به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیک بیلبائولالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۰۰) (۸۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا برای کسب سه امتیاز حیاتی در لیگ، باید به مصاف تیمی برود که به زودی با آن‌ها در کوپا دل ری نیز روبرو می‌شود.

بارسا چند روز پیش با شکست اسپانیول به مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های جام حذفی راه یافت، و با قرعه کشی انجام شده در روز جمعه، مشخص شد که برای صعود به نیمه نهایی، باید به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. از قضا، بیلبائو تیمی است که بارسا باید امروز - یکشنبه - از ساعت 23 به وقت ایران در نیوکمپ، و این بار در چارچوب رقابت‌های لالیگا، به مصافش برود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا در حال حاضر در جدول رده‌بندی، جایگاه دوم را در اختیار دارد؛ دو امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدر نشین، و دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید؛ و البته با یک بازی کمتر نسبت به این دو تیم.

اخبار دو تیم

دیروز اعلام شد که جرمی متئو، به دلیل مشکل ساق پایش که در دیدار مقابل اسپانیول به آن دچار شد، نمی‌تواند تیم را در دیدار امشب همراهی کند. آدریانو نیز در همان بازی دچار مصدومیت کوچکی شد و مشخص نیست که می‌تواند برای دیدار با بیلبائو آماده باشد یا خیر. تنها مصدوم دیگر بارسا برای این بازی، رافینیا است که مدتهاست از میادین به دور است.

بیلبائو با سه مشکل جدی برای این دیدار روبرو است. بهترین گلزن این تیم، آرتیز آدوریز، به دلیل محرومیت دیدار مقابل بارسا را از دست داده است، هافبک کلیدی آن‌ها، رائول گارسیا، در باخت هفته گذشته آن‌ها مقابل سویا، دچار مصدومیتی از ناحیه زانوی پای چپ شده است و به این بازی نمی‌رسد، و در نهایت، مدافع وسط آن‌ها، لاپورته نیز مشکلی در ناحیه کمرش پیدا کرده است.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه دیروز - شنبه - در صحبت با خبرنگاران گفت: «دو تیم به خوبی یکدیگر را می‌شناسند، و این دیدار برای هیچ یک آسان نخواهد بود. آن‌ها باشگاهی هستند که من سال‌های سال تحسینشان کرده‌ام. ما به این دلیل که آن‌ها ما را در مسیر کسب ششمین جام فصل خود متوقف کردند، انگیزه بسیاری داریم».

ارنستو والورده نیز پیش از این دیدار گفت: «خوردن به قرعه بارسا در جام حذفی، چیزی را [برای این بازی] تغییر نمی‌دهد. سه امتیاز بسیار مهم در این دیدار وجود دارد که ما نمی‌خواهیم از دستش بدهیم».

فرم دو تیم

بارسا در 21 دیدار گذشته‌اش در همه رقابت‌ها، شکست نخورده است، اما در سه بازی از پنج بازی اخیرش در لیگ، با نتیجه مساوی متوقف شده است. اتلتیک بیلبائو در حال حاضر در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، اما پیروزی‌های اخیر آن‌ها در زمین سلتا در لیگ، و در زمین ویارئال در جام حذفی، نشان می‌دهد آن‌ها خارج از سن مامس هم تیم بسیار خطرناکی هستند.

تاریخچه

بارسا ماه می‌گذشته در فینال جام حذفی با حساب 3-1 بیلبائو را شکست داد، و از آن زمان، دو تیم سه بار دیگر به مصاف هم رفتند. ابتدا اتلتیک بیلبائو دیدار رفت سوپرکاپ را با نتیجه 4-0 برد تا عملا جام را کسب شده بداند، در دیدار برگشت نیز دو تیم در نیوکمپ به تساوی 1-1 رسیدند، تا بارسا نتواند کلکسیون 6 گانه خود را کامل کند.

بلافاصله پس از آن، دو تیم در هفته نخست رقابت‌های لیگ در سن مامس به مصاف هم رفتند، که این دیدار با تک گل سوارز در نیمه دوم، 0-1 به سود بارسا خاتمه یافت.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23 در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از طریق شبکه سوم سیما، مشاهده کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alika
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیک بیلبائو
تو بازی امشب رئال، رونالدو دوباره جفتک انداخت و بازیکن خیخون رو با لگد زد ولی داور ندید یا خودشو به ندیدن زد، ولی نکته مهم اینجاست که چون بنزما و بیل مصدوم شدن مطمئنم هیچ محرومیتی واسه پنالدو در نظر نمیکیرن که البته این موضوع دیگه کاملا عادی شده واسه ما.


یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۳۶)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیک بیلبائو
3امتیاز باید بگیریم
کاش لاپورته رو میخریدن


یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۲۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیک بیلبائو
امیدوارم این سه امتیاز حیاتی رو به راحتی کسب کنیم


یکشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!