به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار و ارقام دیدار برابر اسپانیولآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰) (۸۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در زیر به بررسی مهمترین نکات پیروزی شب گذشته بارسا مقابل اسپانیول که منجر به صعود این تیم به مرحله 1/4 پایانی جام حذفی شد، خواهیم پرداخت.

بارسا با برتری 4-1 در دیدار رفت پا به دیدار برگشت گذاشت، و در جریان این بازی نیز، با برتری 2-0 مقابل همشهری، موفق شد در مجموع با نتیجه قاطع 6-1 به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها بپیوندد. حریف بارسا در این مرحله در قرعه کشی که روز جمعه برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مونیر هر دو گل بارسا در این دیدار را به ثمر رساند. این دو گل، نخستین گل‌های خارج از خانه او برای بارسا، از زمان پیوستنش به تیم نخست بوده‌اند.



این دو گل، تعداد گل‌های مونیر برای بارسا در این فصل را به چهار رساند که هر چهار گل در جام حذفی به ثمر رسیده‌اند. دو گل نخست در دیدار مقابل ویانوونسه در مرحله 1/16 پایانی رقابت‌ها بود. مونیر در حال حاضر بهترین گلزن تیم در رقابت‌های جام حذفی محسوب می‌شود. تصویر زیر، نشانگر گل دوم او در دیدار شب گذشته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



این پیروزی، نخستین پیروزی خارج از خانه بارسا، از زمان پیروزی 0-4 مقابل رئال مادرید در برنابئو (بدون احتساب رقابت‌های جام جهانی باشگاه ها) بود.



از زمان آغاز سال 2016، مسی در هشت گل از نه گل بارسا، تأثیر مستقیم داشته است که این تأثیرات شامل 5 گل و 3 پاس گل می‌باشند. آخرینِ آن‌ها، پاس گل شب گذشته او به مونیر روی گل اول بارسا بود، که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



پیروزی شب گذشته، به شکست ناپذیری لوییز انریکه در جام حذفی، از زمان پیوستنش به بارسا، تداوم بخشید. آمار او در این رقابت‌ها با بارسا، 12 پیروزی، 1 تساوی، 46 گل زده و تنها 8 گل خورده است.



این پنجمین بازی پیاپی بارسا در ورزشگاه ال پرات مقابل همشهری‌اش بود که اسپانیولی‌ها موفق به باز کردن دروازه بارسا نشدند. نتایج این پنج دیدار به این صورت بوده است: 0-2، 0-0، 0-2، 0-1 و 0-2.



الکس ویدال و آردا توران، برای دومین بار در ترکیب اولیه بارسا قرار گرفتند. ویدال در این بازی 43 پاس که شامل یک پاس گل می‌شد، ارسال کرد، در حالی که این عدد برای آردا 51 بود. تصویر زیر، نشانگر تمامی پاس‌های ویدال در این دیدار است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



این سومین باری بود که بارسا با نتیجه 0-2 اسپانیول را در خانه حریف شکست می‌دهد. دو بار قبلی، در فصل 2012/13 و 2014/15 و در جریان رقابت‌های لیگ اتفاق افتادند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آمار و ارقام دیدار برابر اسپانیول
عجب آمار توپی


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۵:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!