به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگولالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۳۸) (۸۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه در شرایطی به دنبال کسب سه امتیاز ارزشمند از تیم سابق خود است که دو بازی از سه بازی اخیری که به همراه کاتالان‌ها برابر این تیم برگزار کرده را از با شکست به پایان رسانده است.

در حال حاضر بارسا به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لالیگا است و برای این کار چشم به مصاف امشب خود با سلتاویگو دارد اما نتایجی که اخیرا مقابل این تیم کسب کرده، نمی‌تواند تضمینی برای این امر باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

روز گذشته (شنبه) به طور رسمی تایید شد که مسی و آردا هر دو توانایی حضور در دیدار امشب را خواهند داشت و هیچ مشکلی آن دو را تهدید نخواهد کرد. لوئیز انریکه صبح امروز لیست 18 نفره خود را اعلام کرد: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، آلوز، آردا توران، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار جونیور، ماسکرانو، ورمالن، منیر، جوردی آلبا، سرجیو روبرتو، الیکس ویدال، متیو.

سلتاویگو اما باید نگران مسائل زیادی باشد. دو تن از محصولات بارسا، اندرو فونتاس و نولیتو از اواخر سال 2015 تا به حال همچنان مصدوم هستند و چیزی که بدتر است، محرومیت 4 بازیکن مختلف این تیم (یاگو آسپاس، فابیان اورلانا، سرجیو گومز و تئو بونگوندا) است و به همین خاطر چهار تا از بازیکنانی که به بارسلون سفر کردند، از تیم دوم سلتا انتخاب شده‌اند.

نکته نظرات مربیان

اما مسائل فوق الذکر بدان معنا نیست که لوئیز انریکه در مصاحبه خود، این بازی را بی‌اهمیت قلمداد کرده است. او در مصاحبه پیش از بازی خود گفت: «ما می‌دانیم که آنها بازیکنان زیادی را از دست داده‌اند اما در سبک بازی آن‌ها تاثیری نخواهد داشت. آنها به تسلط بر بازی علاقه زیادی دارند و این می‌تواند کار را برای ما سخت کند... آنها حریف خطرناکی هستند. قدرتمند، شجاع، بر تمام جنبه‌های بازی تسلط دارند و تماشای بازیشان لذت بخش است».

در سوی دیگر، ادواردو بریزو بسیار نگران به نظر می‌رسد: «راه پیروزی این است که با در اختیار داشتن هر بازیکنی هویت خود را حفظ کنیم. ما باید درست فشار وارد کنیم تا توپ را بدست آوریم و آن را به سمت جلو به حرکت در آوریم. اگر شما بتوانید این کار را در نیوکمپ انجام دهید، شانس گلزنی نیز خواهید داشت».

فرم دو تیم

اینکه بارسلونا در فرم باورنکردنی قرار دارد، نیازمند استدلال نیست. نوار شکست ناپذیری آنها با انریکه، حتی رکورد پپ گواردیولا را نیز شکست داده است. این رکورد در طول تاریخ فوتبال اسپانیا بی‌سابقه بوده است و آنها با کسب پیروزی در بازی امشب می‌توانند این عدد را به 30 ارتقاء دهند.

سلتا پس از 8 بازی این فصل شکست نخورده بود اما بعد از کریسمس همه چیز به طور چشمگیری تغییر کرد. با کسب تنها یک پیروزی در 7 بازی اخیر، آنها هم رقابت برای جایگاه لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند و هم از جام حذفی اسپانیا، توسط سویا در همین هفته، حذف شد.

تاریخچه

لوئیز انریکه در تابستان سال 2014 از سلتاویگو به بارسا آمد اما دو بازی را از سه بازی‌ای که با تیم جدید خود، برابر تیم سابقش برگزار کرد، با شکست به پایان رساند. در فصل گذشته خواکین لاریوی تک گل پیروزی سلتاویگو را وارد دروازه بارسا کرد و در این فصل آنها موفق شدند با نتیجه 4 بر 1 بارسا را در بالایدوس شکست دهند.

پخش زنده

مصاف حساس این دو تیم، امشب ساعت 23:00 (به وقت ایران) از شبکه سه صدا و سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
3 امتیاز حساسی بود که ذخیره شد


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۵)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
سرعت خوبه منظورم بیشتر حجم مصرفی بود ولی الان مثلا جدول و برنامه مسابقات و بقیه گزینه ها کجان؟


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۱۲)
 
0760404298
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
سلام ببخشید با کمال احترام اما فکر کنم سرعت نتتون پایینه ببخشیدا


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۵)
 
0760404298
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
سلام ببخشید با کمال احترام اما فکر کنم سرعت نتتون پایینه ببخشیدا


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۱)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
سایت به روز شده خوبه اما عیبی که داره اینکه سرعت لود شدن صفحه به خاطر بزرگ بودن تصاویر زمان میبره و حجم بیشتر از اینترنت محدود ما میبره یک فکر به حال ما هم کنید
از زحماتتون مچکریم


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs سلتاویگو
به امید کسب این برد ارزشمند!


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!