به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آردا: «احساس خوب و راحتی از کار با انریکه دارم!»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۳۰) (۹۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: as
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


هافبک ترک تبار بارسا در مصاحبه‌ای رادیویی در مورد زمانی که کفشی به سمت کمک داور مسابقه پرت کرد، اظهار تأسف کرد: «من اشتباه کردم. در وضع خوبی نبودم و حالا از آن اتفاق درس گرفته‌ام».

توران شب گذشته میهمان افتخاری برنامه رادیویی Tu Diràs بود. ملی‌پوش ترکیه‌ای که به نظر نقشی کلیدی‌تر در اتلتیکو داشت، به شدت به ستایش سرمربی خود پرداخت: «ارتباط برقرار کردن با او بسیار آسان است. در کارش بسیار مشتاق و جدی است». در بخش‌های دیگر، این هافبک ریشو (!) در مورد پرت کردن کفشش به سمت کمک داور بازی در ویسنته کالدرون در فصل گذشته، به صحبت پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی با اتلتیکو

«احساس عجیبی بود، زیرا من مدت بسیار زیادی در کنار آن‌ها بازی کردم. آن‌ها بسیار برای من انسان‌های خاصی بوده‌اند و همیشه خواهند بود. اما در طول بازی تنها فکر من کمک به تیمم بود».

استایل خشن اتلتیکو

«من در هر دو تیم بازی کرده‌ام و می‌توانم به شما بگویم که توقف تیمی مانند تیم ما [بارسا] تا چه اندازه مشکل است. بازیکنان اتلتیکو و اتلتیک بیلبائو تلاش بسیاری از خود نشان دادند. نوع بازی آن‌ها قابل احترام است. در مقابل آن‌ها هیچ چیز آسان نیست. به عنوان بازیکنان بارسا باید متوجه باشیم که آن‌ها از هیچ چیزی برای توقف ما دریغ نخواهند کرد».

انتظار طولانی برای بازی

«هیچگاه در این مدت به بازی قرضی در تیمی دیگر فکر هم نکردم. روزهای سختی بود و من بسیار وضعیت وخیم تری نسبت به الکس [ویدال] داشتم. او به خانه خود بازگشته بود اما من در شهر، جدید بودم. اما رفتار دیگران باعث شد حس کنم در خانه‌ام!».

اهداف اصلی

«من به اینجا آمدم تا قهرمان اروپا شوم. تنها یک دقیقه با بردن جام به همراه اتلتیکو فاصله داشتم. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا من می‌توانم آن طلسمی که بارسا برای تکرار قهرمانی در اروپا نیاز دارد باشم یا خیر».

لوییز انریکه

«به راحتی با او ارتباط بر قرار می‌کنم. او در کارش بسیار جدی و مشتاق است. در بارسلونا همواره تنها مسائل فوتبالی مورد بحث بوده است؛ روحیه و کیفیت تیم. اما او عنصر تهاجم [پرخاش!] را به تیم افزوده است».

اتهام تنبلی

«من هیچگاه نگفته‌ام که به این دلیل که از دویدن خسته شده‌ام، می‌خواهم اتلتیکو را ترک کنم. این یک دروغ است».

پرتاب کفش

«پرتاب کفش به سمت کمک داور یک اشتباه بود. اشتباه کردم، آن را می‌پذیرم و از آن درس گرفته‌ام. اما من در زمین بازیکن بسیار با روحیه‌ای هستم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آردا: «احساس خوب و راحتی از کار با انریکه دارم!»
امیدوارم تو هم یه روزی تو بارسا واسه خودت اسطوره بشی


چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!