به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تمرکز لوئیز انریکه روی بازی با سوسیدادمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۳۰) (۸۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، درباره بازی شنبه شب در خانه سوسیداد با رسانه‌ها به صحبت پرداخت. جایی که بارسا در 5 سفر قبلی خود موفق به پیروزی نبوده است. لوئیز انریکه مارتینز، در جریان کنفرانس مطبوعاتی امروز وفادارانه به دفاع از بازیکنانش و مسیر و شیوه کلی تیم پرداخت.

بارسلونا پس از کسب یک تساوی و یک شکست در دو بازی اخیر لیگ و کاهش اختلاف با تیم دوم به 6 امتیاز، باید با رئال سوسیداد در آنوئتا رو به رو شود و همان طور که اشاره شد بارسا در 5 تقابل اخیر خود در این استادیوم نتوانسته به پیروزی برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی بارسا ارزش سه امتیاز این مسابقه را به خوبی می‌داند. به طوری که علاوه بر حفظ صدرنشینی به بازیکنان کمک می‌کند تا اعتماد به نفسی را که منجر به ثبت رکورد 39 بازی شکست ناپذیری شد بازیابند. به نظر می‌رسد عملکرد فوق‌العاده آن‌ها در ماه مارس در راه رسیدن به قهرمانی، در هفته‌های اخیر کمی از مسیر خود منحرف شده است.

در ابتدا از او سوال شد که: «آیا تیمش از رویارویی با این شرایط واهمه دارد؟» او گفت: «صرف نظر از تیم حریف، ما ترسی از این بازی نداریم». او همچنین از صحبت پیرامون بازی چهارشنبه در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که می‌تواند باعث کاهش توجه ناخواسته به این مسابقه شود، امتناع کرد و اذعان داشت: «در حال حاضر تنها یک بازی وجود دارد و آن هم بازی در آنوئتا است».

با این وجود به نظر می‌رسید که او از رویارویی‌های تیمش در آنوئتا به خوبی آگاه است. پپ گواردیولا، تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو و خود لوئیز انریکه در آنوئتا قادر به پیروزی نبوده‌اند. انریکه گفت :«فکر نمی‌کنم تیمی در اسپانیا وجود داشته باشد که مانند آن‌ها مقابل ما موفق بوده باشد».

نکته جالب توجه در مورد این مصاف این است که راه بردن سه گانه از شکستی ناامید کننده در آنوئتا آغاز شد و آن شکست، نقطه عطفی برای کاتالان‌ها بود تا به خوبی از پس بازی‌های زمستان بر بیایند و سپس با درخشش در بازی‌های مهم بهار، نام خود را در کتاب‌های تاریخ ثبت کنند.

لوئیز انریکه با واقع گرایی همیشگی گفت: «این که در پایان فصل بتوانیم عناوین قهرمانی را به دست آوریم، به مسائلی بستگی دارد که خودمان می‌توانیم کنترلشان کنیم».

در ادامه خبر بخش دیگری از مصاحبه او در کنفرانس مطبوعاتی امروز را می‌خوانیم:

بازی فردا مقابل رئال سوسیداد

«نباید در بازی فردا آرامش داشته باشیم. باید با سرسختی بازی کنیم و بازیکنان به خوبی این مسئله را می‌دانند».

اوزه بیو

«اوزه بیو قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی را به رئال سوسیداد آورده است. روش و سبک بازی آن‌ها سازمان یافته شده است و من خوشحالم که همه چیز برای او به خوبی پیش رفته است».

قهرمانی در لیگ

«پس از چند سال ناکامی در کسب پیروزی در آنوئتا، سه امتیاز این مسابقه می‌تواند کمک بزرگی برای قهرمانی باشد. 7 بازی دیگر باقی مانده است که حتی به نظر می‌رسد زیاد باشد. ما نمی‌توانیم فکر کنیم قهرمان هستیم تا این که از نظر ریاضی قهرمانی در لیگ برایمان مسجل شود».

تاثیر لیگ قهرمانان روی بازی در لالیگا

«لالیگا یک رقابت متفاوت با لیگ قهرمانان است اما وقتی شما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید، احتمال خستگی و مصدومیت بیشتر است».

صحبت درباره بعضی بازیکنان تیم

«من فکر می‌کنم لوئیز سوارز انسان بسیار باهوشی است. او با وجود محرومیت حاضر شد به این جا بیاید در حالی که می‌دانست همه توجهات به سوی او خواهد بود. او در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارد اما همچنان می‌تواند در همه زمینه‌ها بهتر شود. من او را بسیار دوست دارم. او بازیکن حیاتی در تیم ماست. به خاطر آن چه که از نقطه نظر فوتبالی برای تیم به ارمغان می‌آورد و به خاطر بخشندگی و فداکاری‌اش».

«رافینیا تنوع و تطبیق پذیری را به تیم اضافه می‌کند. او می‌تواند داخل محوطه یا در پست مهاجم 9 کاذب یا حتی به عنوان وینگر بازی کند. بازگشت او به تیم لذت بخش است. او به فرصت بازی نیاز دارد تا دوباره به فرم بازی بازگردد».

«مونیر در این فصل از نظر فوتبالی و شخصیتی تکامل یافته است. او برای هر فرصتی آماده و بازیکن آینده دار باشگاه است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تمرکز لوئیز انریکه روی بازی با سوسیداد
باید بشکنیم این رکورد لعنتی رو...


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۵۱)
 
BRAIN
پاسخ به: تمرکز لوئیز انریکه روی بازی با سوسیداد
برگشت رافینیا خوبه.البته درسته روی فرم نیست ولی تو این مقطع حساس با ارزشه.


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱:۲۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تمرکز لوئیز انریکه روی بازی با سوسیداد
فردا شب با 3 امتیاز به خونه برمیگردیم و جشن میگیریم


جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۳۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: تمرکز لوئیز انریکه روی بازی با سوسیداد
سوارز بازیکن بزرگی هست و باید روی شرایط حساس کار کنه. رافینیا و مونیر در سطح بارسا نیستند و باید به فکر جایگزین های بهتر بود. این بازی بسیار در اوضاع تیم و قهرمانی تاثیر خواهد گذاشت


جمعه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ (۲۱:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۴ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!