به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارزلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۰۲) (۱,۱۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


معجزه‌ای که لوئیز سوارز در لحظات - تقریبا - انتهایی مصاف بارسا و اتلتیکو در نیوکمپ به نمایش گذاشت، طلسمی را که از بعد از ال کلاسیکو گریبان گیر کاتالان‌ها شده بود را شکست و به آنها حیاتی تازه بخشید.

علاوه بر این، این مهاجم اروگوئه‌ای با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، مانع از حذف بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد؛ بارسلونایی که در 45 دقیقه اول بازی تسلیم محض نیروهای جنگنده دیگو سیمئونه شده بود، اما در نیمه دوم، آبی اناری پوشان مجددا بهترین فرم خود را پیدا کردند و تسلط بیشتری روی بازی داشتند، حال اینکه لوئیز انریکه چه نکاتی‌ای را در رختکن به آنها یادآوری کرد، معلوم نیست! البته اهمیتی هم ندارد، آنچه مهم است این است که آنها نشان دادند، بارسای لوئیز انریکه هنوز هم بهترین تیم اروپا است و می‌تواند اولین تیمی باشد که برای دو سال پیاپی، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت می‌کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بی تردید می‌توان گفت که بارسلونا در نیمه اول این تقابل، بارسلونا نبود؛ درست مانند 30 دقیقه نهایی ال کلاسیکو! البته ناگفته نماند که شکست در مهم‌ترین دیدار باشگاهی جهان نیز تاثیرات منفی زیادی روی عملکرد کاتالان‌ها در این بازی داشت، تشنگی آنها برای گلزنی مجدد قدرت تمرکز را به طور کامل از آنها سلب کرده بود و همین امر موجب شد تا اتلتیکو بتواند یک بازی سریع، خشن و یک طرفه را به نمایش بگذارد و موقعیت‌های زیادی نیز تصاحب کند. گلزنی تورس صدمه بیشتری به تیم لوئیز انریکه وارد کرد و بیش از پیش ضعف‌های این تیم را برملا کرد.

تورس برای اتلتیکو هم سود داشت و هم ضرر، همین طور برای بارسا. او با کارت قرمزی که بعد از کسب دومین کارت زرد خود، دریافت کرد اتلتیکو را در دقیقه 35 بازی 10 نفره کرد. با این اخراج اعتماد به نفس بارسا افزایش پیدا کرد. شاگردان انریکه در نیمه دوم بازی عزم خود را جزم کردند و شکستن قفل دروازه اوبلاک را هدف خود قرار دادند.

مسی و نیمار در طول بازی بارها دروازه ستاره این دیدار را مورد هجوم‌های بی‌امان خود قرار دادند اما هر چه تلاش کردند باز هم به در بسته خوردند. اوبلاک یک تنه تمام تیرهایی را که از سوی ارتش کاتالان‌ها قلمرو‌اش را تهدید می‌کرد، به جان می‌خرید و به بزرگ‌ترین و غیر قابل نفوذ‌ترین سدی تبدیل شده بود که هیچ کس توانایی عبور از آن را نداشت. اما نهایتا تمام زحمات اوبلاک در طول 10 دقیقه خنثی شد، این لوئیز سوارز شگفت انگیز بود که قفل دروازه او را شکست و بازی را به تساوی کشاند. سوارز با این گل خونی تازه در رگ‌های خشک شده هواداران نا امید بارسا جریان داد.

خامه روی کیک این دیدار زمانی بود که گل دوم نیز توسط همین بازیکن وارد دروازه اتلتیکو شد، سانتر عالی دنی آلوز به سوارز رسید و او نیز با یک ضربه سر دیدنی کار را تمام کرد. اینجا بود که هرچه اوبلاک و هم‌تیمی‌هایش بافته بودند، پنبه شد!

یک معجزه معتبر فوتبالی از سوی سوارز، بارسا را از یک شکست دیگر نجات داد و باعث شد بازیکنان با روحیه بالاتری برای بازی برگشت به کالدرون سفر کنند و انگیزه بیشتری برای کسب جواز حضور در نیمه نهایی این رقابت‌ها داشته باشند. اگر آنها در پایتخت اسپانیا نیز همچون نیمه اول این دیدار بازی کنند، قطعا هیچ شانس برای صعود نخواهند داشت اما اگر بازی را همچون نیمه دوم به گردش درآوردند صعودشان حتمی است!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارز
خوشحالم که دوباره داره میادروفرم


پنج‌شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ (۸:۵۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارز
کمی انگیزه و تلاش بازیکنان باید تقویت شود


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۲۳:۰۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارز
سوارز جسدش هم تو نوک خط حمله برای تیمش تاثیر گذاره، با توجه به فضا سازی و جایگری هاش که نظیر نداره!
سوارز صرفا یه گلزن نیست و واقعا از همه نظر تاثیر گذاره!


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۲۳:۰۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارز
مطمئناً اگه بازی رو مثل همیشه و بارسایی بازیکنند،بازی رو حتماً خواهیم برد


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۴۵)
 
ALEXMASON
پاسخ به: بازگشت بارسا به زندگی، با دبل سوارز
ما بهترینیم.فقط بارسا


چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!