به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا آنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۱۹) (۸۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

واضح و مبرهن است که بارسا دیگر تحت هیچ شرایطی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت. البته پیش از نیز بازیکنان، کادر مربیگری و هواداران این تیم در سراسر جهان می‌دانستند که تکرار قهرمانی در اروپا شاهکار دشواری است، اما مطمئنا هیچ یک از آنها حتی تصورش را هم نمی‌کرد که بعد از به نمایش گذاشتن عملکردی بی‌عیب و نقص در مجموعه این رقابت‌ها، یک هفته طلسم شده تمام زحمات تیم را بر باد دهد و آنها را از دور این رقابت‌ها خارج کند. در چارچوب رقابت‌های لالیگا اما بارسلونا همچنان خود را، با امتیازی برابر با اتلتیکو و یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید، صدرنشین می‌بیند و این در حالی است که تنها 4 بازی تا اتمام این فصل از رقابت‌های لیگ باقی مانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خوشبختانه، با اینکه لیگ قهرمانان اروپا دور بارسا را خط قرمز کشیده است و این تیم دیگر در این فصل اجازه ورود به محدوده این رقابت‌ها را ندارد، هنوز همه چیز را از دست نداده‌ایم. اگر شاگردان انریکه بتوانند جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کند و در فینال جام حذفی اسپانیا پیروز شوند، این فصل حداقل با دو جام قهرمانی برای کاتالان‌ها به پایان خواهد رسید.

از جشنواره گل بارسا در سوپر جام اروپا مقابل سویا (پیروزی 5-4) تا دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آرسنال، مسی و نیمار و سوارز 106 گل به ثمر رسانده‌اند اما از آن به بعد تا پیش از بازی دپورتیوو، این سه مهاجم مجموعا 4 گل وارد دروازه حریفان بارسا کرده‌اند. بی‌تردید این افت شدید در گلزنی خط حمله تیم تاثیر مستقیمی روی افت کل تیم خواهد گذاشت، این را می‌توان با توجه به نتیجه بازی دیشب بارسا مقابل دپورتیوو به خوبی حس کرد؛ دیدیم که فرم گلزنی MSN مطلوب بود و بارسا نیز نتیجه خوبی کسب کرد.

با اینکه هدف اصلی اغلب تیم‌های بزرگی چون بارسا از همان ابتدا فصل کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است، باید بپذیریم که بارسا شانسی برای کسب این جام نخواهد داشت و حال باید خرسند باشیم که همچنان شانس قهرمانی در لیگ اسپانیا و جام حذفی را دارد. بارسا در این فصل 39 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از افت زیان باری که داشت مجددا توانست اوج بگیرید و اثبات کند که همچنان بهترین تیم جهان است. کمتر تیمی می‌تواند - یا بهتر است بگوییم هیچ تیمی نمی‌تواند - با زدن 8 گل و دریافت نکردن حتی یک گل، بعد از چنین افتی، به فرم مطلوب خود بازگردد.

این را در نظر داشته باشید که بارسلونا بعد از فصل تلخ 2013/14 حتی یکبار نیز دچار افت یا مشکل نشد و همین زخم کوتاه مدت نیز به زودی ترمیم شد و حال ارتش لوئیز انریکه تنها به اوفق‌های پیش رو می‌نگرد و تنها هدفش دسیابی به دو جام باقی مانده است.

بی شک حمایت هواداران و شانه خالی نکردن آنها از زیر بار این مسئولیت بزرگ، تاثیر بسیار زیادی در این بازگشت داشت. حتی در روزهایی که بارسا نتایج خوبی کسب نمی‌کرد نیز ورزشگاه‌هایی که تیم در آنها بازی داشت، پر بود از آبی و اناری‌هایی که برای دلگرمی بازیکنان آمده بودند. عامل تاثیرگذار دیگر این جبران مافات وجود مربی با تجربه و متبحری چون لوئیز انریکه مارتینز بود. قطعا شیوه‌ای که او برای اوج گرفتن مجدد بارسا در پیش گرفته بود، کمی طولانی مدت اما واقعا موثر بود که تاثیر آن را نیز شب گذشته به خوبی مشاهده کردیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
به امیدبردان شاالله دربازیهای آینده


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۳۴)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
همین که 2جام رو هم بگیریم واقعا قابل ه قبول که چه عرض کنم رضایت بخشه

فقط 4 بازی طلسم شده بودیم که خدارو شکر طلسم داره شکسته میشه


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۰:۱۹)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
نقل قول
این را در نظر داشته باشید که بارسلونا بعد از فصل تلخ 2013/14 حتی یکبار نیز دچار افت یا مشکل نشد و همین زخم کوتاه مدت نیز به زودی ترمیم شد و حال ارتش لوئیز انریکه تنها به اوفق های پیش رو می نگرد و تنها هدفش دسیابی به دو جام باقی مانده است.



جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۱۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
بله اما با کوچکترین لغزش همه چیز به باد میره


جمعه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱:۰۵)
 
mahsagh
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
خیلی خوشحالم که بارسا داره به روز های خوب قبل برمیگرده برای مسی و سوارز هم خوشحالم که به روند قبل برگشتن اما نیمار با اینکه گل زد اما موقعیت های زیادی رو خراب کرد . امیدوارم که به روز های خوبش برگرده و دوباره گل زنی کنه . ایشششششششششششششششالللللللللاههههههههه just neymarjr


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۴۸)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
خدارو شکر که بعد از یک ماه اوضاع دوباره در حال بهبودی هست به امید دوگانه و سپس چند خرید خوب


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۴۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
موفقیت تو این دو جام نیازمنده که همه ی بازیکنامون تو این چند بازی آینده بهترین عملکردشون رو داشته باشن..!
خوشبختانه مسی و سوارز به نظر میرسه که به روزهای اوجشون برگشتن اما نیمار هنوز ..!


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا همچنان شانس اول قهرمانی در دو رقابت جام حذفی و لیگا
اگه موقعیت سوزی و خودزنی نکنیم - قابل توجه سوارز به خصوص - می تونیم دو جام رو بگیریم!


پنج‌شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!