به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۵۵) (۹۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوئیز انریکه بعد از کسب یک نتیجه ناامید کننده در ال کلاسیکو، حالا در فکر جبران اشتباهات خود هستند، آن هم مقابل تیمی که در 6 مصاف اخیر با آنها به پیروزی دست یافته‌اند. بارسلونا ساعت 23:15 امشب (به وقت ایران) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. آن هم در شرایطی که بعد از قبول شکستی دردناک در ال کلاسیکو بعد از 39 بازی، به نوار بازی‌های بدون شکست خود پایان داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیگو سیمئونه همواره در رقابت با بارسا کار دشواری داشته است: آخرین برد اتلتیکو مادرید مقابل بارسا به دو سال پیش، در همین مرحله از این رقابت‌ها باز می‌گردد اما بعد از انتصاب لوئیز انریکه به عنوان سرمربی بارسلونا، دو تیم مذکور 6 بار به دیدار یکدیگر رفتند که هر 6تای آنها به نفع کاتالان‌ها به اتمام رسید.

اخبار دو تیم

لوئیز انریکه برای این بازی، آردا توران، جرمی متئو و فرمالن را به علت مصدومیت در اختیار ندارد - آردا به علت صدمه‌ای که در تمرینات دوشنبه به بداکتور راستش وارد شد قادر به بازی تخواهد بود.

در اتلتیکو اما خوزه ماریا گیمنز، تیاگو مندس و الیور تورس دوران مصدومیت خود را سپری می‌کنند. البته دیگو سیمئونه اخبار مثبتی در مورد سه بازیکن مهم دیگر دریافت کرده است.

استفان ساویچ، دیگو گودین و یانیک کاراسکو بهبودی خود را بدست آورده‌اند و دوشنبه نیز در نیوکمپ به تمرین پرداختند. حضور و یا عدم حضور خسوس گیمز و لوسیانو ویلتو نیز همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نقته نظرات مربیان

کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم دوشنبه برگزار شد و لوئیز انریکه اذعان داشت که تمایل دارد شاگردانش بازی را در نیمه زمین حریف به چرخش درآورند و از وقوع ضدحملات نیز جلوگیری کنند. او در همین زمینه گفت: «نیازی نیست که سبک بازی خود را تغییر دهیم، ما می‌خواهیم توپ را در نیمه زمین آنها کنترل کنیم و از شکل‌گیری ضدحملات جلوگیری نماییم». این مرد آستوریایی همچنین در ادامه افزود: «دوست داریم در صورت امکان بازی را بدون دریافت گل پیروز شویم».

همتای
لوئیز انریکه نیز از اهمیت این دیدار سخن گفت: «ما می‌دانیم این بازی تا چه اندازه مهم است و چگونه می‌تواند سرنوشت این مرحله را رقم بزند». او در ادامه افزود: «خود را برای یک دیدار واقعا دشوار آماده کرده‌ایم. یک رقابت سخت مقابل بهترین بارسای ممکن در پیش داریم و باید تا آنجا که می‌توانیم امکان ایجاد موقعیت آنها را کاهش دهیم».

فرم دو تیم

کاتالان‌ها به طرز ناباورانه‌ای در ال کلاسیکوی برگشت شکست خوردند و نوار بازی‌های بدون شکست خود را بعد از 39 بازی، به اتمام رساندند. با این حال آنها طی 23 بازی اخیر خانگی خود 20 برد کسب کرده‌اند.

در مقابل اتلتیکو مادرید نیز در فرم خوبی قرار دارد. آنها طی 11 بازی اخیر خود، در تمام رقابت‌ها، تنها متحمل 1 شکست شده‌اند. این در حالی است که آنها در هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان شکست نخورده‌اند - 2 برد و 2 تساوی.

تاریخچه

این دو تیم در فصل 2013/14 نیز در همین مرحله از همین رقابت‌ها رقیب یکدیگر شدند و بازی رفت آنها با تساوی 1-1 و بازی برگشت آنها با شکست 1-0 آبی اناری پوشان به پایان رسید و موجب صعود اتلتیکو به نیمه نهایی این رقابت‌ها و بازماندن بارسا شد. پیش از این نیز دو تیم در فینال رفت و برگشتی سوپر کاپ اسپانیا با یکدیگر مواجه شدند که نتیجه رفت آن دو دیدار همانند لیگ قهرمانان در ادامه همان فصل، تساوی 1-1 و بازی برگشت با تساوی 0-0 به پایان رسید. طی 6 بازی‌ای که بعد از منصوب شدن انریکه به عنوان سرمربی کاتالان‌ها، بین دو تیم انجام شد، بارسا حتی یک شکست را قبول نکرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
بردیم ولی ان شاالله برگشت راحتترببریم


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۴۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
به امید برد پرگل و صعود مقتدرانه


سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۱۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
به امید برد پر گل


سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
به امید یه پیروزی خوب با حداکثر اختلاف!


سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!