به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پاسخ ریاض محرز به صحبت‌های ژاوینقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۱۹) (۱,۴۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ریاض محرز، در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره به همراه لستر سیتی است و همین چند روز قبل به عنوان بازیکن فصل لیگ برتر انتخاب شد. به خاطر اعتماد به نفسی که در استایل فوتبالش دیده می‌شود، و همینطور تکنیک بسیار بالایش، به بارسلونا لینک شده بود و خودش هم، علاقه خود به این باشگاه را پیش از این ابراز کرده بود.

چند هفته پیش، ژاوی در مورد محرز و انتقال احتمالی‌اش به بارسا گفته بود: «او بازیکن بزرگی است و فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته است. من پیش از این او را نمی‌شناختم، ولی نحوه بازی‌اش او را به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جزیره تبدیل کرده است. حالا او می‌تواند در هر باشگاه بزرگی بازی کند. بارسا؟ او می‌تواند در نیوکمپ حضور یابد. استعداد لازم را دارد، اما من در این مورد مسئولیتی ندارم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از این تمجید‌ها، محرز اینگونه پاسخ ژاوی را داد: «شنیدن این صحبت‌ها از بازیکن بزرگی مانند ژاوی هرناندز، واقعا باعث افتخار است. اما در حال حاضر نمی‌خواهم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم، زیرا ممکن است که بد تفسیر شود».

محرز 25 ساله که در سال 1991 در فرانسه به دنیا آمده اما ملیتی الجزایری دارد، سومین فصل حضورش در لستر را تجربه می‌کند. در فصل جاری، او 18 گل و 10 پاس گل را در 36 بازی به همراه لستر ثبت کرده است. او همچنین عضو تیم ملی الجزایر می‌باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
اصولا اینجوربازیکنان اولا یه اتفاق هستند ودوما خیلی زودگذرهستند پس نمی شه روی آینده این بازیکنان حساب بازکرد


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۰۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
وضعیت تیم یجوریه ولی چندتا بازیکن هستن عملا بی فایده اند خریدای پارسال هم امیدی بهشون نیست عملا ۶ تا بازیکن بی فایده داریم با تراشتگن حساب کنیم کلا ۱۴ تا بازیکن آماده داریم


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۵:۳۳)
 
messi-.10
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
جایگزین خوبی هست اگه بیاد


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۱:۳۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
امیدوارم که چند تا بازیکن خوب رو بگیریم البته پول هم مهمه من دوست دارم آلن هالیلوویچ و دنیس سوارز رو بگیریم برای تقویت نوک حمله چونکه ارزان و بازیکن بارسا هستند.


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۰:۳۵)
 
barca73
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
انصافا ینی بازیکن خوبیه خوب که نه ، فوق العادست ، تو لیگی که اوزیل و آگوئرو و هازارد و خیلیای دیگه بازی میکنن این بهترین بازیکن شده ، ینی اگه یه بازی لسترو ببینی به خوب بودنش ایمان میاری ، تازه جدا از این خوب بودنش ، مسلمان هم هست ، چه خوب میشه بیاد بارسا ولی حیف که عرزه ندارن بازیکن درجه یک و خوب بگیرن ، همش به بابابزرگایی مث تیاگو سیلوا پیشنهاد میدن که اونم در جوابشون بگه چرا برم به بارسا وقتی پاریس بیشتر بهم پول میده ، ینی درسته حرفش ضایه بوده اما واقعا دمش گرم که خوب زد تو دهن این مدیرای بارسا که بفهمن هر بیشعوری ارزش پیشنهاد دادنو نداره ، جالب اینه که تو تیمی که مارکینیوس بازی میکنه به تیاگو سیلوا پیشنهاد میدن ، ینی خاک تو درجه عقل و شعورتون


جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
بارسا جایی برای تو نداره


پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۳۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پاسخ ریاض محرز به صحبت های ژاوی
بیاد جای مونیر.


پنج‌شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!