به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمایش در سلتیك پارك (2-3)گزارش بازی
فرستنده سام فروهش در تاريخ جمعه، ۳ اسفند ۱۳۸۶ (۰:۳۸) (۹۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا بهترین نمایش فصلش را برای پیروزی در دور رفت برابر سلتیك ارائه كرد. لیونل مسی دوبار گلزنی كرد و تیری آنری یك گل حیرت آور را برای هدایت آبی و اناری‌ها به پیروزی در اسكاتلند به ثمر رساند.

آخرین باری كه سلتیك در خانه در اروپا باخت، زمانی بود كه بارسا 14 سپتامبر 2004 آنجا برد. اكنون یاران فرانك ریكارد این مهارت را تكرار كرده‌اند و بعد از دوبار عقب افتادن، یك نمایش دیدنی را ارائه كردند و گل پیروزی بخش را یازده دقیقه مانده به پایان به ثمر رساندند.


سلتیك تنها چهار شوت داخل چارچوب در طول بازی داشت, اما آن‌ها دو بار پیش افتادند و درواقع در پایان نیمه اول جلو بودند. اما نمایش مسلطانه از جانب میهمان در نیمه دوم باعث كنترل توپ برای زمان‌های طولانی و در نهایت پیدا كردن راهی برای پیشروی در این بازی شد.

آغاز خوب

بارسا بازی را خوب آغاز كرد و از ابتدا كنترل بازی را در دست گرفت و سلتیك به آن‌ها اجازه داد، توپ را داشته باشند و آن را در خط هافبك به گردش در بیاورند. رونالدینیو به تیم ثابت بازگشته بود و به نظر مشتاق تاثیر‌گذاری بود و سری مختلفی از پاس‌ها و مهارت‌ها ارائه كرد. یوهان نیسكنس بر روی نیمكت نشسته بود و ریكارد در جایگاه حضور داشت، چون او پس از اخراج شدن برابر لیون محروم شده بود. ریتم میهمان خوب بود و آندرس اینیستا اولین فرصت مسلم گلزنی را داشت و آرتور بوروچ را وادار به دفع شیرجه‌ای كرد, لحظاتی بعد نیز كادیس شوت تیری آنری را از روی خط با ضربه سر بیرون كشید.

واكنش سریع

بعد از گذشت یك ربع از آغاز بازی، میزبان پیش افتاد, ونگور آف هاسلینك در سانتری از گوشه محوطه جریمه بر میلیتو غلبه كرد و با ضربه سر دروازه والدس را باز كرد. در عرض سه دقیقه آبی و اناری‌ها بازی را به تساوی كشاندند. مسی از جناح راست نفوذ كرد و یك و دو استثنائی‌اش با دكو در نهایت باعث شد، این بازیكن برتغالی هم‌تیمی‌اش را در موقعیت خوبی قرار دهد و بازیكن آرژانتینی توپ را به قصد گوشه دور دروازه بوروچ بلند كرد.

باور نكردنی

بارسلونا بار دیگر بازی‌اش را بالا برد و تنها یك دقیقه پیش از عقب افتادن برای بار دوم، موقعیت بعدی آن‌ها بدست آمد و بعد از سانتر آبیدال، شوت آنری از بالای دروازه به بیرون رفت. هفت دقیقه پیش از پایان نیمه اول، آیدن مك گیدی توپ را به محوطه فرستاد و در حالی كه مك دونالد و هاسلینك عقب كشیده بودند, رابسون جلو آمده بود و با یك ضربه سر توپ را از بالای سر والدس از فاصله 16 یاردی به درون دروازه پرتاب كرد.

آنری توجه همگان را جلب كرد

تنها هفت دقیقه بعد از شروع مجدد, آنری گل حیرت آوری به ثمر رساند و مقاومت سلتیك شكست. گری كالدول توپ را مستقیما به رونالدینیو پاس داد و او مرد فرانسوی را در چپ پیدا كرد و به گوشه محوطه تغییر جهت داد و با یك شوت غیر قابل مهار توپ را به گوشه دور دروازه فرستاد. این چیزی بیشتر از آنچه بارسا شایستگی آن را داشت، نبود و آن‌ها به برتری ادامه دادند و به آن‌ها اجازه داده شد، توپ را برای مدت‌های غیرقابل باوری نگه دارند و آن را در گوشه محوطه جریمه سلتیك به گردش در بیاورند.

مسی مزدش را گرفت

در دقیقه 62 سرعت انفجاری ناگهانی از مسی باعث نفوذ او از راست شد، ولی شوت او مستقیما به جایی كه دروازبان حضور داشت، رفت و بعد از آن نیز آنری سانتر كوتاه اریك آبیدال را به بیرون زد. ضربه سر گابی میلیتو از فاصله نزدیك مستقیما به جایی كه دروازه بان انتظار آن را می‌كشید، رفت و لحظاتی بعد سومین گل از راه رسید. پاس اتوئو از راست، به پای مسی كه از كمند دو مدافع سلتیك فرار كرده بود، كمانه كرد و این بازیكن آرژانتینی با یك چرخش كالدول را جا گذاشت و توپ را از بوروچ رد كرد و در گوشه دور دروازه جای داد.

گل‌ها

1-0 آف هاسلینك (15)
1-1 مسی (18)
2-1 مك گیدی (38)
2-2 آنری (52)
2-3 مسی (78)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۰۸)
 
harry1
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۱۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۰۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۰۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۶:۵۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۹)
 
salar.b88
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
barca4ever


جمعه، ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (۴:۱۴)
 
e2fm3
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
barca hamine vala


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۸۶ (۱۸:۳۲)
 
Just_LioNel
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
مسی همين!


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۸۶ (۱۸:۲۷)
 
mohammad.a
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
واقعا که نتیجه ای خوب و گلای محشری زده شد....................


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۸۶ (۱۸:۰۱)
 
vahidnik
پاسخ به: نمایش در سلتیك پارك (2-3)
کابوس طرفداران بارسلونا و دوست داران کاتالان :

روزی که مسی نباشد...
----------------------------------------------------------------------

Catalonia is not Spain


جمعه، ۳ اسفند ۱۳۸۶ (۱۱:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!