به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «پیروزی کاملی بدست آوردیم!»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰) (۵۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لوئیز سوارز، کسی که در بازی چهارشنبه شب بارسا چهار گل به ثمر رساند، پس از اتمام این بازی به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت و از عملکرد کل اعضای تیم تمجید کرد.

بدون شک بارسا نمی‌توانست با نتیجه‌ای بهتر از 7-0 والنسیا را در نیوکمپ مغلوب سازد. فوق ستاره مصاف دیشب نیوکمپ نیز لوئیز سوارز بود؛ کسی که 4 گل به ثمر رساند و اکنون رکورد 33 گل در 36 بازی را در اختیار دارد. او بعد از بازی گفت: «این یکی از کامل‌ترین بازی‌های این فصل بود. همه چیز برای ما خوب پیش می‌رفت». سوارز همچنین اذعان داشت: «در چند بازی اخیر، تیم بازی را خوب شروع نکرده بود اما چهارشنبه شب داستان طور دیگری بود».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود این گلزنی‌های پی در پی، سوارز هشدار داد که در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. او گفت: «این یک مزیت نسبتا بزرگ است، اما شما هرگز نمی‌دانید که چه رخ خواهد داد. فوتبال همین است».

در حالی که سوارز یک فصل جذاب و دیدنی را سپری می‌کند، همچنان مهم‌ترین چیز را کمک به تیم برای کسب عناوین می‌بیند: «من فقط می‌خواهم که به تیم کمک کنم». الکس ویدال و سرجیو بوسکتس نیز به مصاحبه با رسانه‌ها پرداختند که در ادامه به نکته نظرات آنها نیز اشاره خواهیم داشت.

الکس ویدال

«گاهی اوقات شما برای حریف خود احساس تاسف می‌کنید اما ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و می‌خواهیم تا آنجا که ممکن است گلزنی کنیم. ما همیشه برای کسب بهترین نتیجه به بازی‌ها نگاه می‌کنیم و برای شکست - حریف - به میدان می‌رویم».

«طبیعتا کار والنسیا - در دور برگشت - خیلی سخت‌تر خواهد بود اما ما نمی‌توانیم فکر کنیم که همه چیز انجام شده است، این می‌تواند یک اشتباه بزرگ باشد».

«مسی و سوارز هر روز ما را غافلگیر می‌کنند. من از روزی که به اینجا آمده‌ام، هر روز از عملکرد آن دو و همچنین نیمار، لذت می‌برم».

سرجیو بوسکتس

«نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. اخیرا در حالی بازی‌ها را آغاز می‌کردیم که شروع خوبی نداشتیم اما امشب این اتفاق روی نداد. به نظر من در کل بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. هنگامی که نتیجه به نفع شما است، همه چیز خیلی بهتر پیش می‌رود. همه چیز همانطور که می‌خواستیم پیش رفت».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: سوارز: «پیروزی کاملی بدست آوردیم!»
نقل قول
«طبیعتا کار والنسیا - در دور برگشت - خیلی سخت تر خواهد بود اما ما نمی توانیم فکر کنیم که همه چیز انجام شده است، این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد».

این دقیقا حرف دل من بود


پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سوارز: «پیروزی کاملی بدست آوردیم!»
پسر تو فوق العاده ای


پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: «پیروزی کاملی بدست آوردیم!»
نفر سوم توپ طلای سال دیگه هم از همین الان مشخصه. کسی که گلهای زیبا و موثر می زنه، نه گلهای خالی بی ارزش!


پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!