به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا vs ویارئاللالیگا
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۶:۳۰) (۱۰۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


شکست دیشب اتلتیکو توجه بیشتری را به تقابل امشب در ال مادریگال جلب می‌کند؛ جایی که که بارسا می‌تواند اختلاف را در صدر جدول به 11 امتیاز افزایش دهد. بارسلونا، صدرنشین کنونی لالیگا، امروز ساعت 16:00(به وقت محلی) تقابل سختی را با ویارئال، تیم چهارم جدول پیش از فرا رسیدن وقفه بازی‌های ملی خواهد داشت و پس از آن منتظر بازی خانگی مقابل رئال مادرید خواهد ماند.

این بازی یک روز پس از شکست 2-1 اتلتیکو مادرید، جدی‌ترین رقیب بارسلونا در در کسب عنوان قهرمانی برگزار می‌شود و این بدان معناست که در صورت پیروزی در ال مادریگال، اختلاف در صدر جدول می‌تواند به 11 امتیاز برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه، سرمربی بارسا، تصمیم گرفته است که ماسیپ، فرمالن، داگلاس و رافینیا را در لیست بازی قرار ندهد. البته رافینیا با وجودی در لیست تیم حضور ندارد که چندی پیش اعلام شد که پس از 6 ماه غیبت، آمادگی لازم را برای حضور در زمین به دست آورده است. آندرس اینیستا با توجه به ناآمادگی جزئی و ساندرو نیز به دلیل مصدومیت این بازی از دست دادند.

لیست کامل تیم بدین شرح است: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، آلوز، آردا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، آدریانو، الکس ویدال و متیو.

روبرتو سولدادو که بازی اواخر هفته گذشته مقابل سویا را به دلیل محرومیت از دست داده بود، دوباره به ترکیب 11 نفره این تیم بازگشته است. او یکی از مهم‌ترین مهره‌های تیمش در کنار مهاجم قهاری به نام سدریک باکامبو است.

نقطه نظرات سرمربیان

لوئیز انریکه با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی دیروز گفت: «ما در هر لحظه می‌توانیم یک گام به جلو برویم و سپس ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین اولین چیزی که اکنون باید به آن فکر کنیم، ویارئال است. باید با سه امتیاز کامل از ال مادریگال برگردیم اما آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند. آنها بسیار هماهنگ و با حوصله بازی می‌کنند و در امور دفاعی سازماندهی شده هستند».

مارسلینو، سرمربی تیم حریف با این نظر که تیم او توانایی این را دارد که برای مدافع عنوان قهرمانی دردسرساز شود، کاملا موافق است. او گفت: «ما پا به میدان می‌گذاریم و تا سر حد مرگ مبارزه می‌کنیم». او اصرار دارد که: «هیچ کس نباید به ما شک کند».

فرم اخیر دو تیم

به سختی می‌توان تیمی را در تاریخ فوتبال پیدا کرد که فرم فوق‌العاده‌ای مانند بارسایی کنونی داشته باشد. روند شکست ناپذیری آن‌ها به 38 بازی رسیده است که یک رکورد در اسپانیا محسوب می‌شود و با توجه به شکست اتلتیکو مادرید مقابل اسپورتینگ آن‌ها می‌توانند اختلافشان را با این تیم به 11 امتیاز برسانند و اختلاف 12 امتیازی خود با رئال مادرید را که پیش از بازی‌های ملی مقابل سویا قرار می‌گیرد، حفظ کنند.

فرم ویارئال با کسب تنها یک پیروزی از پنج بازی گذشته اخیرا کمی افت کرده است. آن‌ها هم چنان در رتبه چهارم جدول قرار گرفته‌اند. از این رو فرصت راهیابی به لیگ قهرمانان را دارند اما شکست 4-2 مقابل سویا اختلاف بین این دو تیم را به 5 امتیاز کاهش داده است. آن‌ها اواسط هفته گذشته با حضور در رقابت‌های لیگ اروپا توانایی‌های خود را نشان دادند؛ جایی که آن‌ها پس از کنار زدن بایر لورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل اسپارتا پراگ قرار بگیرند.

تاریخچه

ال مادریگال در گذشته نه چندان دور یکی از زمین‌هایی بود که بارسا همیشه آن جا امتیاز از دست می‌داد اما در فصول اخیر این روند متوقف شده است. کاتالان‌ها ۵ تا از ۶ بازی خارج از خانه مقابل ویارئال را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند (تنها یک بار در سال 2012 با نتیجه 0-0 متوقف شده اند) و فصل گذشته نیز در کوپا دل ری با نتیجه 1-3 در خانه ویارئال به برتری رسیدند.

بارسا در بازی رفت در نیوکمپ با نتیجه 3-0 و با دو گل نیمار و تک گل لوئیز سوارز از روی نقطه پنالتی پیروز شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs ویارئال
۲ امتیاز با ارزش از دست رفت


سه‌شنبه، ۳ فروردین ۱۳۹۵ (۲۳:۳۹)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs ویارئال
مهم برد....بعدگلزنی مثلثمون....بعد کارت نگرفتن ومحروم ومصدوم ندادن


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۴۲)
 
ALEXMASON
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs ویارئال
فکر نکنم پخش بشه .ایشالله میبریم


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۶:۰۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs ویارئال
به امید خدا می بریم تا با خیال راحت بچه ها برن عید شمال.


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۶:۰۴)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs ویارئال
به امید یک بازی خوب.فرمایلن هم که دائم الاستراحته.


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۳۰)
 
مرد
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS ویارئال
بارسلون لالیگا رو مال خودش میکنه. منتظر سه گانه


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۵۶)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS ویارئال
بازی رفت که خیلی قشنگ بود امیدوارم مثل فصل قبل زمینشون بد نباشه


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۶ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!