به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل بیلبائولالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۲۳:۱۴) (۷۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بوسکتس، سوارز و نیمار نام‌هایی هستند که ما به عنوان ستاره‌های این دیدار انتخاب کردیم، اما همه بازیکنان نمایشی خوب، در روز فوق‌العاده بارسا، داشتند.

حفظ فشار در تمام طول بازی

بارسا تقریبا تمام لحظات بازی را مقابل یک حریف ده نفر بازی کرد، اما این مسئله باعث نشد که آن‌ها از تلاش خود در طول 90 دقیقه، بکاهند. حتی با وجود برتری 6-0 در وقت‌های تلف شده بازی، روی یک ضد حمله دو نفره از سوی حریف، پنج بازیکن تیم به سرعت به زمین خود برای پوشش خط دفاعی، بازگشتند. فداکاری، تمام آنچه است که بارسا می‌خواهد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

درخشش سوارز

سوارز نه تنها در این دیدار هت تریک کرد، بلکه در ابتدای بازی، پنالتی روی او انجام شد، و کمی بعد، پاس گل دوم بازی را برای نیمار نیز، او ارسال کرد. 29 گل، در 29 بازی اخیرش برای بارسا. به طور قطع، او در حال حاضر بهترین مهاجم هدف دنیاست.

مصاف دوباره با بیلبائو

اگرچه بارسا با شش گل بیلبائو را در این دیدار در هم کوبید، اما هیچ یک از این گل‌ها، در دیدار روز چهارشنبه دو تیم در جام حذفی، محاسبه نخواهند شد. اما این نمایش فوق‌العاده، به طور قطع روحیه بارسایی‌ها را برای دیدار رفت جام حذفی در سن مامس، بسیار بالا خواهد برد.

نمایش چشم نواز نیمار

نیمار نمایش خوب خود در دیدار شب گذشته را با یک گل چیپ بسیار زیبا در نیمه اول، و دو پاس گل برای سوارز و راکیتیچ در نیمه دوم، تکمیل کرد. حرکت او روی گل راکیتیچ بسیار چشم نواز بود؛ گذشتن از پنج مدافع، و آسان جلوه دادن چنین کار مشکلی، این روزها فقط از نیمار بر می‌آید.

به فرماندهی بوسکتس!

بوسکتس بار دیگر میانه میدان را، با سبک منحصر بفرد فوتبال خود به سلطه در آورد. حرکات تکنیکی منحصر بفرد، و پاس‌های هوشمندانه او در این بازی، با یک پاس بلند زیبا برای سوارز که منجر به گل ششم تیم شد، درخشش بیشتری پیدا کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از پیروزی مقابل بیلبائو
واقعا همه خوب بودن
امیدوارم دو بازی پیشرو هم همینطوری باشه


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!