به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱:۲۶) (۸۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یک هفته پیش، تصور مصاف با خیخون در نیوکمپ می‌توانست مانند یک کابوس باشد. دیداری سخت مقابل حریفی سخت که به سختی می‌توان در مقابلش کنترل کامل بازی را در اختیار گرفت، و در مقابل یک سرمربی (آبلاردو) که آشنایی کامل با سبک لوییز انریکه دارد. اما پس از سه نمایش ضعیف (مقابل سوسیداد، اتلتیکو مادرید و والنسیا) بارسا هشت گل در خانه دپورتیوو به ثمر رساند؛ تیمی که در دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ، میزبان را متوقف کرده بود. حال، آیا با این هشت گل می‌توان همه چیز را فراموش کرد و طوری وانمود کرد که انگار اوضاع مانند سه هفته پیش است؟

احتمالا نه! ولی سقوطی که در حال تجربه‌اش بودیم، احتمالا به پایان خود رسیده است. بازیکنان بارسا باید به همان اندازه که برای دیدار مقابل حریفان اصلی خود، رئال مادرید و اتلتیکو، ارزش قائلند، برای دیدار مقابل اسپورتینگ هم قائل باشند. چرا که این تیم خصوصیتی دارد که آن دو ندارند: آن‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خیخون ترس را کنار خواهد گذاشت

شاید برای خیلی‌ها جذابیتی نداشته باشد، اما رقابت در پایین جدول هم بسیار حساس و نزدیک است، به طوری که یک امتیاز هم، می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. حال فرقی نمی‌کند این امتیاز از ختافه و سویا گرفته شود، و یا از بارسا. خود آبلاردو اشاره داشته است که به نیوکمپ می‌آید تا پیروز شود. ادعایی که نشان از جاه طلبی او، و تمایل تیمش برای یک سال بیشتر حضور در سطح اول فوتبال اسپانیا، دارد. و حالا با توجه به نتایج بد اخیر بارسا و حضور باشگاه‌های مادریدی درست پشت سر این تیم، دیگر هیچ باشگاهی حضور در نیوکمپ را برابر با باخت قطعی نمی‌داند و می‌داند که ممکن است مسی، نیمار و سوارز نمایش فوق‌العاده‌ای نداشته باشند. این ویژگی، چیزی است که اسپورتینگ می‌تواند از آن استفاده کند؛ چیزی که به سادگی نمی‌توانید در مقابل بارسا، داشتنش را متصور باشید.

بازی رفت دو تیم، که بارسا به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان، مجبور بود آن در با مدتی تعویق، در وسط هفته انجام دهد، با وجود نتیجه نسبتا خوبی که داشت (1-3)، بازی آسانی نبود. پایان فصل نزدیک است و نتایج مثبت و منفی هر نتیجه، تأثیری مستقیم‌تر بر وضعیت جدول و متعاقبا قهرمان لیگ، خواهد داشت. در مجموع، خیخون باید تا انتها بجنگد تا بتواند در لیگ بماند، و شکست و یا متوقف کردن بارسا، روحیه آن‌ها را بسیار بالا می‌برد و به آن‌ها یک برتری واضح از لحاظ روانی، نسبت به حریفان مستقیمشان، یعنی ختافه، گرانادا و لوانته، می‌دهد. علاوه بر آن، بازیکنان این تیم فرصت دارند که با درخشش خود، ثابت کنند که بی‌توجه به آینده‌ای که در پایان فصل در انتظار این باشگاه است، آن‌ها همچنان لیاقت بازی در لالیگا را دارند. بازی مقابل بارسا بهترین فرصت برای درخشش آن هاست و اینکه نشان بدهند تا چه اندازه ارزشمند هستند - مصداق بارز برای این نکته، آلن هالیلوویچ است.

هالیلوویچ: موقعیتی برای درخشش

این بازیکن کروات فصلی فوق‌العاده به همراه خیخون نداشت، اما واضحا پیشرفت کرد و نشانه‌هایی از بلوغ در بازی او به چشم می‌خورد. آخرین اخباری که در مورد او وجود داشت، نشان می‌داد که او باز هم قرار است یک فصل را به عنوان یک یار قرضی در تیمی دیگر سپری کند. حتی برخی گفته‌اند که او قرار است به عنوان بخشی از قرارداد کوین گامیرو به سویا فروخته شود. البته این‌ها همه حدس و گمان است و او در دیدار مقابل بارسا این فرصت را دارد تا با درخشش خود، ثابت کند لیاقت اینکه یک فصل کامل را در تیم نخست بارسا حضور داشته باشد، دارد.

بارسا باید مراقب غریزه بقاء حریفش باشد. این بُعد از وجود انسان بوده است که او را در طول قرن‌ها، زنده نگه داشته است. مسلما در مورد اسپورتینگ، اوضاع به این شدت نیست، اما وقتی بهار می‌رسد و به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم، احتمال بروز نمایش‌های عجیب از تیم‌های کوچک‌تر، بالا می‌رود. این بخش از فصل، پر است از نتیجه‌های نادر، باخت‌های غافلگیر کننده و آمار و ارقام عجیب و غریب. لالیگا تمام نشده است؛ نه برای بارسا و نه برای اسپورتینگ. و هر دو تیم، تمایلات یکسانی دارند: پیروزی!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sentimental.Girl
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
هلیلوییچ: X


یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۰:۱۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
اگه این همه تلاش و زحمت فقط کمی با دقت و گلزنی همراه بود نوار بردهامون پاره نمیشد


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۵۶)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
صد در صد هر چهار بازی بسیار سخت و پیچیده خواهد بود. به امید بردی دیگر وتثبیت صدر نشینی


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۳:۰۴)
 
mahsagh
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
باید تو نیمه اول کار رو یکسره کنیم .


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۹:۴۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
خیلی باید مراقب باشیم! جلو والنسیا هم بازی رو طوری شروع کردیم که امید به یه برد پر گل بود، درست مثل الکلاسیکو، اما به شکل کابوس واری بازی رو ناجوانمردانه باختیم. بی دقتی کنیم بازم می تونیم اسیر این کابوس بشیم...


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۵۸)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسا vs اسپوتینگ خیخون؛ مراقب غریزه بقاء باش!
خیخون بازی قبلی سویا رو 2بر 1 شکست داد باید مراقب باشیم و گل زود هنگام باز هم بسیار موثره


شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!