به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs ختافهپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱) (۷۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستاره‌های بارسا عصر امروز - شنبه - به دنبال این خواهند بود که فاصله نسبتا مطمئن خود در صدر جدول با سایر حریفان را، به 11 امتیاز برسانند، و برای این کار، باید میزبان ختافه‌ای باشند که نا امیدانه به بارسلونا آمده است؛ زیرا اتفاقی که می‌تواند کابوس هر تیمی باشد، شدیدا به آن‌ها نزدیک است: سقوط! بازی ساعت 18:30 به وقت ایران در نیوکمپ برگزار می‌شود.

اخبار دو تیم

انتظار می‌رود که لیست هجده نفره تیم برای این دیدار به زودی اعلام شود؛ و با وجود اینکه انریکه تمرین دیروز خود را با تمامی بازیکنان تیمش برگزار کرد، عدم حضور دو بازیکن در دیدار امروز، قطعی است. اولی، مهاجم بیست ساله تیم، ساندرو رامیرز است که در تمرینات دیروز مصدوم شد و چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود. دیگری خاویر ماسکرانو است که در دیدار هفته گذشته مقابل ایبار که به پیروزی 0-4 بارسا منجر شد، پنج کارته شد و نمی‌تواند به دلیل محرومیت در مقابل ختافه حاضر باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار، که در حال حاضر با 18 گل در جایگاه پنجم بهترین گلزنان فصل قرار دارد، پس از گذراندن یک جلسه محرومیت در مقابل ایبار، می‌تواند در این بازی در ترکیب تیم قرار بگیرد. از طرف دیگر، سوارز که با 26 گل در جدول گلزنان، جایگاه دوم را داراست، تنها یک کارت زرد با محرومیت یک جلسه‌ای فاصله دارد.

در تیم ختافه، آلوارو پریرا بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت به تیم بازگشته است؛ اما دو مدافع این تیم - آلوارو واسکز و کالا - به همراه هافبک این تیم - پابلو سارابیا - به دلیل محرومیت، نمی‌توانند مقابل بارسا به میدان بروند. سه مدافع دیگر این تیم - دامیان سوارز، روبرتو لاگو و سانتیاگو ورجینی - با دریافت یک کارت زرد دیگر، با محرومیت یک جلسه‌ای روبرو خواهند شد.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در کنفرانس خبری هفتگی‌اش که دیروز برگزار شد به سوالات خبرنگاران با سبک خاص خودش پاسخ داد، و به آن‌ها گفت که تیمش تنها یک هدف ساده را در این بازی دنبال می‌کند: «ما در مقابل ختافه تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم، که ما را به هدف اصلی‌مان، یعنی قهرمانی در لیگ، نزدیک‌تر می‌کند».

فران اسکریبا، سرمربی ختافه نیز در کنفرانس خبری به این سوال که آیا هدف تیمش خارج شدن از نیوکمپ بدون گلباران شدن است، گفت: «به شما اطمینان می‌دهم که ما اصلا چنین احساسی نداریم و نمی‌خواهیم تار و مار شویم! به نیوکمپ می‌رویم و تا جایی که می‌توانیم بهترین عملکردمان را انجام می‌دهیم. می‌دانیم در مقابل تیم خارق العاده‌ای قرار خواهیم گرفت، اما تسلیم نخواهیم شد».

فرم دو تیم

بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول با تیم دوم ایجاد کرده است، و از 3 اکتبر سال گذشته، در هیچ یک از رقابت‌ها، شکست نخورده است؛ به عبارت دیگر، آن‌ها در 36 بازی اخیر خود، نباخته‌اند. همچنین در 11 بازی اخیر خود در لیگ، نتیجه‌ای جز پیروزی کسب نکرده‌اند. محور تیم، طبق معمول، لیونل مسی بوده است که فرم خیره کننده‌اش در سال 2016، او را پس از شروع نه چندان جالب در شروع فصل، دوباره به کورس کسب آقای گلی باز گردانده؛ جایی که او در حال حاضر با 21 گل، سوم است.

ختافه که در شروع سال جدید، سه پیروزی پیاپی به دست آورده بود، از آن زمان کاملا روندی نزولی داشته است. آن‌ها نوار هفت باخت پیاپی خود را هفته گذشته با تساوی مقابل سویا در خانه، از بین بردند، اما همچنان تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.

تاریخچه

بارسا و ختافه در مجموع 11 بار در نیوکمپ به مصاف هم رفته‌اند که بارسا در هیچ یک از این بازی‌ها، شکست نخورده است - 8 برد و 3 تساوی. آن‌ها در طول این دیدارها، 29 بار دروازه حریف را باز کردند، و 7 گل نیز از بازیکنان ختافه دریافت کردند.

در بازی رفت در زمین ختافه، بارسا با گل‌های نیمار و لوییز سوارز، با نتیجه 0-2 میزبان را شکست داد.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
حیف که مسی بازهم پنالتی خراب کرد


یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
به امید بازی جذاب و برد پرگل


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰)
 
ALEXMASON
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
مطمئنا میبریم.ب امید موفقیت روزافزون بارسا


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۰۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
به امید پیروزی


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ختافه
به امید کسب یه پیروزی بی دردسر با گلزنی مسی و سوارز.


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۹ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!