست آمدند. همچنین او روی گل سوم با حضور در جای مناسب، در زمان مناسب، دروازه گرانادا را باز کرد. گلزنی لیونل مسی به هیچ وجه نکته تازه‌ای نیست، اما چیزی که این گلزنی را به مسئله‌ای قابل توجه تبدیل کرده است، ثبت اولین هت تریک فصلِ این بازیکن آرژانتینی بود. شاید سه گل، پیامی به رأی دهندگان توپ طلا، چند روز پیش از اعطای آن باشد.

4. شجاعت خرانادا

بر عکس اکثر مربیانی که به نیوکمپ می‌آیند و ترکیبی تماما دفاعی را از همان ابتدای بازی در دستور کار قرار می‌دهند، خوزه رومن ساندوال، بازی را با دو مهاجم آغاز کرد. اما این شجاعت به قیمت فرصت‌های فراوان بارسا برای گلزنی شد، و تیم میهمان در همان 15 دقیقه نخست، دو بار دروازه خود را باز شده دید.

5. نیمار

روند چهار بازی پیاپی بدون گل، برای دیگر کاندیدای بارساییِ توپ طلا، در بازی روز چهارشنبه مقابل اسپانیول قطع شد. او در بازی امروز نیز نام خود را با یک گل زیبا در دقایق پایانی، به لیست گلزنان بازی اضافه کرد. پیش از این گل، او روی دو گل از سه گل لیونل مسی، تأثیر مستقیم داشت. مهاجم برزیلی بارسا، چند روز پیش از مراسم توپ طلا در زوریخ، فرمی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
best_of_all
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل خرانادا
مسی آقای گلی رو می گیره
این خط این نشون
حالال ببینین کی گفتم
یادمون نرفته که فصل قبل 8 تا گل زده بود و رونالدو 21 گل
ولی اومد نفس رونالدو رو برید و هفته های پایانی شونه به شونه ش حرکت کرد


یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ (۰:۳۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل خرانادا
خدا کنه یک مهاجم بخریم تا بتونیم جای مثلث تهاجمی رو کمی پر کرد


یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ (۰:۳۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل خرانادا
بارسا یه طرف = مسی یه طرف


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!