به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لوانته vs بارسالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰) (۶۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بازی خارج از خانه مقابل تیم انتهای جدولی، خودش داستان خودش را می‌گوید. بارسا در حالی به سیوتات د والنسیا سفر می‌کند که همین چند روز پیش به خبرساز‌ترین مربی انگلیسی روزهای اخیر، درسی داد که به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد. بارسا چنان والنسیای گری نویل را در نیوکمپ خرد کرد، که اسطوره‌های این تیم، رسما به او اعتراض کردند و استعفایش را خواستار شدند. با این اوضاع، نباید به لوانته خرده‌ای گرفت، اگر با پرچم‌های سفید در بازی حاضر شوند!

مسی و سوارز در فرم گل زنی فوق‌العاده‌ای به سر می‌برند. اولی، آغازی حتی بهتر از سالی که در پایانش رکورد 91 گل را به جا گذاشت، در سال جاری داشته است. دومی اما، با 35 گل زده در حال حاضر بهترین گلزن در بین تیم‌های اروپایی محسوب می‌شود. تلاش‌های نیمار در جلوی دروازه، به منظور گلزنی، کمی با مشکل روبرو بوده، اما تمامی تلاش‌های دیگرش در زمین، با موفقیت به اجرا در می‌آیند، احتمالا حتی وحشی‌ترین رویاهایش! مدافعان مقابلش همواره باید مراقب باشند که او کِی سعی به لایی انداختن و یا پلّه زدن به آن‌ها می‌کند؛ خطری همیشگی برای حریف.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس، آیا این دیدار نتیجه‌اش از پیش تعیین شده است؟! آیا شما قرار است بعد از ظهر یکشنبه به تماشای دیداری بپردازید که بارسا در آن می‌تواند، و باید، نمایش روز چهارشنبه در جریان له کردن والنسیا را، تکرار کند؟

جواب هم بله است، و هم نه. بله، چون روی کاغذ لوانته حریفی است که به راحتی می‌شود شکستش داد، و طبیعتا، باید سه امتیاز را از همین حالا در حساب بارسا بدانیم. اما، نه، زیرا این تیمِ لوانته، نباید چندان دست کم گرفته شود.

آن‌ها دو بازی خانگی اخیر خود را برده‌اند، و بدشان نمی‌آید این بار از آبی و اناری‌ها امتیاز بگیرند. از طرف دیگر، مردان لوییز انریکه ضمن فرم فوق‌العاده‌ای که دارند، بسیار خسته هستند، و در یک ماه اخیر، هر سه روز یک بازی انجام داده‌اند. غرور، می‌تواند یکی دیگر از موانع باشد، و شاگردان انریکه در این فصل معمولا بازی‌های خارج از خانه راحتی نداشته‌اند. پیروزی بارسا در این دیدار تضمین شده نیست، اما با توجه به اینکه رئال مادرید به مصاف تیم رده نوزدهمی گرانادا می‌رود، شدیدا حیاتی است. دیدار عقب افتاده مقابل خیخون هم به زودی از راه می‌رسد، و برای داشتن یک فوریه رضایت بخش، که حداقل بتوانیم فاصله ایجاد شده با باشگاه‌های مادریدی را حفظ کنیم، چاره‌ای جز گرفتن سه امتیاز نیست.

در مورد ترکیب، مثلث هجومی با توجه به فرمی که دارند، دست نیافتنی‌اند و قطعا آغازگر بازی خواهند بود، مگر انریکه احساس کند یکی از آن‌ها نیاز به استراحت دارد. که در آن صورت، مونیر گزینه احتمالیِ جانشینی است.

خط هافبک اما جایی است که باید دید انریکه چه تصمیمی در مورد آن خواهد گرفت. در این پست، بیشترین گزینه‌ها، و در نتیجه، بیشترین امکان برای تست ترکیب‌های مختلف وجود دارند. سرجی روبرتو مدتی است که آغازگر بازی نبوده است، و شاید این بار او جزء یازده نفر اصلی باشد؛ راکیتیچ و بوسکتس هم بازیکنانی هستند که احتمالا در کنار او قرار می‌گیرند.

در دفاع، شاید پیکه بعد از مدتها استراحت کند، و در این صورت، باید دید با توجه به فرم نه چندان دلچسب بارترا در این زمان، فرمالن و یا متئو، کدام جایگزین او خواهند شد. به نظر می‌رسد دنی آلوز در این دیدار آغازگر خواهد بود، و الکس ویدال در دیدار وسط هفته مقابل والنسیا به میدان خواهد رفت.

این بازی به نظر می‌رسد دو حالت کلی بیشتر ندارد. پیروزی لوانته در این دیدار کاملا از بحث خارج است، پس یا بارسا با اختلاف خفیف یک یا دو گل لوانته را شکست می‌دهد، و یا اینکه این تیم را در ورزشگاه اختصاصی‌اش گلباران می‌کند. که دومی البته، نیازمند دقت بیشتر در ضربات آخر، و کمی جدی گرفتن بازی است.

لوییز سوارز به دنبال پیشی گرفتنِ دوباره از رونالدو در جدول گلزنان است، و شانس خوبی هم برای انجام این کار دارد. اگر هر کدام از شما روی یک بازی پر گل شرط بسته‌اید، روی لویزیتو حساب کنید. او شما را نا امید نخواهد کرد.

اخبار دو تیم

بارسا

مصدومیت جدیدی در تیم وجود ندارد، و این نکته نگرانی‌های انریکه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. دنی آلوز و ماسکرانو پس از استراحت در دیدار وسط هفته مقابل والنسیا، آماده بازی در این دیدار، و البته یک فوریه بسیار شلوغ هستند. با وجود بازگشت رافینیا به تمرینات، او همچنان تا مدتی قادر به همراهی تیم نخواهد بود. و همانطور که انتظار می‌رفت، داگلاس و ماسیپ، باز هم در لیست هجده نفره حضور ندارند، و ساندرو، فرمالن و آدریانو، این دو را در این غیبت، همراهی خواهند کرد.

تیم به دنبال این است که فرم فعلی خود را در طول فوریه حفظ کند، و باید دید با توجه به نمایش‌های خوب آردا توران و الکس ویدال در بازی‌های اخیر، تصمیم انریکه برای ترکیب چه خواهد بود. با پیروزی روز گذشته اتلتیکو مقابل ایبار، طبق معمول در صدر جدول لالیگا، فرصتی برای از دست دادن وجود نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی: براوو - آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا - راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا - سوارز، مسی، نیمار.

لیست هجده نفره: براوو، تراشتگن، ویدال، آلوز، پیکه، بارترا، ماسکرانو، متئو، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، سرجی روبرتو، اینیستا، آردا توران، مونیر، مسی، سوارز، نیمار.

لوانته

تیم قعر نشین لالیگا، لوانته، توجه‌ها را در نقل و انتقالات زمستانی، با خرید جوزپه روسی، به خود جلب کرد. به نظر می‌رسد بازگشت این بازیکن به لالیگا، با توجه به یک گلی که در دو دیدار نخستش به ثمر رسانده، ارزش پیگیری دارد. دیگر انتقالی که زیاد سر و صدا نکرد، خرید بازیکن سابق لاماسیا و بارسای بی‌ خوان وردو بود. علاوه بر آن، لوانته بازیکنانی مانند خوزه ماری، روبن گارسیا و ویکتور کاسائدوس را به دلیل مصدومیت، در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی: مارینو، تونو، تروجیلو، فدال، لوپز، جونیور، ورزا، مورالس، لرما، روسی، قولس.

پیش بینی

لوانته 1-3 بارسا. با وجود اینکه لوانته در خانه نتایج خوبی گرفته، در دو بازی اخیر دو تیم، بارسا حداقل با سه گل اختلاف به پیروزی رسیده است. تیم به دنبال حفظ روند خوبش در بازی وسط هفته مقابل والنسیاست، و نمی‌توان شانس خاصی برای لوانته، در جهت متوقف کردن این بارسا، قائل بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
تبریک
برد ارزشمندی بود


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
هرگز نباید هیچ حریفی رو دست کم گرفت. به خصوص تیمای ضعیفی که چیزی برای از دست دادن و اگه کیفیت فنی ندارن اما سر تا پا انگیزه ن!


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۲۲)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ لوانته vs بارسا
تیم لوانته مثل اون یکی تیم همشهریشون شانسی نخواهد داشت.


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!