به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل لوانتهآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰) (۷۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسای نه چندان آماده، در حالی با نتیجه 0-2 در والنسیا، لوانته را شکست داد که این نتیجه، نشانگر اختلاف واقعی دو تیم در بازی نیست.

دنی آلوز نمایشی نا امید کننده داشت، که در آن بارها و بارها جا ماند، نبرد‌های تک به تک را واگذار کرد و حتی چندین مالکیت توپ را به حریف داد، تا در نهایت توسط انریکه تعویض شد. خوشبختانه برای دنی آلوز، پیکه و ماسکرانو روز خوبی را پشت سر گذاشتند و همواره اشتباهات مدافع برزیلی را پوشش می‌دادند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا خیلی زود و در دقیقه 20، از حریف پیش افتاد، و این گل، روی حرکت دو بازیکن خلاق این تیم در این بازی، به ثمر رسید: آندرس اینیستا و لیونل مسی. مرد آرژانتینی در دقیقه بیست بازی به دفاع لوانته زد، و پیش از پاسش برای اینیستا، چند مدافع لوانته را به خود مشغول ساخت. سپس اینیستا یک پاس خوب برای آلبا ارسال کرد و سانتر این بازیکن، در بین راه به داوید ناوارو، مدافع حریف، وارد دروازه میزبان شد.

بارسا در بیشتر کردن اختلاف توفیقی پیدا نمی‌کرد، زیرا دنی آلوز شدیدا به اشتباهاتش ادامه می‌داد و راکیتیچ بیشتر زمان بازی را در کنار او و برای کمک به او می‌گذارند. تنها زمانی که بوسکتس به میدان آمد، تیم کنترل کامل بازی را در اختیار گرفت.

لوییز سوارز نیز روز آرامی را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسید قرار نیست امروز به تعداد گل‌هایش اضافه شود. اما روی یک ضد حمله مسی یک بازیکن را به خوبی از جریان بازی خارج کرد و در حالی که زمان‌های تلف شده هم رو به پایان بود، آن را به یک پاس خوب برای سوارز در مقابل دروازه تبدیل کرد. و مهاجم اروگوئه‌ای با ضربه بیرون پای استادانه‌ای، برتری بارسا را دو برابر کرد.

نمرات بازیکنان

کلودیو براوو: 5

براوو خوش شانس بود که شوتزنی مهاجمین لوانته تعریفی نداشت و همواره موقعیت‌هایشان را در جلوی دروازه بارسا، با ضربات بدشان از دست می‌دادند. واکنش خوبی روی ضربه جوزپه روسی در نیمه دوم نشان داد.

دنی آلوز: 2

نمایشی کابوس وار از این بازیکن با تجربه! که بارها و بارها در مصاف با یار مستقیمش شکست خورد و مکررا مالکیت توپ را به حریف واگذار کرد. یک اشتباهش در نیمه دوم باعث شد بازیکنان لوانته با چهار بازیکن در یک سوم دفاعی بارسا حضور پیدا کنند. پیش از اینکه انریکه با تعویضش به این نمایش بد پایان دهد، با خطا روی دیورسن، کارت زرد گرفت که کاملا نشان دهنده کلافگی‌اش بود.

جرارد پیکه: 6

نمایشی دو گانه از مدافع وسط بارسا. چندین ضد حمله حریف را با قطع توپ‌هایش به عنوان مدافع آخر، خنثی کرد، اما در مصاف با روسی، توفیقی کسب نکرد. مهاجم ایتالیایی که زمانی در منچستر با پیکه هم‌تیمی بود، دو بار با استفاده از اشتباه او روی دروازه بارسا خطرساز شد.

خاویر ماسکرانو: 7

اگرچه روی چند حرکت مستقیم یاران لوانته بسیار کند عمل کرد، در باقی زمان‌های بازی مقتدرانه بازی می‌کرد، و چند بازیابی توپ بسیار خوب و مهم به نام خودش ثبت کرد.

سرجی روبرتو: 6

تلاشی بی‌وقفه برای باز پس‌گیری توپ داشت و در لحظاتی که بارسا نمایش خوبی نداشت، او بازی قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذاشت. بعد از ورود بوسکتس و انتقال او به سمت راست خط هافبک، بارسا به طور کلی بازی بهتری به نمایش گذاشت.

ایوان راکیتیچ: 5

نیمه اول خوبی نداشت و بیشتر لحظات در حال جبران اشتباهات آلوز بود. در نیمه دوم نمایش بهتری از خود ارائه داد، تا در دقیقه 70 انریکه بوسکتس را جایگزین او کرد.

آندرس اینیستا: 7

حرکتی بدون نقص روی پاسش برای آلبا که منجر به گل نخست بازی شد، انجام داد. در اکثر حرکات رو به جلوی بارسا، نقشی خلاقانه ایفا کرد.

لیونل مسی: 8

خلاق‌ترین عنصر بارسا در روزی که روز این تیم نبود. شماره 10 بارسا روی گل اول نقشی تعیین کننده داشت و چندین موقعیت خوب دیگر برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد که از دست رفت، تا اینکه سوارز در ثانیه‌های پایانی، پاس ارسال شده توسط او را به گل دوم بارسا تبدیل کرد.

لوییز سوارز: 7

تا دقیقه هشتاد، مدافعین لوانته به طور کامل ارتباط او با هم‌تیمی‌هایش را قطع کرده بودند. اما در دقایق پایانی خود را از این حصار بیرون کشید و دوندگی‌های خوبی داشت، تا بالاخره از این بازی دست خالی بیرون نرفت و در آخرین ثانیه‌ها، کار را برای بارسا 0-2 کرد.

نیمار: 5

نیمار افت و خیز‌های فراوانی در بازی تجربه کرد. شوت زیبایش در نیمه نخست با واکنش خوب مارینو همراه بود، ولی در باقی حرکاتش، زیاد از حد توپ را نگه می‌داشت که سبب از بین رفتن موقعیت می‌شد. در یکی از آن‌ها، روی ضد حمله بارسا، در موقعیتی که آبی و اناری‌ها از لحاظ عددی بیشتر بودند، نگه داشتن بیهوده او موقعیت را از بارسا گرفت.

بازیکنان جانشین

سرجیو بوسکتس: 7

وقتی انریکه تصمیم گرفت وضع تیمش را بهبود ببخشد، او را در دقیقه 67 بازی به میدان آورد. این تغییر جواب داد و بارسا به طور کلی نمایش بهتری روی حملات و ضد حملات داشت.

الکس ویدال: -

انریکه در نهایت او را به جای دنی آلوز به میدان فرستاد. زمان زیادی در اختیار نداشت ولی تحرک خوبی در سمت راست از خود نشان داد.
ارزش: ۷.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل لوانته
دنی گرگه که افتضاح بود وچندتوپ خراب کردولی هنوزدوست داشتنیه


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۴۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل لوانته
امشب شب بازیکنان بارسا نبود
علتش شاید خستگی و فشار بازی ها باشه


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!