به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: «به دیدار برگشت خوشبینم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰) (۵۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مهاجم برزیلی بارسا که گل دوم مصافِ سن مامس را به ثمر رساند، با وجود گل لحظات پایانی آدوریز، به بازی برگشت، و صعود از این مرحله خوشبین است.

همه نگاه‌ها در دیدار چهارشنبه شب در سن مامس به نیمار بود. در روزی که مسی به درخواست مربی و برای احتیاط بیشتر به همراه تیم به بیلبائو نرفت و سوارز نیز به دلیل محرومیت در این دیدار غایب بود، نیمار تنها ضلع مثلث آتشین بارسا در این دیدار محسوب می‌شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار گل دوم بارسا را در حالی در اواسط نیمه اول به ثمر رساند، که چند دقیقه قبل، مونیر نخستین اختلاف را با گل خود رقم زده بود، و اگر نبود گل دقایق پایانی آدوریز، صعود بارسا تا حد زیادی به مرحله بعد قطعی می‌شد: «بیلبائو در نیمه دوم به ما اجازه نداد بازی خود را انجام دهیم. آن‌ها در این نیمه بهتر بودند، و گل پاداش این برتری بود».

اما با وجود گل دقایق پایانی آدوریز، نیمار به دیدار برگشت خوشبین است: «گل آن‌ها شرایط را کمی دشوار کرد، اما فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و این شانس را داریم که دیدار برگشت را در خانه انجام دهیم».

آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ نیز پس از این بازی به مصاحبه پرداختند که در زیر بخش‌هایی از این گفتگو را مشاهده می‌کنید.

اینیستا

«گاهی وقتی حریفتان عقب می‌افتد، فشار بسیار زیادی را بر شما اعمال می‌کند، اما در مجموع، ما از نتیجه راضی هستیم. ما بازی را در نیمه نخست کنترل کردیم، اما در نیمه دوم بازی خوب آن‌ها مشکلاتی را برای ما به وجود آورد».

«خیلی مهم است که بازیکنی مانند سرجی روبرتو را در تیم داریم. مربی به همان اندازه که به ما اعتماد دارد، به او اطمینان می‌کند. او بسیار جوان است و می‌تواند کمک‌های زیادی به تیم در آینده کند».

«اوضاع پیش از این بازی برای ما پیچیده بود و ما می‌بایست یک بازی بسیار جدی انجام دهیم، و همینطور هم شد. غیبت بازیکنان اصلی همواره مشکل ساز است، اما تیم ما بازی را بسیار خوب اداره کرد».

«با قدرت تطابق پذیری خوب آردا و الکس ویدال، تیم قدرت بیشتری در همه نقاط پیدا کرده است».


راکیتیچ

«ما می‌توانیم از این پیروزی لذت ببریم، اما باید خود را برای دیدار مقابل مالاگا نیز آماده کنیم. این پیروزی نتیجه تلاش‌های ما در میدان بود، لایقش بودیم و از سبک بازی خود بسیار خوشحالیم».

«نتیجه بدون گل لحظات پایانی آن‌ها بسیار بهتر بود، اما در مجموع ما تیم بهتربودیم، و همین اهمیت دارد».

«بیلبائو همواره تیمی سر سخت است، خصوصا در سن مامس».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نیمار: «به دیدار برگشت خوشبینم»
بازیه برگشتو با خیال راحت میبریم


پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۰۶)
 
hadimoghadam
پاسخ به: نیمار: «به دیدار برگشت خوشبینم»
همینکه در روز غیبت سه تا از بازیکنای اصلی در زمین بیلبائو بازی رو بردیم عالیه. الان موقع برنامه‌ریزی برای بازی مالاگا هست


پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!