به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل اتلتیکو؛ درخشش سوارزآنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰) (۱,۲۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا با پیروزی 2-1 مقابل اتلتیکو در دیدار شب گذشته، گامی بلند در جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود در لالیگا، برداشت.

گل‌های مسی و سوارز، بارسا را در مقابل تیمی به پیروزی رساندند که ابتدا با یورش وحشتناک فیلیپه لوییز روی پای لیونل مسی، و دریافت کارت قرمز مستقیم توسط این بازیکن ده نفره شد، و سپس در نیمه دوم، گودین را نیز به دلیل انجام دو خطای بی‌مورد روی سوارز و دریافت دو کارت زرد، از دست دادند تا 9 نفره بازی را به پایان برسانند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم میهمان از همان ابتدا فشار شدیدی روی دروازه قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها آورد، و گل زود هنگام کوکه بدین معنا بود که کاتالان‌ها در مقابل چالش سختی قرار گرفته‌اند.

خوشبختانه ستارگان بارسا در خط حمله، با وجود قدرت غیر قابل انکار اتلتیکو، چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فیزیکی، به داد این تیم رسیدند و بازی را کاملا به سود تیم میزبان باز گرداندند.

اگر مردان انریکه بازی عقب افتاده خود مقابل اسپورتینگ خیخون را با پیروزی پشت سر بگذارند، اختلافشان با اتلتیکو به شش امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد، که چنین اختلافی تا اینجای فصل، نکته بسیار مثبتی برای کاتالان‌ها، در مسیر تکرار عنوان قهرمانی‌شان، است.

امتیاز بازیکنان

کلودیو براوو: 8

در همان ابتدای بازی یک عکس العمل فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت، و در نیمه دوم نیز، با نمایش درخشانش، شاگردان سیمونه را از رسیدن به گل تساوی‌ای که به شدت به دنبالش بودند، ناکام گذاشت. به طور واضح او موفق به کلین شیت نشد، اما ضربه کوکه به توجه به موقعیتی که او در هنگام ضربه داشت، غیر قابل مهار بود. واکنشش روی ضربه گریزمان، نقشی اساسی در 2-1 ماندن نتیجه داشت.

دنی آلوز: 8

یک والیِ فوق‌العاده در نیمه نخست به سمت دروازه اتلتیکو شلیک کرد که اگر در بین راه به خوزه ماریا خیمنز برخورد نمی‌کرد، به طور قطع وارد دروازه یان اوبلاک می‌شد. با دید فوق‌العاده و پاس فوق‌العاده‌اش، سوارز را در موقعیتی عالی قرار داد تا بارسا 2-1 پیش بیفتد.

خاویر ماسکرانو: 7

نمایشی با تمرکز بسیار بالا، از ملی‌پوش آرژانتینی. همکاری خوبی با پیکه در بستن راه‌های نفوذ یاران اتلتیکو داشت.

جرارد پیکه: 7

او در ابتدای بازی دو پاس آماتور گونه هنگام بازیسازی از عقب زمین داد، اما هر چه زمان بیشتری از بازی گذشت، او مطمئن‌تر، و تأثیر گذار‌تر از قبل شد.

جوردی آلبا: 8

بار دیگر قدرت خود در فاز دفاعی را به رخ کشید. روی گل حیاتی میزبان، پس از نفوذ عالی از سمت چپ، پاس دقیقی برای مسی ارسال کرد تا بارسا به گل تساوی برسد.

سرجیو بوسکتس: 7

تکل‌های بی‌درنگ و بازی خوانیِ بی‌عیب و نقصش، به او کمک کرد تا نبرد مشکل میانه میدان را از هافبک‌های جنگنده اتلتیکو ببرد. او بار دیگر نمایشی فوق‌العاده داشت و در مجموع در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. بارسا در مسیر تکرار عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت به بوسکتس نیاز خواهد داشت، و همچنین حضور او در هفته‌های آینده که رقابت‌های لیگ، حساسیت بیشتری پیدا خواهند کرد، حیاتی خواهد بود.

آندرس اینیستا: 7

حرکات هجومی بارسا تماماً توسط کاپیتانش رهبری می‌شد که در نهایت منجر به سلطه بارسا در نیمه زمین حریف شد. اگرچه پاس‌های او می‌توانستند تا حدی دقیق‌تر باشند.

ایوان راکیتیچ: 7

فضاهای خالی را به خوبی پیدا می‌کرد و سرعت بازی را در یک سوم تهاجمی بارسا، افزایش می‌داد. در هر دو بُعد دفاعی و هجومی، بسیار پر تلاش بود، کاری که از زمان پیوستنش از سویا، همواره انجام داده است.

نیمار: 7

با وجود ابهاماتی در مورد آماده بودنش برای این دیدار - و با وجود هدف بودن برای بسیاری از تکل‌های خشن مادریدی‌ها، مرد برزیلی به هیچ وجه از تلاشش برای ساختن موقعیت‌های مطلوب برای خود و هم‌تیمی‌هایش، دست نکشید.

سوارز: 8

با اولین موقعیتی که در مقابل دروازه اتلتیکو بدست آورد، گل برتری بارسا را به ثمر رساند: شاهدی برای شم فوق‌العاده‌اش در مقابل دروازه! گودین را به شدت با حرکاتش کلافه کرد، تا در نهایت مدافع میانی مادریدی‌ها در حالی که لیاقتش را هم داشت، با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

مسی: 8

بیست و یکمین گلش مقابل اتلتیکو را روی یک حرکت تمیز تیمی به ثمر رساند تا بارسا را به بازی باز گرداند. هنگام در اختیار داشتن توپ، مانند همیشه مؤثر بود و پرس خوبی را در هنگام از دست دادن آن به نمایش گذاشت. یک رهبری خوب دیگر از ورژن بالغ شده شماره 10 افسانه‌ای بارسا!

بازیکنان جانشین:

آردا توران: 7

در دقیقه 65 جایگزین راکیتیچ شد تا در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. در مواقع حمله به خوبی جایگیری می‌کرد. می‌توانست در بین گلزنان بازی قرار بگیرد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

سرجی روبرتو: -

نه دقیقه پایانی بازی را به جای آلوز وارد میدان شد؛ نمایشی خوب در وسط زمین داشت، و از کسب سه امتیاز در این دیدار حساس اطمینان حاصل کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل اتلتیکو؛ درخشش سوارز
بااینکه موتورمون دیرروشن شدوآغازخوبی نداشتیم ولی پایان خوبی داشتیم


سه‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۰۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل اتلتیکو؛ درخشش سوارز
فقط سوارز خوب کار کرد


یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۲۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل اتلتیکو؛ درخشش سوارز
میشه گفت اکثر بازیکنان خوب کار کردن و فقط نقطه ضعف ما دفاع وسط بود


یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۸ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!