به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی رقیبان؛ شکست والنسیا پیش از مصاف نیوکمپاخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۹:۰۰) (۸۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رئال مادرید با شکست 6-0 اسپانیول در برنابئو، به یک امتیازی اتلتیکو رسید، و آرسنال، حریف بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به جمع 16 تیم برتر FA کاپ راه یافت.

سه روز مانده به مصاف نیوکمپ، والنسیا در خانه متحمل شکست 0-1 به اسپورتینگ خیخون شد، تا جایگاهش در میانه جدول، تغییری نکند. میزبان موقعیت‌های بسیاری خلق کرد، اما در به ثمر رساندن آن‌ها، موفق عمل نکرد تا تکلیف بازی را پنالتی دقیقه 50 سانابریا، تعیین کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اتلتیکو که شنبه نیوکمپ را با شکست 2-1 مقابل مدافع عنوان قهرمانی ترک کرد، حالا تنها یک امتیاز بیشتر از رئال دارد. شاگردان زیدان در این دیدار اسپانیول را با شش گل در هم کوبیدند. سه گل از رونالدو، و گل‌های بنزما، جیمز و دوراته، این پیروزی پر گل را نصیب پایتخت نشینان کرد.

دیدار بعدی بارسا در لیگ، ظهر روز یکشنبه مقابل لوانته در زمین حریف خواهد بود، در حالی که آن‌ها روز گذشته با شکست 3-1 مقابل سویا، در قعر جدول قرار گرفته‌اند. گل‌های گامیرو و ایبورا در نیمه نخست، کار میهمان رده آخری در این دیدار را، یکسره ساخت.

پیروزی در FA کاپ، برای توپچی‌ها!

حریف بارسا در دور نخست حذفیِ لیگ قهرمانان، دیروز در FA کاپ میزبان بارنلی بود، و با پیروزی 2-1 مقابل این تیم، امید‌های خود را برای تبدیل شدن به نخستین تیمی که از قرن نوزدهم، این جام را سه بار پیاپی بدست می‌آورد، حفظ کرد.

دو تیم با گل‌های چمبر (برای آرسنال) و سم ووکس (برای بارنلی) در نیمه نخست به تساوی 1-1 رسیدند؛ اما گل مهاجم سابق بارسا، الکسیس سانچز در دقیقه 53 بازی بود که برد در این دیدار را برای آرسنال به ارمغان آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بازی رقیبان؛ شکست والنسیا پیش از مصاف نیوکمپ
ان شاالله پیروزباشیم


سه‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازی رقیبان؛ شکست والنسیا پیش از مصاف نیوکمپ
درسته والنسیا به خیخون باخته ولی نباید دست کم بگیریمش


دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: بازی رقیبان؛ شکست والنسیا پیش از مصاف نیوکمپ
چهارشنبه بايد به آب و آتيش بزنيم و تو نيوكمپ كار و تموم كنيم و تو مستايا به ذخيره هامون بازي بديم تا براي بازي با سلتا حسابي رو فرم باشيم پوستشونو بكنيم


دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بازی رقیبان؛ شکست والنسیا پیش از مصاف نیوکمپ
سلام دوستان چهارشنبه بازی حساسی در برابر والنسیا داریم و امیدوارم که در همین بازی رفت کار تمام بشه. ضمناً نمیدونم چه پدر کشتگی شبکه ورزش با ما طرفداران بارسا داره که حاضره هندبال و..... پخش کنه ولی بازی بارسلون رو پخش نکنه. خواهشا اعتراض کنید


دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۳ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!