به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «اخراج سخت گیرانه بود، اما قانون همین است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۹:۳۰) (۷۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: as
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مربی اعلام کرد که تست‌هایی از مسی و آلبا گرفته می‌شود و وضعیت آن‌ها مشخص خواهد شد. او همچنین گفت که نسبت به غیبت سوارز در دیدار چهارشنبه مقابل بیلبائو، نگران نیست.

انریکه پس از پیروزی 6-0 تیمش مقابل اتلتیکو، که از دقیقه سوم بازی ده نفره شده بود، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی

«چیزی که دیدیم، اصلا آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. تمام سناریو‌هایی که پیش خود متصور شده بودیم، در همان ابتدای بازی به هم ریخت، و تبدیل به دیداری آسان برای ما گشت، اگرچه برای در اختیار گرفتن بازی، همچنان نیاز به تلاش داشتیم. بازی بعد از اخراج بازیکن حریف، روند کاملا متفاوتی پیدا کرد، اما در نیمه نخست ما همچنان کار سختی در پیش داشتیم، و تنها 2 گل از حریف پیش بودیم».

مسی

«نتایج آزمایشات وضعیت او را مشخص خواهند کرد. او دچار یک پیچ خوردگی کوچک شد و دلیلی برای ریسک بر روی او وجود نداشت. من دوست ندارم روی هیچ یک از بازیکنانم ریسک کنم، تصور کنید چه احساسی به ریسک کردن روی مسی دارم».

دیدار چهارشنبه

«این بازی در رقابت‌هایی متفاوت برگزار می‌شود و هیچ ارتباطی با دیدار امشب نخواهد داشت! بازی در سن مامس برگزار می‌شود و آن‌ها تلاش خواهند کرد که از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرند؛ اما برای ما این مانند یک دیدار دیگر است، و می‌رویم که پیروز شویم».

پنالتی دقیقه سوم

«اینکه در دقیقه سوم برای شما پنالتی گرفته شود، خیلی خوب است، اما اینکه این پنالتی برای حریفتان گرفته شود، اوضاع را کاملا متفاوت می‌کند! جریمه سنگینی بود اما قوانین نیاز دارند که رعایت شوند، و داوران برای همین در زمین حضور دارند. اما از نظر من، اخراج دروازبان آن هم به این شکل، سختگیرانه بود».

گلزنی MSN

«اینکه هر سه موفق به گلزنی شدند، اتفاق خوبی است. این‌ها بازیکنانی هستند که نسبت به باقی هم‌تیمی‌هایشان، به دروازه حریف نزدیک ترند و توانایی ایجاد موقعیت‌های فراوان را نیز دارا هستند».

دنی آلوز

«ما در اینجا بازیکنان را روی نیمکت قرار نمی‌دهیم تا به آن‌ها درسی داده باشیم! من از دنی آلوز بسیار راضی‌ام، او بازیکن منحصر بفردی است و تمام تلاش من این است که دقایق را بین بازیکنان تقسیم کنم تا تیم در بهترین شرایط ممکن باشد».

بازی روز چهارشنبه در سن مامس

«من هیچ بازی آسانی در سن مامس، یا مقابل بیلبائو انجام نداده‌ام. وقتی برای ما کنترل کردن فشار آن‌ها با ده بازیکن نسبتا مشکل بوده است، این مسئله با 11 بازیکن سخت‌تر هم خواهد شد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «اخراج سخت گیرانه بود، اما قانون همین است»
تا الانشم داورا کلی حق مارو خوردن


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۳۸)
 
hadimoghadam
پاسخ به: انریکه: «اخراج سخت گیرانه بود، اما قانون همین است»
بازی جذابی بود، ولی حیف شد که دوتا مسدوم دادیم. الان باخبر شدم که آلبا تا 10روز دور از میادین خواهد بود. امیدوارم مسی به بازی چهارشنبه برسه وگرنه در نبود سوارز و مسی و آلبا. دچار دردسر میشیم


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «اخراج سخت گیرانه بود، اما قانون همین است»
بازی بسیار سختی خواهیم داشت. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۹ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!