به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۳۹) (۵۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


راکیتیچ با حضور در دیدار مقابل سوسیداد به عنوان یار جانشین، صدمین بازی خود را به عنوان بازیکن بارسا تجربه کرد. اون در طول کمتر از دو فصل، به این رکورد دست پیدا کرده است.

او که در حال حاضر یکی از مهمترین مهره‌های تیم لوییز انریکه است، نخستین دیدار خود را در جریان پیروزی 3-0 بارسا مقابل الچه در فصل گذشته لالیگا انجام داد. پنج بازی بعد، او نخستین گل خودش را هم در بارسا، و در جریان پیروزی 6-0 این تیم مقابل گرانادا، به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنجاهمین بازی او با پیراهن بارسا، در فینال جام حذفی سال گذشته، مقابل بیلبائو اتفاق افتاد. او تا آن زمان، در 42 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست، بارسا را همراهی کرده بود. اما بهترین لحظه او در پیراهن بارسا وقتی رسید که او گل اول بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را مقابل یوونتوس به ثمر رساند. او برای باز کردن دروازه بوفون، تنها سه دقیقه فرصت لازم داشت.

در فصل جاری، راکیتیچ نخستین دبل خود را هم با پیراهن بارسا انجام داد؛ آن هم وقتی به عنوان یار جانشین در دیدار مقابل باته بوریسف به میدان آمده بود. او دیدار شماره 75 خود را در مقابل گوانگژو، در جام جهانی باشگاه‌ها انجام داد، و شب گذشته، وقتی به جای سرجی روبرتو در دقیقه 71 به میدان آمد، صدمین بازی خود با پیراهن بارسا را، تجربه کرد.

در کمتر از دو سال، او عناوینی از جمله لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر کاپ اسپانیا و جام جهانی باشگاه‌ها را در بارسا به دست آورده است. امیدواریم که باز هم در بارسا بدرخشد و جام‌های بیشتری به همراه این تیم، کسب کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچ
امیدوارم که روز به روز بهتر بشه.


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۳۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچ
امیدوارم 100 گله بشی


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۹:۲۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچ
ولی وقتی نیست قشنگ ضعف دفاعی تیم به چشم میاد و همچنین توانایی اینیستا در فاز دفاعی در این ۲ فصل واقعا آردا هیچی برای ارائه نداره اینیستا توی این دو فصل آمار دفاعی خوبی ثبت کرده و در حمله هم خیلی بهتر از آردا و راکیتیچ هست همون نیمه اول نبود این دو و وجود ۳ هافبک که هر سه بدکار کردند باعث شد اونقدر راحت به دروازه بارسا نزدیک بشند و همچنین در دقایق بعدی به سختی توپ رو از دست بدن منظورم زمانیه که اونا حمله میکردند و بارسا اگر توپ رو میگرفت ضد حملات خوبی میتونست شکل بگیره که یا بد پرس میکردند یا اینکه دو هافبک کناری خیلی کند توپ رو جلو میبردند


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۷:۲۰)
 
سوداگر
پاسخ به: صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچ
کمی باید بیشتردقت کنه


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۶:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صد بازی با پیراهن بارسا برای راکیتیچ
هیچ وقت بازیکن خیلی بزرگ و قابل اتکایی نبوده، به خصوص تو بازیهای سخت...


یکشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ (۱۴:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!