به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار و ارقام دیدار برابر بیلبائوآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰) (۴۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در زیر نگاهی خواهیم داشت به مهمترین نکات و اتفاقات دیدار شب گذشته دو تیم بارسا و بیلبائو در سن مامس، که به پیروزی 1-2 میهمان انجامید.

با پیروزی چهارشنبه شب در سن مامس، انریکه به عنوان مربی بارسا در جام حذفی، همچنان بدون شکست باقی ماند. از زمان آغاز سرمربیگری او در فصل گذشته، بارسا 13 برد، یک تساوی و صفر باخت، در جام حذفی بدست آورده و مجموعا 48 گل نیز به ثمر رسانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بوسکتس باز هم در مرکز زمین نمایشی خیره کننده داشت. او در همه جای زمین حاضر بود و موفق به ثبت 18 بازیابی توپ در این بازی شد. در حالی که این عدد برای ماسکرانو 13، و برای دنی آلوز، 10 بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این پیروزی همچنین تعداد بازی‌های پیاپیِ بدون شکست بارسا را به 23 رساند. بعد از باخت به سویا در سوم اکتبر، بارسا 18 پیروزی و 5 تساوی در لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه‌ها داشته است.

نیمار با گلزنی در دیدار دیشب، بیلبائو را به قربانی مورد علاقه خود تبدیل کرد. او در 5 بازی اخیرش مقابل این تیم، موفق به ثمر رساندن شش گل شده است.

بارسا هنوز با پیراهن‌های جدید آبی روشن خود در این فصل، طعم باخت را نچشیده است. سه دیدار اول آن‌ها با این پیراهن به تساوی با تیم‌های رم، ویانوونسه و لورکوزن انجامید. اما در دو بازی اخیر با این پیراهن، آن‌ها دو برد مقابل گوانگژو در جام جهانی باشگاه‌ها و بیلبائو در جام حذفی، به دست آورده‌اند.

سرجی روبرتو بار دیگر نشان داد تا چه حد می‌تواند در پست‌های مختلف بازی کند. بعد از حضور در پست دفاع چپ در دقایق پایانی دیدار مقابل بیلبائو در لیگ، او شب گذشته و با توجه به مصدومیت آلبا و متئو، از ابتدا در این پست قرار گرفت، و نمایش بسیار خوبی داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آمار و ارقام دیدار برابر بیلبائو
بازی برگشتم نیمار میترکونه


پنج‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!