به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۳۷) (۷۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها، امشب در حالی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد که در بازی رفت خود با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند.

بارسلونا روز گذشته به پایتخت اسپانیا سفر کرد تا خود را برای مصافی آماده کند که نتیجه آن تعیین کننده حضور و یا عدم حضور آنها در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. حال، حریفی که بازیکنان این تیم باید با آن مقابله کنند، تنها تیمی است که از سال 2007، موفق به باز داشتن آن‌ها از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده است: اتلتیکو مادرید. کاتالان‌ها در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، اتلتیکو مادرید را 2-1 شکست داده‌اند و امشب با به نمایش گذاشتن یک عملکرد عالی و مناسب می‌توانند جواز حضور در نیمه نهایی را نیز دریافت کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

دو تن از مدافعان بارسا یعنی، جرمی متئو و توماس فرمالن، به علت مصدومیت قادر به بازی در مصاف امشب حاضر نخواهند بود و این در حالی است که رافینیا نیز در تمرینات روز دوشنبه تیم دچار مصدومیت شد.

خوزه ماریا خیمنز، مدافع مرکزی اروگوئه‌ای تیم دیگو سیمئونه به علت مصدومیتی که در همسترینگ پایش رخ داده است به بازی امشب نخواهد رسید. فرناندو تورس، کسی که گل حیاتی اتلتیکو مادرید را در بازی رفت به ثمر رساند به علت کارت قرمزی که در دقایق بعدی همان بازی دریافت کرد، از بازی در مصاف امشب محروم می‌باشد.

نقطه نظر مربیان

لوئیز انریکه در مصاحبه مطبوعاتی خود، پیش از این بازی، به رسانه‌های مادریدی گفت: «از آنها جلو هستیم اما با اختلافی کم و به همین علم ممکن است کار به تساوی نیز بکشد، بنابراین سعی می‌کنیم این بازی را نیز مثل همیشه، پیروز شویم».

در نیمکت مقابل اما دیگو سیمئونه اظهار داشت که شاگردانش با قدرت و سرعت بازی خواهند کرد. او همچنین در مورد بازی هفته گذشته دو تیم گفت: «تاثیری در آغاز این بازی نخواهد داشت اما اهمیت آن در طول 90 دقیقه نمایان خواهد شد».

فرم دو تیم

آخرین بازی بارسا پیش از این بازی، در رقابت‌های لالیگا و مقابل رئال سوسیداد برگزار شد که متأسفانه نتیجه مطلوبی از آن بدست نیامد اما پیروزی 2-1 آنها در بازی رفت - یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو - تاثیر مستقیمی روی افزایش روحیه و اعتماد به نفس آنها دارد.

اما اتلتیکو در لیگ، برخلاف بارسا، به پیروزی 3-1 مقابل اسپانیول دست یافت و با این حساب اکنون اختلاف امتیاز این دو تیم در لیگ تنها 3 امتیاز می‌باشد. قابل توجه است که دو شکست متوالی اخیر بارسا در لیگ، پنجمین شکست بارسا در کل بازی‌های این فصل از رقابت‌ها می‌باشد.

تاریخچه

دو سال پیش، اتلتیکو در همین مرحله از رقابت‌ها، در دور برگشت با پیروزی 1-0، موفق به حذف بارسا شد، تا به تنها تیمی تبدیل شود که در 9 فصل اخیر، از صعود کاتالان‌ها به جمع چهار تیم برتر جام، جلوگیری کرده است.

البته آمار آبی و اناری‌ها از زمان سرمربیگری انریکه در مقابل اتلتیکو بی‌نقص بوده است. دبل هفته گذشته سوارز در دیدار رفت دو تیم، هفتمین پیروزی پیاپی بارسا مقابل اتلتیکو تحت نظر لوییز انریکه را برای این تیم رقم زد.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید آغاز خواهد شد، و شما می‌توانید به صورت مستقیم آن را از شبکه سوم سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
بارسا کارش دشواره


پنج‌شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ (۲:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
به امید موفقیت


چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۴۳)
 
borselan
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
فقط نباید گل اول رو بخوریم وگرنه اونا میرن تو دفاع و رو ضدحمله هم خطرناکن


چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۲۰:۱۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید vs بارسا
از همین الان استرس گرفتم


چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ (۱۸:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!