به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تیکی تاکا؛ رایو وایکانو - بارساآنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷) (۷۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یک برد نسبتا راحت که نهایتا منجر به رسیدن به یک رکورد تاریخی دیگر توسط بارسای انریکه شد: 35 بازی بدون باخت! در زیر نظرات برخی از هواداران از سراسر دنیا را می‌خوانیم.

یک برد قاطع دیگر در حریم مادرید برای انریکه، تا باز هم به نتایج فوق‌العاده‌اش در این شهر از ابتدای 2015 دامن بزند. اگر این کافی نیست، مسی هم سه گل به ثمر رساند تا خود را با 19 گل، به رده سوم بهترین گلزنان فصل برساند، آن هم در حالی که دو ماه دور از میادین بود! برای اینکه همه چیز بهتر هم شود، بارسا رکورد 34 بازی بدون شکست رئال را پاک کرد، و عدد 35 را به عنوان بیشترین تعداد بازی بدون باخت در همه رقابت‌ها برای یک تیم اسپانیایی، ثبت کرد. در زیر به برخی از نظرات هواداران بارسا و همچنین برخی آمار توییتری، خواهیم پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

رافائل فرناندز

یک نمایش راحت در مقابل تیمی که از زمان بازگشتش به لیگ، کم و بیش برای بارسا مشکل ایجاد کرده بود. برنامه لوچو به خوبی از ابتدا تا انتها کار کرد و رایو اصلا قادر به انجام پرس یا ایجاد موقعیت، مانند مالاگا یا اتلتیکو مادرید نبود. و بعد از اینکه راکیتیچ گل اول را به ثمر رساند، بقیه بازی فرمالیته بود. نکات منفی عدم دقت سوارز در ضربات آخر، و اضطراب از دست دادن پنالتی‌های بدست آمده است. امیدوارم این دو مشکل به زودی رفع شود تا تیم از آن در مسابقات بسیار حساس لیگ قهرمانان، و خصوصا فینال جام حذفی، ضربه نخورد.

رکورد فعلی: بارسا در 35 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها.
رکورد پنج لیگ برتر اروپایی: یووه 2011 تا 2012 (43).
رکورد دار اروپا: سلتیک 1915 تا 1917 (62).

احمد بوسری

یک پیروزی بسیار مهم مقابل رایو. گل‌های راکیتیچ و مسی [در نیمه اول] به نوعی پیروزی را تضمین کرد. بارسا از لحاظ دفاعی عالی کار کرد و متئو با توجه به بازی‌های پیشینش، نمایش تحسین برانگیزی داشت. خط هافبک، کلید پیروزی بود؛ بوسکتس به خوبی آن را رهبری کرد و وظیفه‌اش را بی‌نقص انجام داد؛ راکیتیچ هم همینطور. در مجموع کارت‌های قرمز تأثیر زیادی در نتیجه بازی نگذاشت، زیرا پیش از آن‌ها هم رایو هیچ پرسی روی بازیکنان ما انجام نمی‌داد. بارسا بار دیگر با مشکل از دست دادن پنالتی‌ها روبرو شد، اما توانایی MSN برای رسیدن به دروازه حریف، بار دیگر کارساز شد و سه امتیاز شیرین را در خارج از خانه به حساب بارسا ریخت، ضمن اینکه تیم توانست رکورد بیشترین تعداد بازی بدون باخت در تمامی رقابت‌ها برای یک تیم اسپانیایی را که در اختیار مادرید بود، بشکند.

پیکه: «به ماسکرانو پیشنهاد دادیم که او پنالتی را بزند، اما گفت که نمی‌خواهد!».

سرجی دومینگز

یک بازی مطابق انتظار برای بارسا در مقابل روش شجاعانه شاگردان پاکو خمز در رایو. پرس فوق‌العاده و مقدار بسیار زیادی فضا. بالا بازی کردن مقابل بارسا، مانند این بود که رایو یک بار دیگر دکمه "نابود‌سازی خود" را فشار دهد.

سلیمان

این بازی به مراتب از دو دفعه پیشین که در زمین رایو بازی کردیم، راحت‌تر بود، و اخراج‌ها در این اتفاق مؤثر بودند. رایو در مجموع تمایلی به پرس نداشت و این کار را برای ما آسان‌تر کرد. نیمار کمی کلافه و خسته به نظر می‌رسید، بنابراین کارت زرد و محرومیت از بازی مقابل ایبار می‌تواند تا حدی خوب باشد، چرا که بعد از مدت‌ها استراحت خواهد کرد. بی‌دقتی‌های سوارز کلافه کننده شده است، اما من مطمئنم که او و نیمار در بازی‌های بزرگ، نمایشی بسیار بهتر خواهند داشت. در مجموع، فکر می‌کنم بارسا نمایشی بهتر از آنچه پیش بینی می‌کردم، داشت.

مسی در حال حاضر 38 هت تریک در دوران ورزشی‌اش انجام داده است:
- 26 در لالیگا
- 3 در بازی‌های ملی
- 5 در لیگ قهرمانان
- 1 در سوپر کاپ

نز

بازی فوق‌العاده بود. در ابتدا رایو بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت، تا اینکه دروازبان آن اشتباه را مرتکب شد، و بعد از آن، بازی کاملا در اختیار ما بود. سوارز و نیمار همچنان به از دست دادن موقعیت‌های طلایی ادامه می‌دهند که تا حدی آزار دهنده بود، اما مسی آن جا بود تا بازی را در بیاورد، و گل توران، مانند گیلاس روی کیک بود. در مجموع، پیروزی راحتی بود.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تیکی تاکا؛ رایو وایکانو - بارسا
نباید این تیمارو دست کم گرفت
آدم از جایی ضربه میخوره که اصلا فکرشو نمیکنه


شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تیکی تاکا؛ رایو وایکانو - بارسا
دقیقا بر خلاف انتظار بازی خیلی آسونی بود و بازیکنای رایو خیلی مضطرب و دستپاچه بودن و دو اخراجم روی همین مسئله اتفاق افتاد!


شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!