به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «وقتی جوان بودم، هرگز فکر نمی‌کردم به چنین جایگاهی برسم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰) (۱,۵۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیمار، هم‌تیمی شماره 10 بارسا، پس از اضافه شدن پنجمین توپ طلا به ویترین افتخارات او گفت: «لئو بهترین بازیکن این سیاره است و شایسته این (جایزه)!»

لئو مسی شب گذشته در سوئیس لذت شاهکاری را چشید کرد که تا به حال هیچ کس تجربه آن را نداشت؛ اولین مردی که پنج بار روی استیج زوریخ ایستاد: «کسب توپ طلا برای پنجمین بار باور نکردنی است، این خیلی بیشتر از آن چیزی است که من در کودکی تصور می‌کردم». شماره 10 بارسا یکی از موثر‌ترین بازیکنانی بود که در سال 2015 یکی از بهترین سال‌های تاریخ این باشگاه را به همراه لوئیز انریکه ساختند. فتح جام قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا، سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مرد متواضع آرژانتینی، مثل همیشه پس از کسب یک موفقیت از دیگران نیز قدردانی کرد: «بدون هم‌تیمی‌هایم، امکان نداشت این اتفاق رقم بخورد. من این (جایزه) را تقدیم می‌کنم به تیم خود، هم‌تیمی‌های خود، خانواده خود و تمام مردمی که مرا دوست دارند و در سراسر جهان حمایتم می‌کنند». مسی همچنین چند کلمه‌ای به تشویق هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود، لوئیز سوارز، پرداخت: «او نیز شایستگی این را داشت که اکنون اینجا باشد، او در سال گذشته در بالاترین سطح فردی خود عمل کرد چرا که او برای ما بسیار مهم بود. من مطمئنم که او در آینده اینجا حضور خواهد یافت زیرا او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و باید امیدوار بود که بتوانیم هر سه‌مان اینجا حضور داشته باشیم».

تمجید نیمار از هم‌تیمی خود

نیمار در این رای‌گیری - بعد از رونالدو - سوم شد و چیزی به اون تعلق نگرفت، اما به ستایش لئو مسی پرداخت: «لئو بهترین بازیکن این سیاره است، او شایستگی این (جایزه) را دارد و سوپراستار ماست». شماره 11 بارسا همچنین نشان داد که سخت تلاش می‌کند تا روزی این جایزه را تصاحب کند. او در ادامه گفت که امیدوار است، MSN سه فینالیست توپ طلای 2016 باشند، زیرا امسال آنها شایستگی این موقعیت را داشتند.

اهمیت روحیه تیم برای بارتومئو

با دستاوردهای بارسا در مراسم گالا، رئیس باشگاه نیز به خود می‌بالد: «مهم‌ترین چیز تلاش و فداکاری است؛ این چیزی است که باعث می‌شود مردم لذت می‌ببرند. عملکرد (خوب) تیم حائز اهمیت است اما هنگامی که یک بازیکن برای پنجمین بار آن بالا می‌ایستد، شما باید او را تحسین کنید. لیونل مسی نشان دهنده طیف تلاش باشگاه است. او نشان داد که همچنان در اوج فوتبال قرار دارد و من مطمئنم که او هم اکنون به چالش بعدی خود می‌اندیشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: «وقتی جوان بودم، هرگز فکر نمی کردم به چنین جایگاهی برسم...
تو شایسته این جایگاهی


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۲۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: مسی: «وقتی جوان بودم، هرگز فکر نمی کردم به چنین جایگاهی برسم...
تبریک مجدد به همه بارسایی های عزیز
اینم یه فیلم زیبا از کودکی که تاریخ رو نوشت برای شما عزیزانم حتما ببینید-منبع در فیلم ذکرشده



سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۰۹)
 
malechauvinistman
پاسخ به: مسی: «وقتی جوان بودم، هرگز فکر نمی کردم به چنین جایگاهی برسم...
میریم برای بعدیهاش . مطمئنا مسی از اینم بهتر میشه. امیدوارم سال بعد مسی اول نیمار دوم و سوارز سوم بشن.


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۹ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!