به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صحبت‌های چند تن از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگامصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ (۸:۳۰) (۸۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرخیو بوسکتس، به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود، آندرس اینیستا، خاویر ماسکرانو، مونیر الحدادی و کلودیو براوو به صحبت درباره دیدار برابر مالاگا پرداختند.

با گل زود هنگام مونیر الحدادی در دقیقه دوم مصاف با مالاگا، آبی و اناری پوشان یک شروع رویایی را در لا روسالدا تجربه کردند و نهایتاً نیز با نتیجه 2 بر 1 این تیم را مغلوب خود ساختند. سرخیو بوسکتس هافبک اسپانیایی بارسا، اولین کسی بود که پس از اتمام این بازی به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت. در ادامه صحبت‌های وی و چند تن دیگر از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگا را مشاهده می‌کنید:

کانون هواداران بارسلونا در ایران

«نیمه اول را خیلی سخت گذراندیم، آنها ما را در تمام دوئل‌های فردی شکست می‌دادند. دیدید که سرانجام تلاش‌هایشان نتیجه داد و نیمه اول بازی به تساوی کشیده شد. اما [در نیمه دوم] آنها خسته شدند و این ما بودیم که بهتر بازی کردیم، خصوصاً زمانی که لئو گل زد. کسب این سه امتیاز واقعاً مهم بود. سرنوشت قهرمانی به چنین بازی‌هایی بستگی دارد».

آندرس اینیستا

«هیچ توضیحی برای بازی بد ما در نیمه نخست قابل قبول نیست. با وجود گل زود هنگامی که زدیم، خوب نبودیم. مالاگا شایسته نتیجه‌ای بیشتر از 1-1 در این نیمه بود. بازیکنان حریف جاگیری خیلی خوبی داشتند و از گردش ما بهره کافی را بردند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم. در این لیگ کسب برد در بازی‌های خارج از خانه خیلی سخت است. کسب پیروزی در عین حالی که هنوز یک بازی معوقه داریم، بسیار مهم بود. حال ما به بهترین شکل ریکاوری کرده و خود را برای بازی چهارشنبه آماده خواهیم کرد».

خاویر ماسکرانو

«این تیم همواره برای پیروزی می‌جنگد. علت اصلی کسب این برد ویژگی‌های منحصر بفرد ما بود، این سه امتیاز فوق‌العاده است. هنگامی که ما خوب بازی نمی‌کنیم، بهترین موقعیت برای بازیکنانی چون مسی، اینیستا، سوارز و نیمار است تا خود را اثبات کنند و پیروزی را برای تیم به ارمغان بیاورند. این سه امتیاز واقعاً حیاتی بودند. به نیمه اول به عنوان هشداری برای بازی‌های بعدی نگاه می‌کنیم، اما نیازی نیست که زیادی روی آن زوم کنیم. نمایش‌های قابل قبولی ارائه می‌دهیم. تیم‌های بزرگ حتی زمانی که نمایش ضعیفی ارائه می‌دهند نیز می‌توانند پیروز شوند».

مونیر الحدادی

«کسب این سه امتیاز واقعا مهم و ارزشمند بود. مالاگا تیم قدرتمندی است و همواره برای مشکل ساز بوده است. در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. من فقط منتظر فرصت خودم بود که اکنون فرا رسیده است. واقعاً خوشحالم».

کلودیو براوو

«متاسفانه عملکردمان همانند بازی‌های دیگر درخشان نبود، اما می‌دانستیم که چگونه مهاجمان حریف را خسته کنیم. بسته نگه داشتن دروازه بخشی از کار من است و تلاش میکنم شانس گلزنی را از سایر تیم‌ها نیز سلب کنم. ما انتظارات بسیار بالایی از خود داریم و اصلاً دوست نداشتیم این گل را دریافت کنیم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: صحبت های چند تن از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگا
بااینکه خوب نبودیم امابرد خوبی آوردیم وآخرفصل قدراین بردهای ناپلئونی و شانسی رو میدونیم....هرچنددرمقاطعی ازبازی خیلی بهترازحریف بودیم اما پراشتباه بودیم


یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صحبت های چند تن از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگا
نیمه اول انسجام تیمی نداشتیم
مالاگا هم موقعیت های زیادی رو از دست داد


یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۴۴)
 
BRAIN
پاسخ به: صحبت های چند تن از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگا
بازی خیلی سختی بود.نیمه اول هم بارسا بارسای همیشگی نبود.


یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۰۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: صحبت های چند تن از بازیکنان بارسا پس از دیدار برابر مالاگا
انصافاً شانس آوردیم که در نیمه اول فقط یک گل خوردیم.واقعا چند تا از بازیکنان لیاقت بازی در بارسا رو ندارند. باید یه فکری بشه


یکشنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۴ (۹:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۷ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!