به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!آنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۰۰) (۱,۴۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لوئیز سوارز فصلی فوق‌العاده را در بارسلونا سپری می‌کند. وی در دومین فصل حضورش در نیوکمپ، با عملکرد قابل توجه‌اش در نوک خط حمله، 81 میلیون یورویی را که برای انتقالش به بارسا پرداخت شده به خوبی توجیه کرده است. او گل‌های زیادی می‌زند، در خط دفاعی حریف فضاسازی می‌کند و به خوبی با هم‌تیمی‌هایش ارتباط برقرار می‌کند. آمار و ارقام مربوط تا اینجا شگفت آور بوده و هنوز قسمتی از فصل باقی مانده است. او تا کجا این روند را ادامه خواهد داد؟ اکنون به 5 تا از باورنکردنی‌ترین آمار مربوط به سوارز می‌پردازیم:

1. بیشتر از یک گل در هر بازی

او تاکنون 39 گل در 35 بازی به ثمر رسانده است. چیزی که گفتنش آسان است اما انجام دادنش نه. بدین ترتیب او میانگین 1.1 گل در هر بازی و پنج هت تریک را ثبت کرده است: 3 هت تریک در لالیگا، 1 هت تریک در جام باشگاه‌های جهان و 1 هت تریک در کوپا دل ری. در 3 بازی اخیر، 8 گل به ثمر رسانده است و روی دور گل زنی است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. پشت سر گذاشتن روماریو، ریوالدو، کرانکل، کرایوف و اتوئو

تا به امروز، سوارز از نظر تعداد گل در یک فصل، ستاره‌های افسانه‌ای بارسا از قبیل روماریو، ریوالدو، کرانکل، کرایوف و اتوئو را پشت گذاشته است. هیچ یک از ستارگان نام برده شده موفق نشده بودند در یک فصل بیشتر از 36 گل بزنند. بهترین رکورد بارسا در این زمینه با 73 گل در 60 بازی (فصل 2011/12) به مسی تعلق دارد.

3. صدرنشینی در جدول گلزنان و رقابت برای کفش طلا

مهاجم اروگوئه‌ای در حال حاضر با 23 گل در لالیگا، بر صدر جدول گلزنان تکیه زده است. کریستیانو رونالدو در این فصل 21 گل به ثمر رسانده است. رقابت بر سر کفش طلا زمانی حساس می‌شود که بدانید هیگواین با 24 گل اکنون بالاتر از سایرین قرار دارد. البته ناپولی 2 بازی بیشتر از بارسا انجام داده است. بنابراین سوارز فاصله تنها یک گل با او فاصله دارد. وی در فصل 2013/14 یک بار با لیورپول کفش طلا را به دست آورده بود.

4. برترین گلزن بارسا در هر سه رقابت اصلی

جدا از رکورد او در لالیگا، سوارز تا الان بهترین گلزن بارسا در همه رقابت‌ها بوده است. در لیگ قهرمانان با 5 گل در رتبه چهارم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد. در کوپا دل ری، با 5 گل در کنار مسی، مونیر، نگردو و گوئیدتی بهترین گلزن این رقابت است. در جام باشگاه‌های جهان، با 5 گل در 2 بازی به ارزشمندترین بازیکن این تورنمنت تبدیل شد و عنوان بهترین گلزن را نیز از آن خود کرد.

5. دومین پاسور گل برتر دوم

لوئیز سوارز به غیر از عملکرد فوق‌العاده‌اش در گلزنی، درخشش قابل توجهی نیز در راستای خدمت به تیم داشته است. تا اینجای فصل 17 پاس گل داده است و تنها نیمار با 19 پاس گل بالاتر از او قرار دارد. آمار و ارقامی باورنکردنی برای یک مهاجم ناب مانند سوارز! گذشته از این، او همکاری بسیار خوبی نیز با مسی و نیمار دارد. مثلث خط حمله بارسا 86 گل از 108 گل تیم را در این فصل به ثمر رسانده‌اند (79% کل گل‌های تیم). سوارز در آستانه ثبت فصلی بی‌نظیر است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
9VECTOR9
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
لوچو خوشبخت ترین مربی دنیاست که سوارز رو داره!


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
این پسر فوق العادست


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۰۱)
 
shakib10
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
قیافرو


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰)
 
ALEXMASON
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
از ابتدا که از تصمیم خرید لوییز سوارز از سمت بارسا با خبر شدم خیلی خوشحال شدم.یقین داشتم که سوارز میتواند مثلث حجومی بارسا را تکمیل کرده و در کنار مسی و نیمار بارسا را به یک تیم حجومی و نابودگر تبدیل کند.به امید موفقیت روزافزون بارسا


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۱۶)
 
akbarimatin17
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
چقدر خوبه که همچین بازیکنی تو بارسا بازی میکنه.


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰)
 
سوداگر
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
سوارزهنوزجای پیشرفت زیادی داره


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹)
 
سوداگر
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
قرعه کشی انجام شدبرنده بارساوآرسنال میخوره به چلسی و پاریس در مرحله بعدمیخورن به ریال ووولسفورگ درنیمه نهایی از اون طرف برنده رئال رم میخوره به برنده ووولسفورگ و... بایرن هم درصورت صعودمیخوره به سیتی وبعدمیخوره اتلتیکو


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تحلیل؛ لوئیز سوارز حریص!
سوارز فوق العاده است و آمار اینو به خوبی نشون میده، اما تکیه به آمار برای بازیکنی مثل سوارز بی انصافیه. رونالدو هم از این آمارا زیاد داره. اما سوارز اولا گلای قشنگ و متنوعی می زنه، ثانیا تو بازیای سخت گلای حساسی زده و کلی امتیاز گرفته، ثالثا تو کار تیمی و به خصوص دفاع کامل شرکت می کنه.

شاید رونالدو در اوجش آمار گل/بازی ش بهتر بود، اما هیچ کدوم این ویژگی ها رو نداشت! قطعا سوارز سال دیگه در کنار مسی و نیمار به زوریخ خواهد رفت!


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!