به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازیكنان بارسا در ماموریت ملیاخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۰۰) (۹۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


مجموعه‌ای از 9 بازیكن تیم اصلی, حالا كه آنری بیرون است, این هفته در ماموریت ملی به سر می‌برند. در اینجا به بازی‌هایی كه ارتباطی با بارسائی‌ها دارند، نگاه می‌كنیم.

همه ملی‌پوشان بارسا, غیر از بازیكن زیر 21 سال بویان, از آنجائی كه تیم‌های ملی‌شان برای رقابت‌های رسمی آماده می‌شوند، این هفته بازی‌های دوستانه بین المللی دارند.


بارسا، رو در رو

اسپانیا, با پویول, ژاوی و اینیستا, چهارشنبه با ایتالیا, قهرمان كنونی جهان كه نفراتش شامل زامبروتا می‌شود، دیدار می‌كند. این بازی در مارتینز والرو در الچه برگزار می‌شود و به عنوان آماده‌سازی عالی برای جام ملت‌های 2008 در سوئیس و اتریش به حساب می‌آید. (این بازی دیشب با پیروزی 1-0 اسپانیا به پایان رسید.)

فرانسه برابر انگلستان هیجان انگیز

آبیدال و تورام, بدون آنری مصدوم, هر دو در تیمی كه توسط ریموند دومنك هدایت می‌شود و با انگلیس چهارشنبه در استید د فرانس رو به رو می‌شود، حضور خواهند داشت. آبی‌ها خودشان را برای جام ملت‌های 2008 پیش رو آماده می‌كنند, اما انگلیس, زیر نظر مربی جدید فابیو كاپلو, در حالت بازسازی كامل بعد از نرسیدن به مرحله نهایی بزرگترین رقابت ملی اروپا هستند. (فرانسه با یک گل پیروز این دیدار بود.)

دوستانه غیر جام ملت هایی‌ها

ایسلند, با گودیانسن, بازی دوستانه‌ای برابر اسلوواكی دارد, البته هیچ كدام در تورنمنت تابستان پیش رو شركت ندارند و به جای آن، نگاه به مقدماتی جام جهانی كه اوایل فصل آینده آغاز می‌شود، دارند که هردو تیم نگاه به صعود به آفریقای جنوبی در سال 2010 دارند. (ایسلند 2-1 پیروز این دیدار بود که گودیانسن یکبار گلزنی کرد.)

میلیتو و بازی اول گای

میلیتو آرژانتینی به همراه تیمش به قاهره می‌رود, جایی كه آلفیو باسیله و مردانش، بازی با قهرمان كنونی آفریقا, مصر بازی دارند. (آرژانتین 2-0 فاتح این دیدار شد.)

گای آسولین جوان, عضوی از بارسا ب, ممكن است اولین بازی‌اش برای اسرائیل را در بازی روز چهارشنبه برابر شیلی انجام دهد. گرچه او هنوز برای تیم اصلی بارسلونا بازی نكرده است, گای آسولین 16 ساله، توجه مربی تیم ملی، درور كاشتان را جلب كرده است.

بویان, با زیر 21 سال

بویان با تیم اسپانیا زیر 21 سال, تنها بازیكنی است كه این هفته بازی رسمی دارد. یاران ایناكی سائز در خانه آنتكوئرا برابر قزاقستان، برای جایگاه اول گروه مقدماتی قهرمانی اروپا‌شان بازی خواهند كرد. اسپانیا در حال حاضر شانه به شانه با روسیه است, هر دو با 12 امتیاز. (اسپانیا 5-0 این بازی را برد و بویان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.)
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بازیكنان بارسا در ماموریت ملی
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۲۵)
 
hamed5
پاسخ به: بازیكنان بارسا در ماموریت ملی
موفق باشید


سه‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازیكنان بارسا در ماموریت ملی



چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۳۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بازیكنان بارسا در ماموریت ملی
g


یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۲۶)
 
vahidnik
پاسخ به: بازیكنان بارسا در ماموریت مل...
Catalonia is not Spain; Only Barcelona


یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ (۱۹:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!