به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: «عملکرد موثری داشتیم»مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۰۱) (۸۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

سرمربی آبی و اناری‌ها بابت کسب سه امتیاز یک بازی دشوار خارج از خانه در جزایر قناری ابراز رضایت کرد.

بارسا به لطف پیروزی 2-1 مقابل لاس پالماس، سه امتیاز دیگر به دست آورد. لوئیز انریکه، سرمربی بارسونا با وجودی که معتقد است تیم در بهترین فرم خود قرار نداشت اما از عملکرد بازیکنان ابراز رضایت کرد. سرمربی آبی و اناری‌ها تصدیق کرد:«امروز ما عملکرد موثرتری نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم. با برنامه فعلی و انجام یک بازی در هر سه روز تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که سعی کنیم در کورس بمانیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه با هرگونه صحبت مبنی بر این که بارسا در استادیو گران کاناریا آن قدرت و جدیت همیشگی را نداشت، مخالفت کرد و گفت:«امروز بازی نظم و هماهنگی همیشگی را نداشت. روی بعضی صحنه‌ها حملات خوبی انجام دادیم اما روی ضدحمله‌ها دچار مشکل بودیم».

«فراز و نشیب‌های ده دقیقه پایانی بازی کاملا طبیعی بود چرا که لاس پالماس به دنبال گل تساوی بود و ما نیز به دنبال بیشتر کردن اختلاف بودیم. کم و بیش می‌توانستیم در ضربات آخر بهتر عمل کنیم با این حال از نمایش تیم راضی‌ام. مشخص است که ما هم چنان می‌توانیم پیشرفت کنیم. توانستیم برتری خودمان را در لیگ حفظ کنیم. اکنون باید منتظر بازی سایر رقبا باشیم».

لوئیز انریکه یکی از دلایل سخت شدن بازی و کسب پیروزی را عملکرد عالی سنگربان لاس پالماس دانست و گفت: «خاوی واراس بسیار عالی بازی کرد». سپس افزود: «در نیمه دوم بهتر بودیم و با انسجام بیشتری بازی کردیم اما مشخصا اگر اجازه فضاسازی به حریف داده شود، آنها شانس این را خواهند داشت که بازی را به تساوی بکشند».

انریکه درباره تعویض آردا بین دو نیمه بازی این گونه توضیح داد: «به خاطر اخطاری که دریافت کرده بود و با توجه به شیوه بازی او در زمین برای بازپس‌گیری توپ، نمی‌خواستم که با دریافت اخطار دوم از زمین اخراج شود».

سرمربی بارسا در پایان نقطه نظراتش را درباره باشگاه سابقش و شکست در ال مولینون مقابل بارسا و در پاسخ به این سوال که: «آیا کسب نتایج به تیم آبلاردو کمک خواهد کرد؟» این گونه بیان کرد: «هرگز دوست ندارم که اسپورتینگ به دسته پایین‌تر سقوط کند». گذشته از این، لوئیز انریکه به ستایش حریف امروز تیمش پرداخت و ضمن بیان این که تیمش باید تلاش زیادی برای عبور از سد شاگردان کیکه ستین انجام می‌داد، گفت: «آن‌ها با وجود حضور در منطقه سقوط، تلاش کردند تا بازی خوبی ارائه دهند».
ارزش: ۹.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز انریکه: «عملکرد موثری داشتیم»
تو این موقعیت های حساس تفکرات مربیان برنده رو تعیین میکنه
همون بهتر آردا تعویض شد


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۱)
 
BRAIN
پاسخ به: لوئیز انریکه: «عملکرد موثری داشتیم»
اصلا دقت لازم رو تو نیمه دوم نداشتن.ولی خب نتیجه رو گرفتن.


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: لوئیز انریکه: «عملکرد موثری داشتیم»
تصميم تعويض آردا درست بود نبايد ريسك ميكرديم هر چند تو بازي چهارشنبه هم اينيستا رو نياز داريم هم راكيتيچ ، اميدوارم رافينيا زودتر برگرده


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: «عملکرد موثری داشتیم»
کاملا ملموس بود که لحظه ای که آردا دقیقه 41-42 خطای نسبتا بدی کرد، لوچو راکیتیچ رو بلند کرد که گرم کنه و بره تو. با یه خطای دیگه آردا قشنگ می تونست اخراج شه.

به علاوه که هنوز خیلی محتاط و دست به عصا بازی می کنه و نتونسته تمام توانشو نشون بده.


شنبه، ۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!