به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نکات کلیدی از مصاف بارسا و لاس پالماسلالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۸۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


وقتش رسیده است که بارسا پس از 15 سال، به لاس پالماس بازگردد، و حال می‌خواهیم مهمترین نکات این دیدار، که امروز - شنبه - رأس ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می‌شود را، بررسی کنیم.

به دلایل مختلفی، لئو مسی، خوان والرون و سرخیو آراخو، مهمترین نام‌ها در بین مسائل پیش از دیدار دو تیم، در منطقه مرطوب جزایر قناری، هستند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یک روز آفتابی در زمستان؟ خیر!

سواحل غربی آفریقا آب و هوایی نیمه گرمسیری دارد، و همین باعث می‌شود که جزایر قناری، حتی در این روزهای سال هم، آفتابی باشد. اگرچه در حال حاضر، این شرایط صدق نمی‌کند و آب و هوا در آنجا شدیدا خراب است! بادهایی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، آب و هوای بسیار سرد و بارش شدید باران با قطراتی درشت و حتی در مناطقی، برف، وضعیت جزایر قناری را کاملا ناپایدار کرده‌اند و برخی جاده‌های آن به دلیل سیل، با مشکل روبرو شده‌اند.

احتمالا همه این مسائل، به زمین بازی که پیش از این مشکل دار بودنش گزارش شده بود، وضعیت بدتری خواهند داد. در حال حاضر احتمال اینکه بازی به تعویق بیفتد، وجود ندارد، اما انریکه اذعان داشت که ممکن است شرایط زمین، در انتخاب 11 مرد اصلی ترکیبش، تأثیرگذار باشد.

روابط با بارسا

در ترکیب لاس پالماس، سرخیو آراخوی 24 ساله حضور دارد که در فصل 2012/13، به صورت قرضی از بوکا جونیورز به بارسای بی‌پیوست، و در آن فصل 34 بار با پیراهن بارسا به میدان رفت و 7 گل نیز به ثمر رساند. در 19 بازی از آن 34 بازی، او به همراه سرجی روبرتو، هافبک بارسا، در ترکیب قرار داشت.

پیوستن والرون به باشگاه 400 تایی‌ها!

اگر او در دیدار امروز به میدان برود، به رکورد 400 بازی در لالیگا خواهد رسید. او پیش از انجام 9 بازی در این فصل، در تیم‌هایی مانند مایورکا (36 بازی)، اتلتیکو مادرید (65 بازی) و دپورتیوو (289 بازی) در سطح اول فوتبال اسپانیا، توپ زده بود.

هافبک تهاجمی کهنه کار لاس پالماس، که 46 بازی ملی برای اسپانیا نیز در کارنامه دارد، اصالتا اهل جزایر قناری است، و حالا در انتهای دوران بازیگری‌اش، به تیمی که دو فصل اول حضورش در سطح حرفه‌ای را در آن گذرانده بود، بازگشته است. در آن دو فصل، لاس پالماس در دسته دوم اسپانیا حضور داشت.

وضعیت بغرنج لاس پالماس

لاس پالماس، در اواخر ماه اکتبر سال 2015، کوییکه ستیِن را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، اما با وجود تاکتیک‌های جدید و استفاده بیشتر از گاریدو، کولیو، واسکازو و ال زار، نتایج این تیم بهبود نیافت و همچنان در منطقه سقوط، دست و پا می‌زند.

اما، با این وجود، نتایج آن‌ها در خانه چندان هم بد نبوده است. 18 امتیاز از 21 امتیاز آن‌ها در این فصل، در ورزشگاه خانگی‌شان به دست آمده است. و همانطور که لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی دیروز گفت: «تیم‌های قعر جدولی، معمولا در پایان فصل شروع به کسب پیروزی می‌کنند و این خطر بزرگی برای ماست».

مسی به دنبال تکمیل رکورد

لاس پالماس تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول اسپانیاست که مسی مقابل آن گلزنی نکرده است. اگرچه فرصت چندانی هم برای این مسئله در اختیار نداشت. در تنها بازی‌اش مقابل این تیم، مسی تنها 10 دقیقه در زمین حاضر بود، و پس از آن از ناحیه لگامنت زانو دچار مصدومیت شد و دو ماهی را از میادین به دور بود. سوارز هر دو گل بارسا را در پیروزی 2-1 مقابل لاس پالماس به ثمر ساند.
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و لاس پالماس
امیدوارم مسی هتریک کنه


شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و لاس پالماس
تو زمین که کسی حریفمون نیست، امیدوارم آب و هوا اذیتمون نکنه!


شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۲۴)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و لاس پالماس
فقط کسب سه امتیاز
امیدوارم شرایط جوی و زمین هم خوب باشه


شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۰۷)
 
سوداگر
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و لاس پالماس
ان شاالله بایک بردخوب وقاطع وباگلزنی مسی ونیماروسوارز بریم به استقبال آرسنال.....


شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!