به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ والنسیا vs بارساجام حذفی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۰۰) (۸۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مصاف امشب بارسا با والنسیا در مستایا، می‌تواند مصداق یک نود دقیقه بیهوده باشد.

در زمان نوشتنِ این متن، گری نویل هنوز سرمربی والنسیاست. این مسئله پیش از آغاز تلاش‌های بی‌ثمر والنسیا در دیدار امشب مقابل بارسا، برای جبران هفت گل خورده، تغییر نخواهد کرد؛ و همچنین بعد از پایان بازی، با هر نتیجه‌ای. شاید کمی کنایه آمیز به نظر بیاید، در دوره‌ای که صبر در فوتبال جایی ندارد، فکر می‌کنم که عنصر زمان، مهمترین چیزی است که یک مربی برای اثبات خودش نیاز دارد. با همه این‌ها، انتخاب گری نویل، به ضربه زدن به پیتر لیم، مدیر باشگاه، ادامه می‌دهد - به این ترتیب که والنسیا تحت مربیگری او در 9 بازی اخیر خود در لیگ هیچ پیروزی‌ای کسب نکرده و سنگین‌ترین شکست خود در جام حذفی از سال 1928 را تجربه کرده و خطرناک‌تر از همه، تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. وارد کردن رفاقت به مسائل کاری، اشتباه معروفی است، آقای لیم!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

به طور قطع، والنسیا هیچ شانسی برای صعود به فینال ندارد؛ حتی خوشبین ترینِ آن‌ها نیز، به این نکته اذعان دارند. باشگاه از ترس اینکه هیچ کسی برای حمایت از تیم به مستایا نیاید، قیمت بلیت‌ها را تا ده یورو کاهش داده و اعلام کرده است که کم سن و سال تر‌ها، می‌توانند به صورت رایگان در ورزشگاه حاضر شوند. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه بارسا می‌خواهد کمترین فشار بدنی را در این دیدار متحمل شود، و احتمالا تغییرات چشمگیری در ترکیب خود خواهد داشت، والنسیا می‌تواند بازی را ببرد. اگر بارسا در این بازی کمی غیر منسجم به نظر آمد، به هیچ وجه نباید به آن توجه کرد، زیرا آن‌ها می‌دانند که این بازی ارزش تلاش جسمی و روحی را ندارد. کار هفته پیش یکسره شده، و در بازی امشب، تنها باید اوضاع را کنترل کنند.

اخبار دو تیم

والنسیا

گری نویل حداقل احتمال می‌دهد که انزو پرز و پاکو آلکاسر را در ترکیب خود داشت باشد، و از آنجایی که نگردو کاملا مقوله به ثمر رساندن گل را از یاد برده است، حضور آلکاسر می‌تواند برای نویل بسیار ارزشمند باشد. اما حالا که لیست هجده نفره اعلام شده، مشخص شد که هیچکدام به این بازی نمی‌رسند. شکوردان موستافی، دفاع وسط این تیم، در دور رفت کارت قرمز دریافت کرد و در این دیدار حاضر نخواهد بود. همینطور در قسمت مصدومین، بازیکن جدید این تیم، گیلرمو سیکوییرا، در بازی مقابل بتیس دچار مصدومیت شد. نویل همچنین چند بازیکن از تیم آکادمی والنسیا به این بازی دعوت کرده است، که نشان می‌دهد او نیز به این دیدار به عنوان یک 90 دقیقه بیهوده نگاه می‌کند. یک استراتژی فوق‌العاده.

ترکیب احتمالی: رایان - وزو، سانتوز، عبدالنور، گایا - دنیلو، باکالی، آندره گومز، پیاتی، مینا - نگردو

لیست هجده نفره: رایان، دومنیک، وزو، سانتوس، عبدالنور، دیالو، گایا، آیالا، کابایو، گومز، باکالی، دنیلو، پیاتی، ویابا، تروپی، زهیبو، مینا، سالوادور، نگردو.

بارسا

مسی روز گذشته یک عمل جزئی روی کلیه‌اش داشته تا احتمالا این مشکل را به طور کامل پشت سر بگذارد، پس به طور قطع در این بازی غایب است؛ زمانبندی فوق‌العاده‌ای بود، لئو. سرجی سمپر، ویلفرد کپتوم، جرارد گامبائو، خوان کامارا و دنیل رومرا دیروز به همراه تیم تمرین کردند و احتمال اینکه حداقل دو تن از آن‌ها در بازی حضور پیدا کنند، زیاد است. لوچو علاوه بر آن‌ها، کارلس آلنیا، ستاره تیم جوانان بارسا را نیز به این بازی فراخوانده است. استفاده از ترکیب چرخشی به طرز وحشتناکی در این مقطع، و با توجه به برنامه دیدارهای تیم در آینده نزدیک، مهم است - 14 فوریه با سلتا، 17 فوریه با گیخون، 20 فوریه لاس پالماس و 23 فوریه با آرسنال. ضمن اینکه پیکه، ماسکرانو، اینیستا و سوارز همگی تنها یک کارت زرد با از دست دادن فینال کوپا به دلیل محرومیت، فاصله دارند. این چهار بازیکن، در کنار براوو، بوسکتس، آلوز، مسی، نیمار، آردا و آلبا، به همراه تیم به والنسیا سفر نکرده‌اند.

ترکیب احتمالی: تراشتگن - آدریانو، بارترا، فرمالن، متئو - روبرتو، سمپر، راکیتیچ - ویدال، مونیر، ساندرو

لیست هجده نفره: تراشتگن، ماسیپ، داگلاس، راکیتیچ، بارترا، مونیر، ساندرو، روبرتو، آدریانو، ویدال، فرمالن، متئو، سرجی سمپر، ویلفرد کپتوم، جرارد گامبائو، خوان کامارا، دنیل رومرا، کارلس آلنیا.

پیش بینی

با احتمال فرستادن یک ترکیب کاملا نا آشنا، محض استراحت دادن به بازیکنان اصلی، نوار بازی‌های بدون باخت بارسا، می‌تواند امشب با یک باخت خفیف، از بین برود. و این مسئله اهمیت چندانی ندارد. رکورد‌ها فوق‌العاده‌اند، اما کاملا اضافی هستند و حتی در نهایت می‌توانند سبب عدم تمرکز شوند. بارسا بالاخره شکست می‌خورد، و این اتفاق می‌تواند همین امشب بیفتد، و این مسئله، هیچ اهمیتی نخواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
بهترین فرصته برای جوونا تا خودشون رو نشون بدن.


چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
تیم الان دنبال جام هست نه رکورد
تصمیم انریکه هم خوب بود برای این بازی


چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۵۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
این بازی محک جدی جوانان بارساست تا خودشونو ثابت کنن


چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۵۴)
 
San.Andres
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
کاملا با نظر نویسنده تو خط آخر، که میگه رکورد ها حتی ممکنه باعث از بین رفتن تمرکز بشن، موافقم. حساسیت بیخود نباید ایجاد شه. خوشبختانه تو بارسا همگی دنبال کسب موفقیت های تیمی هستن، اما با اهمیتی که دنیای رسانه امروز به آمار و ارقام میده، امکان اینکه این رکورد فشار رو روی بازیکن ها افزایش بده زیاده.


چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ والنسیا vs بارسا
استراحت بسیار عالی ایه برای بازیکنای اصلی. امیدوارم تیم دوم بارسا هم بتونه عملکرد درخشانی داشته باشه.


چهارشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!