به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه؛ ششمین مدافع گلزن برتر!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰) (۶۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona,ir


پیکه یک بازیکن معمولی نیست و از کنار هر چیزی بی‌تفاوت نمی‌گذرد. خارج از مستطیل سبز فوتبال فرد بسیار برون گرا و به روزی است و رفتاری که در زمین دارد، او را به یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیای فوتبال تبدیل کرده است.

با این حال پیکه، پیکه نخواهد بود اگر یک سری از کارها را انجام ندهد. او به سبک بازی خود وفادار است و اکنون یکی مدافعان گلزن بارسا محسوب می‌شود. این بازیکن اسپانیایی بارسا یکشنبه شب، مقابل سویا، چهارمین گل این فصل خود را به ثمر رساند. البته این اولین باری نیست که او جز برترین مدافعان گلزن لقب می‌گیرد؛ در واقع هفت سال پیش، او سه گل بیشتر از تعداد گل‌هایی که تا اینجای فصل 2015/16 به ثمر رسانده است، به ثمر رسانده بود. هر چند نباید فراموش که هنوز این فصل به پایان نرسیده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با احتساب تمام فصل‌هایی که با پیراهن بارسا بازی کرده است، او اکنون رکورد 18 گل زده به عنوان مدافع را در لالیگا، به نام خود ثبت کرده است. او با گل پیروزی بخشی که وارد دروازه سویا کرد، رکورد کاپیتان دهه‌های 50 و 60 باشگاه، خوان سگارا ( 17 گل در لالیگا) را نیز شکست و اکنون در رده ششم برترین مدافعان گلزن تاریخ باشگاه قرار دارد. میگولی با 20 گل در رده پنجم، خواکیم مملو - که در دهه‌های 60 و 70 برای بارسا بازی می‌کرد - با 23 گل در رده چهارم، خوزه رامون آلنکو با 26 گل در رده سوم، جوزپ سگور - که در دهه‌های 40 و 50 برای بارسا بازی می‌کرد - با 36 گل در رده دوم و رهبر این رنکینگ نیز رونالد کومان با 67 گل می‌باشد - البته بسیاری از گل‌های او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیکه؛ ششمین مدافع گلزن برتر!
کنار پویول عالی کار میکرد


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۰۶)
 
9VECTOR9
پاسخ به: پیکه؛ ششمین مدافع گلزن برتر!
آنچنان مدافع گلزنی نیست حداقل در مقایسه با سایر مدافان برتر حال حاضر جهان...
پیکه اگه تو بازی سوتی نده مدافع خوبیه!


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!