به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۱۱) (۱,۲۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم آرژانتینی بارسلونا، در پیروزی پنج شنبه شب مقابل رایووایکانو، 30 امین هت تریک خود را در کارنامه فوتبالی‌اش به ثبت رساند. علاوه بر این 30 هت تریک، او تاکنون چهار بار در یک بازی، چهار گل و یک بار نیز در یک بازی، پنج گل به ثمر رسانده است.

مهاجم خوش فرم این روزهای آبی اناری پوشان به روند خوب گلزنی‌های خود ادامه می‌دهد و همچنان در حال جا به جایی رکوردهای زیادی است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این لیونل مسی سیری ناپذیر با به ثمر رساندن سه گل در دقایق 22، 52 و 71 بازی پنج شنبه شب، نه تنها نقش کلیدی در کسب پیروزی 5-1 بارسا برابر رایووایکانو داشت، بلکه با ثبت 30 امین هت تریک، یک بار دیگر نام خود را در تیتر روزنامه‌های جهان مهر کرد.

در شبی که بارسا به لطف هدایت خوب لوئیز انریکه به رکورد 35 بازی بدون شکست دست یافت، دارنده 5 توپ طلای ارزشمند جهان نیز با یک هت تریک درخشید.

همه ما دوران سختی را که لیونل مسی پس از هفته 6ام رقابت‌های لالیگا مقابل لاس پالماس گذراند به خاطر داریم، بازی‌ای که او را به علت مصدومیت در زانویش دو ماه خانه نشین و هواداران را دو ماه آزرده خاطر ساخت. بازگشت او اما مصادف شد با ال کلاسیکو رفت و خاطره خوشی را برای آبی اناری‌ها به یادگار گذاشت؛ شکست 4 بر 0 رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو! لیونل مسی تاکنون 33 گل در تمام رقابت‌های فصل 2015/16 وارد دروازه رقیبان بارسا کرده است که 19 تای آنها در لالیگا، 5 تای آنها در جام حذفی اسپانیا، 5 تای آنها در لیگ قهرمانان اروپا، 2 تای آنها در سوپر جام اروپا و یکی از آنها نیز در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسیده‌اند.

کدام یک بهترین اند؟

بارسلونا در این فصل - و فصل پیش - از خطرناک‌ترین مهره‌های هجومی حال حاضر فوتبال استفاده کرده است و مسی نیز یکی از این بهترین هاست. در حال حاضر لوئیز سوارز با زدن 41 گل در تمام رقابت‌ها، برترین گلزن بارسا لقب دارد و این در حالی است که نیمار با 23 گل، بعد از مسی، سومین نفر این رنکینگ محسوب می‌شود. حال اما این MSNای که تشکیل - یا به عبارتی تکمیل - آن با ورود لوئیز انریکه مصادف شد، را تنها می‌توان با اژدهای سه سری مقایسه کرد که در افسانه‌های یونان باستان از قدرت بالایی برخوردار است. مسی، نیمار و سوارز در مبارزه با حریفانشان تنها حمله کردن را هدف خود قرار نمی‌دهند، آنها رقیبان خود را می‌بلعند!

حقیقتا بدون توجه به اینکه ما با دیدن خلاقیت سه ضلع بی‌نظیر این مثلث هجومی، عملکرد آن‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنیم، با بررسی آمار و ارقام نیز حضور پررنگ و مهم آن‌ها را در رسیدن به این موقعیت خوب لمس خواهیم کرد.

نهایتا با توجه به روند خوبی که این سه مهاجم در امر گلزنی در پیش گرفته‌اند، سوالی که مطرح می‌شود این است: کدام یک از آنها در پایان فصل صدرنشین جدول گلزنان لالیگا باقی می‌ماند؟

فصل
06/07
فصل
07/08
فصل
08/09
فصل
09/10
فصل
10/11
فصل
11/12
فصل
12/13
فصل
13/14
فصل
14/15
فصل
15/16
هت تریک1-13471463
چهار گل---1-21---
پنج گل-----1----
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alireza_Sleepless
پاسخ به: لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!
عالیه


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴)
 
0760404298
پاسخ به: لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!
معرکه ی لئو مسی


یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰)
 
BRAIN
پاسخ به: لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!
به نظرم مسی شانس بالاتری داره.


یکشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!
این ها همه هشدارهایی برای حرفیان بارساست
منتظر 14 فروردین هستیم تا شاهد دومین 5 گل مسی باشیم


شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لیونل مسی، خطرناک مثل همیشه!
نکته فوق العاده در مورد آمار گلزنی مسی اینه که کمیت رو در کنار کیفیت داره، نه مثل آمار تو خالی کسی مثل رونالدو که کمترین ارزش رو برای تیمش نداشته!


شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!