به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰) (۱,۳۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شبی که قرار بود برای بارسلونا مشکل ساز شود، به لطف دو حرکت شگفت انگیز از لیونل مسی و لوئیز سوارز، نهایتا با جشنواره گل کاتالان‌ها به اتمام رسید؛ بارسا 6-1 سلتا!

هردوی این آبی اناری پوشان اکنون در لیست گلزنان لالیگا به عنوان دو شگفتی ساز قرار دارند، حرکت جالبی که در دقیقه 81 این بازی توسط مسی آغاز شد و با حرکتی از سوارز به پایان رسید، قطعا در آینده به یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات بارسا تبدیل خواهد شد. زمانی که آبی اناری پوشان 3 بر 1 از سلتا جلو بودند، داور به جبران پنالتی‌ای که برای تیم حریف گرفته بود، یک پنالتی دیگر را نصیب بارسا کرد و مسی که معمولا برای زدن این ضربات انتخاب می‌شود، پشت توپ قرار گرفت اما با شدت بسیار کم به آن ضربه زد تا سوارز کسی باشد که این گل را به نام خود ثبت می‌کند. می‌توان این یک ادای احترام کامل به یوهان کرویف، اسطوره سابق باشگاه، دانست که در طول دوران بازی خود یک بار این حرکت را انجام داده بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آن لحظه شامل همکاری‌های غیر ممکن دو مهاجم بود، و گل‌ها و پاس گل‌هایشان، هر چه شاگردانِ بریتزو در نیمه اول رشته بودند را، پنبه کرد. آن‌ها در یک نیمه موفق شدند بارسا را 1-1 متوقف کنند و با وجود یک کلودیو براووی مطمئن در درون دروازه، سلتا در بهترین لحظاتش در بازی هم شانس خاصی برای زدن گل برتری نداشت. و در نهایت، مهاجمین بارسا، سلتا را برای این ضعف بازیکنانش در گلزنی، به شدت تنبیه کردند.

نمرات بازیکنان در مصاف با سلتا

کلودیو براوو: 8

بدون سیوهای کلیدی این دروازبان شیلیایی، کار بارسا در نیمه اول می‌توانست سخت‌تر شود. براوو دروازه خود را از ورود توپ‌های زیادی نجات داد که قابل توجه‌ترین آنها مقابل ضربات کارلس پلاناس و کلودیو ویویو پدید آمدند. براوو همچنین برای سیو پنالتی گویدتی نیز به همان سمتی شیرجه زد که توپ شوت شد اما با اختلاف کمی از مهار آن عاجز ماند. در نیمه دوم بازی نیز مقابل یکی از ضربات دنیل واس ایستادگی کرد و باعث تثبیت برتری بارسا شد.

دنی آلوز: 3

سرباز کهنه کار لوئیز انریکه اما در دفاع عملکرد جالبی نشان نداد و با پاس‌های اشتباه خود ثابت کرد که امشب دقت لازم را ندارد. از همین رو سرمربی تصمیم گرفت الکس ویدال را بعد از یک ساعت بازی جایگزین او کند.

جرارد پیکه: 5

در یک ساعت اول بازی به شدت توسط گوییدتی تحت فشار بود. اوضاع بازی پیکه بعد از تعویض‌های لوئیز انریکه بهتر شد.

خاویر ماسکرانو: 5

سبک انفجاری‌ای که سلتا در این بازی در پیش گرفته بود به این معنا بود که بارسا به مدافع مرکزی سریع خود، El Jefecito (نام مستعار ماسکرانو)، نیاز دارد تا بتواند به خوبی حریف را متوقف کند اما متاسفانه در بیشتر مواقع او نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت دقت خود را اثبات کند. این بازیکن آرژانتینی روی تعداد کمی از توپ‌ها موثر واقع شد، تیم میهمان با ارسال توپ‌های بلند سرگرم می‌کرد و اگر نیمار کمی با دقت بیشتری یکی از پاس‌های او را دریافت می‌کرد، می‌توانست به گل تبدیل شود.

جوردی آلبا: 5

مانند سایر مدافعین بارسا، شب گذشته برای این مرد کاتالانی نیز چندان بر وفق مراد نبود. او کسی بود که در دقیقه 38ام بازی، برای دفاع از حمله خوبی که گویدتی آغاز کرد دست به خطا زد با تقدیم یک پنالتی به تیم حریف منجر به، به ثمر رسیدن گل اول سلتا توسط همین بازیکن سوئدی شد. عملکرد آلبا در ادامه بازی بهبود یافت و کنترل بیشتری روی بازی داشت.

سرجیو بوسکتس: 6

بیشتر تمرکز سلتا روی آرام نگه داشتن این هافبک کاتالانی بود. کسی که از دقیقه 20 بازی نفوذ خود را آغاز کرد. در متوقف کردن توپ اما مانند همیشه موثر ظاهر شد و به طور منظم یک قدم جلو‌تر حریف بود.

سرجی روبرتو: 4

پاس‌های خوبی از روبرتو شاهد بودیم و بازی را در برخی مقاطع برای سلتا سخت کرد اما ناگهان شاهد افت بزرگی از او بودیم و به خاطر همین اشتباه بزرگ لوئیز انریکه ایوان راکیتیچ را جایگزین او کرد.

آندرس اینیستا: 7

کاپیتان عادت زیادی به نگهداری توپ در زمین دارد و تاثیر زیادی در آغاز حملات بارسا داشت و به همان اندازه هنگامی که در نیمه زمین تیم خود قرار داشت، در دفاع نیز مفید ظاهر شد. او هنگام خروج از زمین در دقیقه 77 به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

لیونل مسی: 10

او بود که اولین گل بازی را از طریق یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه سلتا کرد، شرایط به ثمر رسیدن گل دوم بازی را او برای سوارز مهیا کرد و بیشتر کارهای گل سوم را نیز او انجام داد و با وجود تعداد زیادی از مدافعان حریف یک پاس دقیق برای نیمار ارسال کرد. غیر قابل باور است اما باید بگویم که کار شماره 10 بارسا به اینجا ختم نشد و با اعمال یک حرکت هیجان انگیز روی پنالتی‌ای که نصیبش شده بود در به ثمر رسیدن گل چهارم بازی موثر واقع شد.

لوئیز سوارز: 10

یک هفته دیگر، یک نمایش کامل دیگر! مرد اروگوئه‌ای به یکی از مشکل ساز‌ترین موانع سلتا تبدیل شده او حتی هنگامی که سایر بازیکنان خوب بازی نمی‌کردند عملکرد قابل قبول و شگفت انگیزی داشت. زمانی هم که سایر بازیکنان خوب بازی می‌کردند او به آنها کمک می‌کرد حرکات خود را به درستی به پایان برسانند. گل اول او روی پاس چیپ مسی (که از فاصله نسبتا زیادی به او رسید)، به ثمر رسید و کار خود را زمانی تکمیل کرد که به لطف حرکت کرویف وار مسی روی ضربه پنالتی هت تریک کرد. او حتی دو پاس گل به نیمار و راکیتیچ نیز داد.

نیمار: 8

در کمال تعجب این مهاجم برزیلی در نیمه اول بازی حضور کم رنگ و مبهمی داشت اما در نیمه دوم، علاوه بر ایجاد چالش‌هایی برای حریف و موقعیت گلزنی، با یک حرکت تکنیکی زیبا توپ را از بالای سر یکی از مدافعان حریف عبور داد و مجددا آن را در اختیار گرفت، لحظه‌ای که نیوکمپ غرق در شعف شد. او کار خود را در دقیقه 91 بازی با یک گل به پایان رساند تا او هم سهمی در این جشنواره گل داشته باشد.

بازیکنان جانشین

ایوان راکیتیچ: 6

عملکرد مرد کروات بارسا، باعث شد تا این تیم، بازی خود را حفظ کند و به آن نظم ببخشد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار و مهم مصاف دیشب بود. در شرایطی که کسی انتظارش را نداشت، او گل پنجم آبی اناری پوشان را به ثمر رساند.

الکس ویدال: 6

بی تردید می‌توان گفت این تازه وارد آبی اناری پوش، موثرتر از دنی آلوز ظاهر شد. ویدال همچنین در دقایق پایانی در چند موقعیت پوشش دفاعی خوبی داشت.

آردا توران: -

در دقایق واپسین بازی، هنگامی که اینیستا احساس خستگی می‌کرد، انریکه ملی‌پوش ترکیه‌ای را جایگزین او کرد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!
همشون خوب بودن


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!
یه کمی زیادی انتحاری نمره میدن.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۶)
 
akbarimatin17
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!
به نظر من همه عالی بودن. دمشون گرم. لاییییییییییییک


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۰۳)
 
0760404298
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!
خخخخخخخخخخخخخخ لللاااااایک =D> =D> =D>


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۰۹)
 
BRAIN
پاسخ به: نمرات بازیکنان بارسا در دیدار مقابل سلتا؛ درخشش مسی و سوارز!
خسته نباشن با این نمره دادنشون.پیکه 5؟ دیگه اینقدر هم ضعیف نبود.


دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۸ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!