به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نکات کلیدی پیش از مصاف با سوسیداد!لالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۰:۵۷) (۸۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مسائل زیادی در مورد دیدار روز شنبه دو تیم سوسیداد و بارسا (23 به وقت ایران، آنوئتا) وجود داشت که می‌شود در موردش صحبت کرد. در این خبر نگاهی انداخته‌ایم به مهمترین نکاتی که می‌توان در مورد این دیدار نسبتا حساس، قائل بود.

بحران؟ کدام بحران؟

یک احساس عجیبِ محتاطانه پیش از این دیدار وجود دارد، که می‌گوید لوییز انریکه برای اولین بار پس از پذیرش عنوان سرمربیگری بارسا، مجبور است که از نتیجه نگرفتن در سه دیدار، از دیدار‌های باقی مانده تیمش در لیگ، جلوگیری کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

البته در حالی که تنها هفت بازی به انتهای لیگ باقی مانده است، بارسا 6 امتیاز از تیم دوم جدول، یعنی اتلتیکو مادرید پیش است. باخت هفته گذشته مقابل رئال مادرید در خانه، نا امید کننده بود، اما آن باخت، اولین باخت تیم پس از 39 بازی بود، بنابراین اوضاع برای بارسا چندان هم بد به نظر نمی‌رسد!

رکورد منفی در آنوئتا

بیشتر نگرانی‌ها در مورد این دیدار، به این دلیل است که بارسا یک رکورد عجیب و البته این بار منفی، در آنوئتا از خود به جا گذاشته است؛ جایی که آن‌ها از سال 2007 نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی کسب کنند. همچنین لئو مسی با به ثمر رساندن دو گل در شش حضور اخیرش در آنوئتا، اوضاع این ورزشگاه را چندان بر وفق مرادش ندیده است.

اما از طرفی دیگر، در نیمه پُر لیوان مشاهده می‌کنیم که بارسا در دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ سلطه کاملی بر بازی داشته است؛ آن هم در دیداری که مسی یک بار، نیمار دو بار و سوارز یک بار گلزنی کردند تا بارسا با پیروزی قاطع 4-0 میهمان خود را بدرقه کرده باشد.

غیبت سوارز

اما مرد اروگوئه‌ای، که با 45 گل زده در 45 بازی روی فرم‌ترین بازیکن بارسا بوده است، و همچنین در دیدار وسط هفته مقابل اتلتیکو در لیگ قهرمانان، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، در این بازی محروم است.

لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی‌اش، از شانس بالای مونیر ال حدادی برای حضور در این بازی به جای سوارز، سخن گفت. البته مونیر یک بار دیگر هم در جام حذفی و در دیدار مقابل اسپانیول جانشین لوییز سوارز محروم شده بود، که در آن دیدار نمایشی بسیار خوب داشت و هر دو گل بارسا را در پیروزی 0-2 در خانه حریف، به ثمر رساند.

وضعیت بغرنج

اوزبیو، سرمربی تیم سوسیداد مسائل بیشتری برای بازی روز شنبه دارد که باید به آن‌ها فکر کند. مدافع وسط این تیم، اینیاگو مارتینز که یک مهره کاملا حیاتی برای این تیم محسوب می‌شود، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

شش بازیکن دیگر این تیم هم مصدوم هستند و احتمالا به این بازی نمی‌رسند، و برای اینکه اوضاع برای اوزبیو بدتر هم بشود، دو تن از بازیکنان دیگرش، مارکل و یوری، به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این بازی حاضر باشند. اگرچه سوسیداد هفته گذشته در زمین سویا پیروز شد، اما پیش از آن فرم چندان خوبی نداشت و در پنج بازی پیاپی، موفق به کسب پیروزی نشده بود.

چهره‌ای آشنا

او شاید برای چیدن مهره‌هایش در این بازی با مشکل روبرو باشد، اما اگر یک مربی در تیم‌های لالیگایی وجود داشته باشد که بداند فلسفه بارسا چیست، آن مرد اوزبیو است. نه تنها 203 بار با پیراهن بارسا در دوران "تیم رویایی" - 1988 تا 1995 - به میدان رفته است، که سه سال و نیم هم سرمربیگری تیم بارسای بی‌را به عهده داشته و با این تیم در لیگ دسته دوم اسپانیا، جایگاه سوم را هم کسب کرده است.

رافینیا، مونیر، بارترا، ماسیپ، ساندرو و سرجی روبرتو، همگی بازیکنانی هستند که در دوران حضورشان در تیم بارسای بی‌ تحت نظر اوزبیو قرار داشتند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نکات کلیدی پیش از مصاف با سوسیداد!
پیش بسوی قهرمانی...


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نکات کلیدی پیش از مصاف با سوسیداد!
به امید خدا طلسم این ورزشگاه منحوس رو می شکنیم!


شنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۳:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!