به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-1)اخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۴۱) (۲,۱۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

سرانجام مردان بارسا هرچه تلاش کردند، نتوانستند سنگی را که اولگوئر در چاه انداخته بود، بیرون آوردند! در شبی که ریکارد در غیاب نیمی از بازیکنانش، باز هم می‌توانست فاتح نبرد سنگین سانچز پیز خوان باشد، حضور بازیکنی به نام اولگوئر، مطابق انتظار همه چیز را به باد باد.

اگرچه سویا در زمین خود، به خصوص در نیمه اول، تعداد زیادی توپ را به روی دروازه بارسا رساند، اما به جرات هیچ کدام از این توپ‌ها، زهر دار نبودند. درخشش والدس در مقابل ضربات مردان سویا، دروازه بارسا را بسته نگه می‌داشت، اما سرانجام اتفاقی که همه انتظار آن را می‌کشیدند، افتاد.


بازیکنی که حضورش در بارسا، هیچ دلیل جز مسائل سیاسی ندارد، یک 90 دقیقه تمام، توپ لو داد، خطا کرد، پاس اشتباه داد و تیمش را تا ورطه نابودی پیش برد. در شرایطی که سویا، دل به سانترهای دنیل آلوز بسته بود و به خصوص علاقه زیادی به ارسال پاس‌های عرضی سریع و امید بستن به حوادث داشت، سرانجام در اثر خالی ماندن کاپل که آزاد‌ترین روز زندگی فوتبالی‌اش را تجربه کرد، به گل رسید.

گرچه نمی‌توان ادعا کرد که بارسا فوق‌العاده بود، اما اگر نیم نگاهی به لیست محرومین و غایبین بارسا بیندازیم، متوجه می‌شویم که حضور بازیکنانی چون اولگوئر و ادمیلسون که هرگز در سطح بارسا نبوده‌اند، چیزی جز یک اجبار نبود. مصدومیت زامبروتا در دیدارهای ملی، باعث شد بارسا جناح راست خود را هم در دفاع و هم در حمله از دست بدهد، و بار دیگر بازی‌های ملی، بلای جان بارسا شوند.

نیمه دوم، بارسا با آمدن مارکز و رونالدینیو جان تازه‌ای گرفت. رونالدینیو اگرچه آماده نبود، اما به اندازه بیرون رفتن ادمیلسون، تیم را به جلو برد. حضور گودیانسن به جای آنری مصدوم نیز چندان سود بخش نبود و بارسا سرانجام توانست توسط ژآوی به گل تساوی دست یابد. در شرایطی که ژاوی 2 موقعیت بسیار عالی شوتزنی را از دست داده بود، موفق شد روی پاس در عمق مسی، گل تساوی را به ثمر برساند.

اگرچه برای تیم نصفه و نیمه بارسا، تساوی در زمین سویا نتیجه خوبی به شمار می‌رود، اما شاید با این 2 امتیاز از دست رفته، نبرد برای فتح لیگ دشوارتر از قبل شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farzadweisi
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-1)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۱)
 
hamed5
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-1)



سه‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۹ (۱۳:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-1)



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۰۲)
 
vahidnik
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
با تشکر دوباره از مدیر سایت!
از مدیر سایت تشکر می شود که نظرات اراجیف و کوته فکرانه بعضی کوردلان را تحمل می کند و تنها به استفاده از لفظ "اراجیف" در مورد آن نظرات بسنده می کند؛ چرا که اگر فرد دیگری جای مدیر سایت بود؛ قطعا حرفی می زد که فرد مورد نظر از دادن نظرات بی پایه و اساس خود نه تنها ناراحت، بلکه به واقع پشیمان می شد و آرزو می کرد که ای کاش هیچگاه نظر نمی داد...


Catalonia is not Spain


دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ (۱۰:۲۰)
 
luis enrique 21
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
مدیریت محترم سایت.با سلام.من هم به عنوان کوچکترین عضو سایت از زحمات بی وقفه و انکار نشدنی شما تو این چند سال تشکر میکنم.ولی واقعا و از صمیم قلب متاسفم که شما نظرات دیگران رو اراجیف میدونی.حتما این جمله رو شنیدی که اگه کسی انتقاد کنه دوستدار واقعی هست نه کسی که همیشه تعریف و تمجید کنه.البته این عادت ما ایرانی هاست که فقط ادعا داریم میتونیم نظرات همه رو تحمل کنیم ولی در موقع عمل هر کس کوچکترین نظری مخالف ما بده یا او را منافق یا طرفدار غیر واقعی می نامیم .امیدوارم بارسا موفق بشه تا هم شما که متعصب ترین هواداری احساس غرور کنی هم من طرفدار غیر واقعی


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۴:۴۰)
 
arash10
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
آقای el clasico اگه نظراتم رو در مورد بعضی از بازی های بد بارسلونا خونده بوده این حرف رو خطاب به من تایپ نمی کردی..
من خودم صراحتا گفتم خوب نبودیم و خیلی هم امتیاز از دست دادیم ولی هوادار به معنی حرفه نیست و ماهم آنقدر حرفه ای نیستیم که از روی فکر بازیها رو بسنجیم ما هواداریم در همه شرایط تیممون رو حمایت می کنیم .چه طوره یه سایت هواداریه چند جانبه واسه خودت بزاری تا کسانی که مثل خودتند بیان اونجا نظر بدهند. در مورد بازی دوسال پیش هم نمایش جذاب و دلپسند رونالدینیو بود که هواداران را مجبور به برخاستن وتشویق کردن کرد فکر نکنم هیچ هواداری از روی ناچاری این کارو بکنه


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۰:۱۶)
 
El-Clasico
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
بله آقایون! بیش از یک قرن هست که رئال با شانس و تبانی و کمک داور تونسته که 30 بار در لا لیگا و 9 بار در اروپا قهرمان بشه !! و عجبا که در این مدت همش گلهای خنده دار زده !! آقایون! به یاد داشته باشین! در لالیگا 2 حالت وجود داره. یا بارسا با شایستگی تمام و سزاوارانه قهرمان میشه و یا رئال با شانس و تبانی و کمک داور و با زدن گلهای خنده دار قهرمان میشه و حق بارسا خورده میشه ! به یاد داشته باشیم که رئال در طول 106 سال حیاتش هیچگاه بهتر از بارسا نبوده !!!

آقایون بسه!! آیا واقعا این حرف ها منطقیه؟ چرا قبول نمی کنیم که سالهایی هم وجود دارند و داشتند که بارسا خوب کار نکرده و رئال بهتر بوده؟ بیایین منطقی باشیم و همراه با نشون دادن فرهنگ بالامون به عنوانه یک هواداره بارسا فوتبال رو هم حرفه ای نگاه کنیم نه احساسی.
به یاد بیاریم روزی رو که دهها هزار مادریدی به افتخار بازیه زیبامون ایستاده برامون دست زدن و چه زیبا اون فصل با شایستگی بارسا قهرمان شد. فصلی که به راستی قهرمانی حق بارسا بود...

نمی گم hola madrid نمی گم viva barca فقط می گم زنده باد هواداره مادریدیه فهیمی که اون روز برای بارسا دست زد و زنده باد هواداره بارسایی فهیمی که درک میکنه یک تیم نمی تونه همیشه در اوج باشه.

شاید وقت اون باشه ما هم به جای طرفداری کورکورانه عیب های تیممونو ببینیم و به جای خنده دار خواندن برده 0-7 حریف (که دریقا که مدیر فهیم و تحصیل کرده سایت هم روش صحه میگذاره) براشون ایستاده دست بزنیم... و دعا کنیم با تدابیر مربی (حالا هر که میخواهد باشد) تیممان به شرایط آرمانی بازگرده...
به امید آن روز...

مرسی از همه - دوست شما elclasico - تورونتو - کانادا


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۲۹)
 
arash10
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
از دوستانی که هوادار این سایت مقدس نیستند خواهش میکنم نظراتشون رو به تیم ارائه ندهند چون به نظرخواهیتون احتیاج نداریم.
در ضمن : اگه یه کم شخصیت وعزت داشتید با تذکری که مدیریت سایت داد باید شیرفهم میشدید....متاسفام..
شان ما وتیممون خیلی بیشتر از اینهاست که با دشمنان از راه حرف دهن به دهن بشیم ما مرد عملیم وبازیهای زیادی مونده که می تونیم دلخوش باشیم....
در جواب آقای el clasico : هفت گل شانس نیست بلکه حاصل تمرین تیمه ولی در مقابل تیمی همچون وایادولید بعید هم نیست


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۶:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
من تذکر دادم که این بحث رو پی نگیرید. تا هفته دیگه هم اراجیف بنویسید، مطمئن باشید جز اینکه برای همه ثابت کنید که بارسایی نیستید و حالا به هر غرضی دارید ادا در میارید، سود دیگه ای براتون نداره. تا حالا هم خیلی مدارا کردم با یه عده، ولی به هیچ وجه با کسایی که نمی تونن تابع هنجارهای جامعه ای که توش هستن باشن و به دیگران احترام بذارن، کنار نخواهم اومد!


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۲:۵۱)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
درود بر مدیر کل به این می گن هوادار واقعی
بعضی ها باید دهنشون رو ببندن
من فکر کنم یک چند نفری که اینجا عضو هستن هواداره بارسا نیستن می خوان تفرقه بندازن
------------------------------------------------
بچه ها حواس خودتون رو جمع کنید نذارید کسی به اعظای بارسا توهین کنه


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۱:۰۲)
 
mojtabamessi
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
بچه ها مدیر قاط زده چرا مدیر رو ناراحت میکنین


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۲۳)
 
mojtabamessi
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
ایول به ژنرال که بازمناجی تیم شد

ژاوی


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
ببینید آقایون محترم، تمومش کنید لطفا!
من دو سال و نیمه صبح و شبم رو در اوج گرفتاری و تحصیلم در بهترین دانشگاه مملکت، در هر شرایطی اختصاص به فعالیت های این سایت ندادم که حالا 4 تا آدم مدعی هوادارای از راه برسند و بخوان به من ایراد وارد کنن. من واقعا حوصله این بحثا و جنگ اعصاب ها رو ندارم. چند نفر آدم معدودن که دارن همه رو آزار میدن و من دائما باید پاسخگوی اعتراضاتی باشم که بهم میشه!

ادعاهای هواداریتون رو برای خودتون نگه دارید، اما لازم نیست به من یکی درس بدید. در شرایطی که بارها و بارها از امثال شماها کمک خواسته شده و اون موقع بوده که اثری از هیچ کدومتون نبوده. آقایون هواداری بارسا به ادعا نیست، به اونی که از دل و جون واسش وقت بذاری، به اینه که شب امتحانت نذاری سایت دچار تاخیر بشه، به اینه که حتی وقتی کامپیوترت سوخته به هر دری بزنی که سایت به روز شدنش دیر نشه. کدوم یکی از شما اومدید و گفتید که یه باری رو به دوش می گیریم، کدومتون حتی زحمت ترجمه کردن یه خبر رو به خودتون دادید؟ کدومتون حتی یه تعارف الکی و دروغی زدین؟؟

آقایون شماها هیچ کدوم نمی تونید ادعا کنید که از من بارسایی ترید، چون شماها فقط ادعا می کنید، اما من به ادعام بیشتر از هر کس دیگه توی این مملکت عمل کردم و می کنم! این منم که توی این سایت به اندازه 3-4 نفر کار کشته کار می کنم و صبح و شبم رو در هر شرایطی بهش اختصاص میدم. شماها هر کدومتون که کار مدیریتی نکرده باشید، یک دهم مشکلاتش رو هم نمی دونید، این منم که حتی روزگاری پول تمدید سایت رو نداشتم اما با هزار بدبختی تمام مشکلات رو به دوش کشیدم. من اینا رو نمیگم تا منتی سر کسی بذارم، اصلا منتی سر کسی نیست، به عنوان یه بارسایی این رو وظیفه خودم می دونم و خوشحالم که آبی و اناری بودنم رو در عمل نشون دادم، نه در ادعاهای تو خالی. اگر هم مجبور نمی شدم، هرگز این حرف ها رو نمی زدم، فقط اینا رو گفتم تا بگم که حد خودتون رو بدونید!

خواهش می کنم اولا تو کاری که بهتون مربوط نیست دخالت نکنید، چون من کارم رو به نحو احسن بلدم. و اگر هم جایی ببینم داره از آزادی که داده شده، سوء استفاده میشه، بدون لحظه ای شک روشم رو عوض می کنم!
ثانیا اول فکر کنید، بعد حرف بزنید!

من واقعا از این درگیری های مسخره که یه عده معدود تازگی درست کردن خسته شدم. همیشه اجازه دادم نظر مخالف هم گفته بشه و هیچ وقت مشکلی با نقد شدن نداشتم و برعکس همیشه طالب شنیدم نواقص خودم و کارم بودم. اما در عین حال، به شدت از آدم سوء استفاده گر و یاوه گو بیزارم و به هیچ وجه نمی ذارم حریم آزادی بیان به جایگاه ترویج خضبعلات بی پایه و اساس و یا مجال انتقاد به محل تکثیر حرف های بی سر و ته تبدیل بشه! حالا شما هر اسمی که دوست دارید روش بذارید، مطمئن باشید من به عنوان یک فرد، سر سوزنی اهمیت نمیدم.

از اونجایی که خیلی از آزادی موجود سوء استفاده شده، لازم می بینم یک سری نکات رو متذکر بشم. از این به بعد هر نظری که شامل یک یا بیشتر از موارد زیر بشه، مدیران سایت کاملا محق خواهند بود که اون رو بدون ارائه هیچ توضیحی پاک کنند:

1- نظری که درش توهین به بارسا و هرکس و چیزی که بهش مربوطه وجود داشته باشه. انتقاد با لحن زشت و زننده هم توهین محسوب میشه. (متاسفانه باید ساده ترین واضحات رو توضیح داد.)
2- ادعایی که مستدل نباشه و با عبارت «به نظر من» همراه نباشه.
3- هرگونه نظری که به خبر منتشر شده، مربوط نباشه!
4- نظر دادن در هر موضوعی که فرد نظر دهنده حق دخالت در اون موضوع رو نداره!
5- هرگونه نظری که باعث آزردگی هواداران بارسا یا ایجاد اختلاف و دو دستگی و یا جنجال و دعوا بین اعضا بشه!

این یه تذکر مدیریتی جدیه و کسی هم حق نداره در موردش بحث بکنه. در صورت لزوم هم این موارد کم یا زیاد خواهد شد و از همین لحظه هم لازم الاجرا هستند! پس بدونید که اگر جوابی به این ارسال بدید یا این بحث رو به هر شکلی دنبال کنید، طبق بند 3 از موارد بالا بدون معطلی پاک خواهد شد. من این رو به مدیر اخبار هم اکیدا متذکر خواهم شد!

والسلام


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۱۷)
 
El-Clasico
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
مرسی ازluis enrique 21 و parsBarca و pourani به خاطر نظرات درست و قشنگتون. آقایون AhmadBarca 2000 و mohamad.a و mohammad.messi برد 0-7 هم شانسیه؟ بابا چه روئی دارین شما دیگه!

-------------------------------
تذکر مدیر: آقای محترم، از نظر یه بارسایی هیچ فحشی بدتر از مقایسه شدن با اون فرانکوی پست فطرت نیست؛ فقط این بار رو نادیده گرفتم!


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۰۵)
 
luis enrique 21
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
من نمیدونم چطور وقتی یک تیم 7 تا میزنه به داوری و شانس ربطش میدین.خوب اونا واقعا امسال قوی هستن و تیم منطقی و با شخصیت. چیزی که ما 2 فصل هست که نداریم.حتما یادتون هست که ما چند تا بازی رو تو دقایق اخر از دست دادیم. بابا به خدا من عاشق رایکاردم چه زمان بازیگریش چه مربیگریش تو هلند.ادم نترس و تهاجمی ای هستش.ولی قبول کنید دوره اش تموم شده تو بارسا. مشکل نه اولگویر هست نه رونالدینیو نه داوری نه شانس فقط سیستم و بازی تکراری ماست که واسه همه تابلو شده.سعی کنیم واقع بین باشیم .یادمون باشه وقتی 3_0 رئال مادرید رو تو مادرید بردیم طرفداران اونا به احترام ما بلند شدن و دست زدن.فکر میکنم حالا نوبت ماست........... درود بر خاک کاتالان


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱:۲۱)
 
pourani
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
نظری که من دادم و پاک شد کوچکترین اثری از بی احترامی توش نبود... و فقط به این دلیل پاک شد که چون باب میل یه نفر خاص نبود. در ضمن با توجه به بیانات خودتون اولگوئر هم عضو بارساست پس چرا خودتون بهش بی احترامی می کنید؟ بهتره مدیر سایت سعی نکنه نظرات غیر منطقیش رو به بقیه تحمیل کنه و حتی هر جا خواست به بقیه بی احترامی کنه... شما سعی می کنی نظر و سلیقه شخصیت که پرستش کورکورانه ریکارد و حمایت بی منطق خودت از ریکارده رو به بقیه تحمیل کنی. سعی کنیم معایب خود رو اصلاح کنیم


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۵۲)
 
mohammad.messi
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
با سلام خدمت همه طرفداران عزیز بارسای کبیر
من عضو جدیدم اما از بچگی طرفدار بارسا بودم . روزهای خوب و روزهای بد دیدم . اما این درست نیست که یک بازیکن رو این جوری بکوبیم . بله درسته که اولگوئر افتضاح بازی کرد اما هر بازیکنی روز خوب و بد داره . رئال واقعاً خوش شانسه و البته همه می دونن که داوری ها هم به سمت اونا می چربه . بارسا همیشه تیم مظلومی بوده از اول تاسیس باشگاه که یک کشیش پول جمع می کرد تا الان که این طور براش داوری می کنن .
پس بهتره ما پشتش باشیم و به جای تخریب تیم خودمون کمکش کنیم .
انتقاد هم خوبه اما سازنده باید یاشه نه مخرب . هنوزم امید هست چون شانس رئال بالاخره یک روزی تموم میشه
به امید قهرمانی بارسا


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۳۷)
 
mohammad.a
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
اون از شانس رئال

اینم از شانس بارسا

خدا نخاد بد شانسی بیاد.......................


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۳۳)
 
arash10
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
اشتباهات زیلد فردی یه بار دیگه باعث شد ما از کورس قهرمانی جا بمونیم تیمی که مدعی قهرمانی باشه باید مثل برد امشب رئال مقتدرانه بازی کنه .آوردن دیرهنگام رونالدینیو مارکز وتغییرات تاکتیکی تیم باعث شد ما سه امتیاز رو نگیریم و متعثفانه برد 7 گله رئال ما رو دو باره نا امید کرد هر چند « در ناامیدی بسی امید است » تا شاید دوباره شرایط به نفع بارسلونا باشه....


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۲۳)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
بچه ها دیدید کفن پوشهای مادرید 7 گل زدن چقدر شانس دارن


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
من قبلا هم گفتم، الان هم ظاهرا لازمه تاکید کنم. ارسالی که توش کوچکترین اهانت به بارسا و هر چیزی که بهش مربوطه شده باشه، بی معطلی پاک می کنم و مطلقا در این زمینه برام مهم نیست که کسی چه فکری می کنه! اینجا سایت هوادارای بارساس، نه کسایی که لباس هوادارای بارسا رو پوشیدن!

اگر هر بازیکن دیگه جای اولگوئر بازی می کرد، الان همین یه چند نفر معلوم الحال می اومدن ریکارد رو به باد انتقاد می گرفتن که ببینید هیچی حالیش نیست، بازیکن رو گذاشته تو پست غیر تخصصیش!
واقعا که یه عده رو هر کاری بکنی، فقط بلدن ایراد بگیرن. فقط حیف که اسم هوادارا رو یدک می کشن ...


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۳:۲۹)
 
ALiR3za
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
نقل قول
سالها مدافع راست یوونتوس بود

"ّبــــــــــــــــــــــود"
خودت جوابتو دادی و دلیل نگرانی فرانک این بود که اولگر رو فقط میتونه مراقب اون بذاره( و نه توانایی اون بزغاله) و مارکز هم یک ریسک بود چون هم خسته بود و هم اگه عقب میافتادیم اون 50% مارکز به درد میخورد .
OK


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۳:۱۹)
 
-nick
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
وای خدای من !!!در بدترین موقع خوردیم به سویا ....! نمیشه ناامید شد تا بارسا هست زندگی باید کرد


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۲:۵۰)
 
helldorado
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
رافا بنیتز در لیورپول با وجود اینکه فوتبال نه چندان زیبا و تماشاگر پسند انجام می ده و نتیجش هم حضور در دو فینال و فتح یک جام اروپا در این چند سال بوده و همیشه هم در رده پنجم تا سوم انگلیس بوده اما بیشتر ترفداران لیورپول خیلی دوسش دارن و عاشقشن.
اما ما چی؟همین که یه سال افتادیم رده دوم همه صداشون در اومده که آی این ریکارد کیه.آی رونی بد بازی میکنه آی فلان آی بهمان...
بابا یه کم همایت......
اگه ترفدار بارسا هستین فقط تو قهرمانی باهاش نباشین این جور موقع هام همایت کنید.
اگه این طور نیستیم پس خودمون و ترفدار بارسا نگیم!!


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۲:۱۵)
 
ParsBarca
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
ریکارد و همه مربی های بزرگ جهان!!!!!!!!!!!!؟
همین که این همه بازی به اوله گوئر بازی داده باید تا انتهاش رو خوند...

راستی از همین الان که 30 دقیقه از بازیه مادرید میگذره دیگه مطمئن شدم که احتلاف شد 8 امتیاز...

آقا سعید که خیلی راحت نظرات رو گلچین می کنی و اونایی که خوشت نمیاد رو طبق نظر شخصیت پاک می کنی بدون که این زشت ترین کار ممکنه. شاید اون نظر باب میل شما نباشه و خوشت نیاد ولی نظر خیلی ها همونه که پاک کردی.

ریکارد هم همونجور که یه روز اومد یه روز میره ولی خاطره های کارهای شما از یاد دوستانت که به همین راحتی نظراتشون رو پاک می کنی از یادها نمی ره.

سعی کن با کاربرات رفیق باشی


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۲:۱۰)
 
helldorado
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
من نمی فهمم ریکارد و البته همه مربیای بزرگ تمام عمرشمنو گذاشتن پای فوتبال و شما با شکوندن تخمه تو خونه و نگاه کردن بازی به خودتون اجازه می دین بگین تقصیر ریکارد و هیچی هالیش نیست و از این جور حرفها ما اندازه ی 0.00001 اون فوتبال نمی فهمیم پس چطور می گیم این کار و باید می کرد اون کارو نه...
بابا اون خیلی بهتر از ما بازیکناش و میشناسه....
نمی دونم چرا ما عادت کردیم در مورد چیزی که حالیمون نیست با اطمینان صحبت کنیم....


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۱:۳۳)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
آقایون صبر کنید ما داریم دچار اختلافات داخلی می شیم چیزی که برای مادریدی ها خوشاینده
لطفا به این راحتی به خودتون اجازه ندید که به بازیکنان و کادر فنی توحین کنید اشکال نه از الگوئر هست نه از ریکارد اشکال در اوج نبودن رونالدینیو است به نظر من اگه رونالدینیو به روزهای اوج خودش برگرده بارسا هم به اوج بر می گرده
از نظر من اگه رونالدینیو 10 تا بازی کناره مهاجم فوق ستاره اتوئو بازی کنه و این 2 با هم هماهنگ بشن مثل قبلا دیگه بارسا دست نیافتنی می شه
پس دعا کنید که مرد بزرگ به روزهای اوج خودش برگرده

راستی جناب مدیر کل راست می گن اسم این یارو رو اینجا نیارید هیچ وقت یادم نمی ره اون بازی جام قهرمانان که چطور دست دور گردن لمپاردآورده بود و جلو رنالدینیو رژه می رفت و کفر هواداران بارسا رو در آورده بود


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۰:۳۶)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
موفقيت خوبي بود اختلاف رو كم كنيم بچه ها تلاش كردن بخصوص نيمه دوم اما نشد ببريم


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۲۰:۰۲)
 
nima_barca
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
ايول سعيد خوب گفتي
اين مرتيكه اعصاب منو خراب كرده بود.
والدس و ميليتو عالي بودند.
حيف كه نتونستيم بازي رو ببريم. تو نيمه دوم تيم بهتر بازي كرد.


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۸:۰۴)
 
Always.Blaugrana
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
ها ای باهوش که گفتی یعنی چه ؟

میشه یه کم توضیح بدید من بازیو ندیدم

از چه نظری باهوشه

مسخره میکنی ، تحسینه چیه؟


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۲۵)
 
TiTIMAN
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
فقط ميتونم بگم بازي كه شروع شد گفتم چقدر فرانك رايكارد باهوشه!
همين.


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
واقعا نمی دونم آدمی که به نظرش گرفتن تساوی تو سانچز پیز خوان اون هم در غیاب نصف بازیکنای اصلی، فاجعه س، چطور ادعا می کنه که فوتبال شناسه!


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۶:۳۹)
 
Always.Blaugrana
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
آقایون اصلا نمیدونن که مصدومه کی آماده اونوقت اظهار دلسوزی می کنند و پشت سر فرنک حرف میزنن

در ضمن بازم دم فرنک گرم که حداقل مساوی کرد

راستی اتوو و توره میان دیگه برای زاراگوزا

ایشالا میان میبریم تا چش هر کی نمیتونه ببینه کور شه

و امیدوارم این الگر با ماشین بیفته ته دره دیگه ریختشو نبینم


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۵:۱۸)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
اگر چه اولگوئر به هيچ وجه در حد و اندازه بازيكناي بارسا نيست و اين هم اولين بارش نيست كه تيم رو به هم ميريزه ولي چرا مهاجما گلهاي بيشتري نزدن.

به هر حال اگه اين جور اشتباهات توسط چه بازيكنان چه رايكارد به طور مكرر ادامه پيدا كنه بايد بيخيال لاليگا و ليگ قهرمانان يا حتي جام حذفي بشيم


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۴:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
آقای محترم، شما نمی دونی که هم پویول و هم زامبروتا، یعنی تنها بازیکنایی که تخصص بازی در دفاع راست رو دارن مصدوم بودن؟ خوبه آدم فکر کنه، بعد سعی کنه یه حرف منصفانه بزنه، نه اینکه یه بهانه بتراشه اون چیزی که دوست داره رو بگه!

در ضمن جناب ال کلاسیکو، آزادی بیان معنیش دادن اجازه به گفتن هر یاوه و بی ربطی نیست! من حالم از اون مردک به هم می خوره، اما این دلیل چیزی که گفتم نیست، دلیلش اینه!


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۳:۴۳)
 
mes que un club
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
در اینکه اشتباهات اولگوئر دیشب بلای جان بارسا بود و هر توپی که بهش میرسید تبدیل به ضد حمله ای برای سویا میشد شکی نیست اما این دلیل نمیشه که همه تقصیرها رو به گردن اولگوئر بندازیم...

همه ما اولگوئر رو میشناسیم و با بازی پر اشتباهش آشناییم و مسلما مربیان تیم بهتر از ما این موضوع رو میدونن. بویژه که ماهها نیمکت نشینی محض اعتماد بنفس این بازیکن رو ازش گرفته بنابر این نباید انتظاز بازی بهتری از اولگوئر داشته باشیم

در حقیقت مقصر اصلی کسیه که با وجود آگاهی از همه این مسائل و همچنین داشتن گزینه های بهتر , اولگوئر رو در ترکیب ثابت تیم قرار میده و 90 دقیقه تمام در زمین نگهش میداره.

در حقیقت این رایکارد بود که بارسا رو متوقف کرد نه اولگوئر

خلاصه اینکه بارسا امتیاز این بازی رو هم مثل الکلاسیکو و خیلی از بازیهای بزرگ دیگه به مربیش باخت...


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۳:۲۷)
 
helldorado
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
تیم بد بازی کرد.اولگر بدتر از همه
البته که همه چی تقصیر اولگر نبود.
تازه به نظر من مساوی و هم که گرفتیم باید خیلی خوشحال باشیم.


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۲:۰۹)
 
barcayman
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
به نظر من نباید تقصیرو گردن بک نفر انداخت ... درسته اوئلگر خوب بازی نکرد ولی اقای مدیر توی نیمه اول کی خوب بازی کرد .مسی با اون همه عظمت چندتا توپ لو داد؟ تازه سویا تیمی نیست به این آسونیا توی زمین خودش به تیمی ببازه.رئال و آرسنال و برده
پس مساوی هم بد نیست


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۱۱:۵۰)
 
Mina_ronaldinho10
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
فرصت خوبي رو از دست داديم.
...


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۸:۵۰)
 
AHMADBARSA2000
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
اگه بلتی به اون نامردا فروخته نمی شد حالا بدرد می خورد


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۸:۰۰)
 
El-Clasico
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
آقای مدیر! من خودم حالم از این مردک مغرور به هم می خوره! اما واقعا متاسفم واسه شما با این آزادی بیان که به اعضا می دین!! دلیل نمی شه چون شما از یکی خوشت نمیاد راجبش صحبت نشه! به این میگن دیکتاتوری...


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
از این به بعد، هر نظری که در اون بی دلیل، اسم اون مرتیکه بربر، مورینیو آورده بشه، پاک میشه! جز نظری که مربوط به خبری باشه که توش اسم اون آدم آورده شده. این یه تذکر کاملا جدی بود!


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۳:۴۱)
 
victor.valdes5981
پاسخ به: اولگوئر بارسا را متوقف کرد! (1-...
دوست عزيز فكر كنم شما در خواب بودي
چون كه زامبروتا اصلا در بازي نبود و مصدوم بود
و به جاش الگوئر بود كه سوتي رو داد
خدايش بايد ريكارد رو تحسين كرد چون كه نيمي از بازيكنانش مصدوم بودن
و بايد از والدس نگذريم چون اگر اين ويكتور نبود شايد ميباختيم
===============
درود بر ريكارد كه با تعويضاش مانع باخت بارسا شد
بهترين بازيكن بارسا:والدس و ژاويي
======================
درود بر مردان كاتالان


یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۶ (۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!