به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ خیخون vs بارسالالیگا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰) (۷۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


انتظارها برای برگزاری دیدار عقب افتاده برابر خیخون به پایان رسیده است. بارسا شانس این را دارد که با پیروزی برابر این تیم، اختلافی شش امتیازی را نسبت به سایر رقبا در صدر جدول ایجاد نماید.

کاتالانها با این امید به خیخون سفر کرده‌اند که بتوانند بازی عقب افتاده خود - به دلیل شرکت در جام باشگاه‌های جهان - را ببرند و با شش امتیاز برتری، در صدر جدول مستحکم‌تر شوند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

غیر از غیبت طولانی مدت رافینیا، هیچ مصدوم دیگری در تیم وجود ندارد. با این حال انریکه ترجیح داده که از ماسیپ، داگلاس، آلبا، ساندرو و روبرتو در این دیدار استفاده نکند.

لیست کامل بازیکنان اعزامی به خیخون نیز از این قرار است: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، آلوز، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، آدریانو، ویدال، فرمالن و متئو.

میزبان اما غایبانی همچون برناردو اسپینوسا، روبرتو کانلا، آنتونیو سانابریا و دنی اندی را در ترکیب خود می‌بیند. از سویی با وجود این مصدومان، آلن هالیلوویچ قطعا می‌تواند از ابتدا در ترکیب اسپورتینگ حضور داشته باشد و برابر تیم اصلی خود نقش آفرینی کند.

نظرات مربیان

خیخون شهری است که لوییز انریکه در آن بزرگ شده و اسپورتینگ نیز باشگاهی است که تا ابد در قلب او خواهد ماند. سرمربی بارسا در این خصوص اظهار داشت: «هر زمانی که به ال مولینون می‌روم، برایم خاص است. اما این بار باید در قامت یک مربی پا به آنجا بگذارم و در پی پیروزی باشم. اسپورتینگ تیم سخت کوشی است که تلاش می‌کند از دفاع خود برای ساماندهی خط حمله استفاده کند. آنها جزو چند تیم قدرتمند لیگ به شمار می‌آیند».

لازم است بدانید انریکه و آبلاردو فرناندز از دوران مدرسه یکدیگر را می‌شناسند. سرمربی اسپورتینگ که سابقه بازی برای بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، در خصوص این دیدار گفت: «بازی 90 دقیقه است و هر چیزی می‌تواند رخ دهد. سعی می‌کنیم شرایط را برای آنها سخت کنیم؛ اما بارسا در حال حاضر شکست ناپذیر است و ضربه زدن به این تیم سخت می‌باشد».

نکات بازی

آبی و اناری‌ها تاکنون رکورد 30 بازی شکست ناپذیری را از خود بر جای گذاشته‌اند؛ رکوردی که در تاریخ فوتبال اسپانیا بی‌سابقه بوده است. این روند همچنان ادامه خواهد داشت...

در آن سوی میدان اما کسب تنها یک پیروزی از 9 بازی آخر در لیگ، سقوط آزاد در جدول را به اسپورتینگ تحمیل کرده است. آنها با وجود اینکه توانسته‌اند در چهار بازی آخر خود با پیروزی برابر سوسیداد و والنسیا و تساوی مقابل رایو و دپورتیوو تا حدی اعاده حیثیت کنند، اما هنوز دو امتیاز تا منطقه خطر فاصله دارند.

تاریخچه

برای یافتن آخرین موردی که به غلبه اسپورتینگ بر بارسا انجامیده است، باید به اکتبر سال 1994 برگردیم! از آن زمان تاکنون، پانزده بار این دو تیم به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این میان بارسا با 13 پیروزی و دو تساوی در سالهای 1996 و 2011 (هر دو در ال مولینون) از نماینده خیخون پیشی گرفته است.

پخش زنده

این دیدار را می‌توانید چهارشنبه شب ساعت 21 از طریق شبکه ورزش سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ خیخون vs بارسا
میریم واس کسب 3 امتیاز حساس


چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ خیخون vs بارسا
به امید پیروزی و افزایش فاصله تو صدر جدول.


چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!