به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج مصاف به یاد ماندنی بارسا و اتلتیکو در نیوکمپلیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۴۸) (۱,۲۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


چند ساعت پیش از مصاف دو تیم بارسا و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان، نگاهی انداختیم به خاطره انگیز‌ترین تقابل‌های این دو تیم، در ورزشگاه نیوکمپ.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نخستین پیروزی پپ گواردیولا در نیوکمپ (6-1)

در ششمین بازی لالیگای 2008/09، بارسا موفق شد اولین پیروزی خانگی‌اش را در مسیر کسب سه گانه، به دست بیاورد. این دیدار در تاریخ 4 اکتبر 2008 برگزار می‌شد و بارسا تا ده دقیقه نخست، 3 گل وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرده بود. در پایان نیمه اول، میزبان با حساب 5-1 از حریفش پیش بود. در آن بازی، مسی نزدیک بود که گل مارادونایی‌اش به ختافه در سال 2007 را، تکرار کند.

تصویر معروف MSN

مسی، سوارز و نیمار، گلزنان بارسا در پیروزی 3-1فصل گذشته این تیم مقابل اتلتیکو مادرید بودند. پس از گل سوم بارسا که توسط مسی به ثمر رسید، تصویری از خوشحالی مسی، سوارز و نیمار ثبت شد که به ماندگار‌ترین تصویر فصلی که در پایان با سه گانه به اتمام رسید، تبدیل شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

روماریوی فوق‌العاده

زوج فوق‌العاده روماریو و استویچکف پیروزی را برای بارسا در هفته 28 لالیگا در مقابل اتلتیکو مادرید رقم زدند. بارسا در حالی که 2-3 از حریف عقب بود، نهایتا به پیروزی 5-3 دست یافت. اولین گل بازی توسط روماریو با یک ضربه چیپ فوق‌العاده به ثمر رسید. او گل‌های سوم و چهارم بارسا در این دیدار را هم به ثمر رساند تا هت تریکش را کامل کرده باشد.

تکمیل بازگشت، با گل پیتزی (5-4)

بارسا در سال 1997 با پیروزی مقابل بتیس، عنوان قهرمانی کوپا دل ری را به دست آورد. البته اگر پیتزی نبود، احتمالا داستان طور دیگری رقم می‌خورد. در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، بارسا موفق شد از یک شکست 4-2 در نیمه دوم، یک پیروزی 5-4 به دست بیاورد، و گل پیتزی، همان چیزی بود که آن شب نیوکمپ را منفجر کرد.

کرایف، پرنده هلندی!

کرایف یکی از مشهورترین گل‌های دوران ورزشی‌اش را در مقابل اتلتیکو در سال 1973 به ثمر رساند. ارسال بلند کارلس رکساچ به تیر دو، کرایف را مجبور کرد که به آسما بپرد و با بیرون پای خود توپ را به گوشه بالای دروازه بفرستد، و پیروزی 2-1 را در راه قهرمانی لیگ، از آنِ بارسا کند. پس از آن گل، به یوهان کرایف کبیر لقب "پرنده هلندی" داده شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پنج مصاف به یاد ماندنی بارسا و اتلتیکو در نیوکمپ
بازی برگشت خیلی سخت تره


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پنج مصاف به یاد ماندنی بارسا و اتلتیکو در نیوکمپ
روحت شاد یوهان کرایف کبیر


سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۱۰)
 
BRAIN
پاسخ به: پنج مصاف به یاد ماندنی بارسا و اتلتیکو در نیوکمپ
به امید یک بازی پر گل.


سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۵:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!