به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بویان و توره به گروه بازگشتند.اخبار بارسا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ (۱۴:۰۹) (۱,۱۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بویان کرکیچ و یحیی توره هر دو در تمرین سه شنبه فرانک ریکارد، به تیم اصلی بازگشتند.

دوشنبه یک روز استراحت بود، اما سه شنبه بازگشت به کار بود، با بویانی که پس از درگیری با مشکلات معده‌اش که او را از بازی برابر سویا محروم ساخت، دوباره آماده بود و یحیی توره که از تیم ملی‌اش، ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقا بازگشته بود.


هر دو بازیکن برای انتخاب در ترکیب سفر خارج از خانه شنبه به زاراگوزا، در دسترس خواهند بود. تیم همچنین شاهد حضور دروازبان دوم تیم بارسا ب، پائو تورس بود. کارلس پویول مصدوم و ازکوئرو با مربی بدنسازی تیم اصلی، به طور جداگانه از گروه اصلی در زمین لاماسیا کار کردند. هر دو دویدن آرام و تمرین کنترل توپ‌های کوتاه را انجام دادند.

همانند یکشنبه، تعدادی از بازیکنان به دلیل اینکه در اتاق بهبودی به کار بر روی آسیب‌های جزئی ناشی از بازی شنبه برابر سویا می‌پرداختند، غایب بودند.

موارد خاص

جیوانی از ناحیه ران پای راستش آسیب دیده است، آبیدال احساس ناراحتی می‌کند، مسی مشکلاتی با زانوی پای چپش دارد، به علاوه، هنوز با مصدومیت پای چپش که او را وادار به تعویض شدن در سانچز پیزخوان شد، دست و پنجه نرم می‌کند.

فعالیت فیزیکی

این یک تمرین سخت بود؛ بازیکنان از تمرین سخت و گرم کردن با 12 دقیقه از تمرینات ویژه که شامل دوی سرعت، استارت زدن و توقف بود، پیروی کردند. سپس همه به غیر از توره، که زودتر رفت، مدار خاصی را دنبال کردند که شامل چندین تغییر مسیر بود و با شوت به دروازه پایان می‌یافت. این دوره با تمرین شوتزنی برای همه بازیکنان به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۰)
 
farzadweisi
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۷)
 
hamed5
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.
خدا را شکر


سه‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۰۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۴۸)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند.
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۵)
 
vahidnik
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
بویان، بازیکنی که چشمان تمام مربیان به او دوخته شده است...

Catalonia is not Spain


دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ (۱۰:۳۳)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
خوشحالم كه اين دو به تمرينات برگشتن و اميد وارم موفق باشن


شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۸۶ (۲۳:۳۵)
 
arash10
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
آقای لیونل این اخباری که گذارش دادی چند درصد درست بود مگه امکان داره تو بارسلونا ده نفر برن مگه کسی بجز خدا از آینده خبر داره که قرار همه چیز لو بره وما هم سرنوشت خودمون رو ببینیم....منظورم اینکه اینقدر شایعات مطبوعات رو به سایتمون نکش این مطبوعات برای فروش بیشتر این کارو می کنند..همه مارکا یا گل یا سپورت یا ......مگه نمی گفتند حتما رونالدینیو تو نیم فصل میره یا درباره معاوضه مسی با کاکا یا دروگبا تو نیم فصل نمی گفتند .....


جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۸۶ (۱۳:۱۱)
 
Just_LioNel
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
خدا واسه هيشکی مصدوميت نياره!
خب اینم از اين حالا به نظر من:
مسي: هنوز شانس داريم

به‌رغم فاصله 8 امتيازي بارسلونا با رئال‌مادريد، ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسا اعتقاد دارد آنها هنوز شانس براي قهرماني‌ در لاليگا دارند. ‌بارسا اين هفته در خانه سويا با تساوي يك-يك متوقف شد اما رئال با 7 گل وايادوليد را درهم كوبيد. ‌مسي در گفت‌وگو با ماركا گفت: هنوز شانس قهرماني داريم زيرا ديدارهاي زيادي باقي‌مانده كه مي‌توانيم از آنها امتياز بگيريم. ما با سويا برابر بوديم و مقابل يك تيم بزرگ به تساوي رسيديم. حالا بايد به زمين ساراگوسا سفر كنيم اما مصمم هستيم با سه امتياز به كارمان پايان دهيم. بياييد فراموش نكنيم كه رئال هم مي‌تواند امتياز از دست بدهد. ما بايد به فكر وضعيت خودمان باشيم و اميدوار به اين كه رئال در ادامه دچار تزلزل شود؛ ضمن اين كه آنها در بازي برگشت مقابل ما هم از كسب سه امتياز نبايد اطمينان داشته باشند.


پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۳:۰۰)
 
Just_LioNel
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
خدا واسه هيشکی مصدوميت نياره!
خب اینم از اين حالا به نظر من :
رسانه‌هاي اسپانيايي از علاقه‌ي زياد سران بارسلونا نسبت به امضاي قرارداد با "سسك فابرگاس" ستاره‌ي آرسنال خبر دادند.

چندي پيش خبري در همين رابطه منتشر شد كه با جواب منفي ونگر به نظر مي‌رسيد همه چيز پايان يافته ولي آنها بار ديگر علاقه‌ي خود را به اين بازيكن ابراز كردند تا وارد مرحله‌ي تازه‌اي شوند.

فابرگاس كه محصول آكادمي نوجوانان بارسلونا است، با هوشياري ونگر و طي قرارداد آزاد راهي لندن شد تا مرحله‌ي جديدي را در زندگي خود آغاز كند. او زير نظر پروفسور ونگر درخشيد و در سن 20 سالگي به يكي از پايه‌هاي آرسنال تبديل شده است.

او حالا پس از گيلبرتو و كولوتوره، كاپيتان سوم آرسنال است و تا كنون در غياب اين دو، چندين بار نيز بازوبند كاپيتاني را بر بازو بسته است. او اوقات خوشي را در لندن سپري مي‌كند و تا سال 2014 نيز با آرسنال قرارداد دارد ولي سران بارسا تازه متوجه شده‌اند كه چه بازيكن با كلاس جهاني را از دست داده‌اند. اگر آنها نتوانند "سسك" را به نوكمپ بازگردانند، هرگز خود را نخواهند بخشيد.


پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۵۶)
 
Just_LioNel
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
خدا واسه هيشکی مصدوميت نياره!
خب اینم از اين حالا به نظر من :

ديديه دروگبا در يك گفت‌وگوي خصوصي اعلام كرد، علاقه‌ي زيادي براي بازي در بارسلوناي اسپانيا دارد.

اين موضوع كه دروگبا ديگر تمايلي براي بازي در چلسي را ندارد، مطلبي است كه در هفته‌هاي گذشته بارها و بارها از سوي خود او مطرح شده است.

اسپانيا و يا ايتاليا مقصد بعدي اين مهاجم تيم ملي ساحل عاج عنوان شده است. يحيي توره، هموطن او كه در بارسلوناي اسپانيا توپ مي‌زند، روز سه‌شنبه اعلام كرد دروگبا به او گفته است علاقه زيادي به پيوستن به جمع بازيكنان آبي - اناري دارد.

توره كه با روزنامه‌ي اسپانيايي Sport گفت‌وگو مي‌كرد، ادامه داد:« بارسلونا باشگاه محبوب و رويايي اوست.»

توره و دروگبا به تازگي همراه با تيم ملي ساحل عاج در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا در غنا حاضر بودند و مقام چهارم اين رقابت‌ها را به دست آوردند.

دروگباي 29 ساله تا سال 2010 با آبي‌هاي لندن قرارداد دارد، اما در پي آن است تابستان آينده به هر وسيله ممكن باشگاهش را تغيير دهد.

رسانه‌هاي اسپانيايي از انجام نخستين گفت‌وگوها ميان گلزن پيشين المپيك مارسي و تكسيكي بگيريستين مدير بارسلونا در حاشيه‌ي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آفريقا در غنا خبر دادند.

دروگبا در سال 2004 از المپيك مارسي راهي استمفوردبريج شد، اين رسانه‌ها از رقم 45 ميليون يورويي براي انجام اين جابجايي ياد كردند. آبي‌هاي لندني 3 سال و نيم پيش در ازاي 33 ميليون يورو از مارسي راهي لندن شد. او فصل پيش با پيراهن چلسي عنوان آقاي گل رقابت‌هاي ليگ برتر را از آن خود كرد.

در صورتي كه اين جابجايي ممكن شود، هواداران بارسا مي‌توانند شاهد حضور زوجي تمام آفريقايي در نوك خط حمله اين باشگاه باشند. چرا كه دروگبا در كنار ساموئل اتوئو، مهاجم كامروني و دوست صميمي‌اش مي‌تواند براي آبي - اناري‌ها گلزني كند.

كاتالاني‌ها در حال حاضر هم از مهاجمان برجسته‌اي برخوردار هستند. با حضور تيري آنري و ليونل مسي دو مهاجم تراز اول در تركيب بارسلونا ديده مي‌شود. علاوه بر اين دو "بويان" هفده و "جيوواني" هجده ساله هم در بارسلونا حضور دارند كه استعدادهاي آينده بارسا به شمار مي‌آيند.

رونالدينيو هم ديگر ستاره بارسلونا در اين خط است. هر چند اين بازيكن 27 ساله برزيلي اين روزها به دليل آسيب ديدگي روزگار سختي را د ر جمع شاگردان ريكارد تجربه مي‌كند. او در دو بازي گذشته بارسلونا پس از نيمه دوم و به عنوان بازيكن تعويضي وارد ميدان شده است.

با اين همه چنانچه بارسلونا در پايان فصل جاري بدون عنوان بماند، به احتمال فراوان يك دگرگوني عظيم در اين تيم در راه خواهد بود.

روزنامه اسپانيايي ماركا روز سه‌شنبه گزارش داد، بارسلونا در صورت ناكامي در پايان فصل جاري رقابت‌هاي لاليگا ده بازيكن كنوني‌اش را از دست خواهد داد كه يكي از آنها رونالدينيو خواهد بود.

جيان لوكا زامبروتا، ايدور گوديانسن و اولگر از جمله ديگر بازيكناني هستند كه جدايي‌شان از بارسا قطعي به نظر مي‌رسد.

حتي دوران ريكارد در بارسلونا هم رو به پايان است. قرارداد بازيكناني چون ادميلسون، ليليان تورام، سيلوينيو و سانتياگو اسكرو هم در پايان فصل جاري به پايان مي‌رسد.

بارسلونا براي خط مياني‌اش در پي هافبكي خلاق مي‌گردد. دكوي 30 ساله به دليل بازي‌هاي كوتاه مدتش براي بارسلونا و عدم حضور در تركيب ثابت بارسلونا خواستار جدايي از اين تيم شده است. نگاه كنوني بارسلونا به ديگو، بازيساز برزيلي وردربرمن دوخته شده است.

قرار است بازي اين بازيكن خلاق خط مياني در روزهاي آينده مورد توجه ويژه ناظران بارسلونا قرار بگيرد.

"ال موندو دپورتيوو" روزنامه‌ي ورزشي اسپانيا روز سه‌شنبه از اين موضوع پرده برداشت. البته هنوز تقاضايي رسمي مطرح نشده است.

ديگو تا سال 2011 با برمن قرارداد دارد. هم اين بازيكن و هم كلاوس آلوفس مدير برمن چند روز پيش اعلام كردند كه او تا پايان قراردادش در برمن مي‌ماند.

اين اعلام واكنشي به گزارش - گاتزتا دلو اسپورت بود كه اعلام كرده بود تماس‌هايي ميان ديگو و يوونتوس برقرار شده است. گاراي بازيكن 21 ساله‌ي آرژانتيني راسينگ سانتاندر كه مورد تقاضاي چند باشگاه بزرگ ديگر هم قرار دارد، در آستانه‌ي امضا قرارداد با بارسلونا است.

از كريستين پولسن بازيكن سويا هم به عنوان ديگر بازيكن تازه وارد بارسلونا ياد مي‌شود.


پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۵۵)
 
Just_LioNel
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
سلام خدمت مدير عزيز قول ميدم دفعه اخر مربوط به خبر ننويسم ولی چون گفتم ببينيد اينارو گذاشتمشون
ميشه اين جور خبرها هم بگيد؟معمولا سايت گل مينويسه اينارو

راستی ميشه بهت پيام هم داد ميدونم بابا!


پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۵۳)
 
Just_LioNel
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
ای فکر کن بارسا اين فصل اینقدر مصدوم نداشت چيی ميشد.....



پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۲:۴۷)
 
mohammad.a
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
خدا کنه خوش شانسیا دیگه اومده باشه .................


پنج‌شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۲۱)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
اميدوارم كه رايكارد با تدابيري كه اتخاذ ميكنه بتونه سه امتياز حياتي خارج از خونه رو كسب كنه


چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۵۵)
 
arash10
پاسخ به: بویان و توره به گروه بازگشتند...
با توجه به اخبار احتمال بازی کردن مسی واتوئو نیست به هرحال در زمین خانه حریف بازی کردن سخته و باید تدابیری برای پیروزی اندیشه کنیم


چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ (۱۴:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!