به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «جاه طلبی این تیم بی‌نظیر است»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۹:۴۳) (۶۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا از کسب پیروزی در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، گلزنی مونیر و تطبیق پذیری خوب روبرتو در این بازی خشنود است.

آبی اناری‌ها به لطف شکست 1-2 اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های جام حذفی با اقتدار ورزشگاه سن مامس را ترک کردند. لوئیز انریکه نیز به عملکرد تیم خود افتخار میکند: «جاه طلبی این تیم بی‌نظیر است و آنها آماده رقابت در هر ورزشگاهی می‌باشند. اگر آنها بخواهند دفاع کننده قطعا این کار را خواهند کرد. امروز آنها [اتلتیک بیلبائو] موقعیت‌های اندکی روی دروازه ما ایجاد کردند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی بارسا اذعان داشت: «من از نتیجه خوشحالم، اما گل آدوریز در لحظات پایانی به این معناست که بیلبائو همچنان شانس خوبی برای صعود دارد، و بازی برگشت، بسیار جذاب خواهد بود». او در ادامه افزود: «بیلبائو بازی بسیار خوبی را در نیمه دوم به نمایش گذاشت، به طوری که ما مجبور بودیم بیشتر بازی را در زمین خودمان حضور داشته باشیم. پس از اتمام زمان استراحت بین دو نیمه و شروع مجدد بازی آنها ما را تحت فشار قرار دادند. ما تسلط خود را از دست دایم و این دلیل اصلی - گلزنی آنها - بود».

گلی که مونیر الحدادی در دقیقه 18 بازی وارد دروازه حریف کرد، علاوه بر اینکه اولین گل بازی بود او را با 5 گل به برترین گلزن فعلی جام حذفی تبدیل کرد. انریکه نیز در این باره اظهار داشت: «من واقعا خوشحالم که او دوباره گلزنی کرد. مونیر و ساندرو هردو گلزنان خوبی هستند و چیز‌های زیادی برای تیم به ارمغان می‌آوردند. در تمرینات میبینم که آنها عملکرد خوبی دارند».

سرجی روبرتو که اکنون آوازه همه کاره بودنش در همه جا پراکنده شده است این بار با بازی به جای جوردی آلبا مصدوم در دفاع چپ، آن را اثبات کرد. لوئیز انریکه عملکرد او را نیز تحسین کرد: «او بازیکن با استعدادی است که قادر است در پست‌های متفاوت بازی کند. شب گذشته نیز عملکرد او را در موقعیت متفاوتی مشاهده کردیم با توجه به اینکه برابر بازیکن قوی‌ای چون ایناکی ویلیامز قرار رفته بود واقعا خوب بازی کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «جاه طلبی این تیم بی نظیر است»
مونیر خیلی خوب شده و انگیزش رفته بالا
چقد خوبه که تو تیم جابیوفته


پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «جاه طلبی این تیم بی نظیر است»
بارسای لوچو حتی در غیاب بهترین بازیکنانش می تونه تو سخت ترین ورزشگاها پیروز بشه!


پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۹:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!