به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۷:۵۹) (۵۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


باید منتظر ماند و دید که در سویا چه اتفاقی می‌افتد؛ جایی که یک پیروزی می‌تواند انریکه و شاگردانش را یک قدم به قهرمانی در لیگ نزدیک کند. بارسا در حالی که تنها سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده، صدرنشین است، اما اتلتیکو و رئال مادرید را چسبیده به خودش می‌بیند و به همین دلیل، نمی‌تواند هیچ لغزشی داشته باشد. هفته بعد، آن‌ها میزبان دربی کاتالونیا با اسپانیول هستند، و سپس به خرانادا می‌روند تا در روز پایانی با این تیم روبرو شوند. اما پیش از این‌ها، یک چالش حساس به نام بتیس وجود دارد که بارسا باید امروز - شنبه - رأس ساعت 23:00 به وقت ایران، با آن روبرو شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ساندرو، فرمالن و متئو، هر سه به دلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نیستند. اگرچه مدافع فرانسوی روز جمعه به طور معمول تمرین کرد، اما به نظر می‌رسد کمی باید منتظر ماند تا پزشکان تیم، چراغ سبز پزشکان را برای بازی کردن دریافت کند.

برای بتیس، مدافعان این تیم، پاچینی و خوان وارگاس، هر دو غایب خواهند بود. اما به جز این، بتیس تقریبا می‌تواند از تمامی بازیکنانش استفاده کند. در این بین، مارتین مونتویا، بازیکن سابق بارسا حضور دارد که به صورت قرضی در بتیس بازی می‌کند، و همچنین ژاوی تورس، که پیش از این در بارسای بی‌حضور داشت.

نقطه نظر مربیان

انریکه یک روز قبل از بازی در کنفرانس خبری بازی شرکت کرد و اظهار داشت: «سه بازی آخر ما، بسیار سخت هستند اما فکر می‌کنم که تیم در فرم خوبی قرار دارد. برخی گفته بودند که لیگ تمام شده، من گفتم نه. و من درست می‌گفتم. حالا هم به نظر نمی‌رسد که تیم‌هایی که در رده‌های بعدی حضور دارند، بخواهند امتیاز از دست بدهند. با این همه، هر تیمی که قهرمانی را بدست بیاورد، لیاقتش را داشته است».

خوان مرینو، سرمربی رئال بتیس که هفته گذشته در دربی محلی، بازی را 2-0 به سویا واگذار کرده بود، گفت: «هیچ مرهمی برای شکست در مقابل سویا وجود ندارد، مگر اینکه در مصاف بعدی، آن‌ها را شکست دهیم. من نمی‌خواهم بارسا از رسیدن به قهرمانی لیگ باز بماند، اما امیدوارم بماند! زیرا این یعنی که ما موفق شده‌ایم از آن‌ها امتیاز بگیریم».

فرم دو تیم

افت بارسا که باعث شد اختلاف 9 امتیازی آن‌ها از بین برود، به نظر می‌رسد که به پایان رسیده است. و حالا پیروزی 0-8 مقابل دپورتیوو در زمین حریف، و پیروزی 6-0 مقابل اسپورتینگ در نیوکمپ، نشان داد که بارسا به بهترین فرمش بازگشته است.

اما بتیس پس از بازگشتش به لیگ دسته اول اسپانیا در تابستان گذشته، نتایج متنوعی به دست آورده است. که این نتایج آن‌ها را در رده سیزدهم قرار داده و عملا نه در معرض خطر سقوط قرار دارند، و نه می‌توانند شانسی برای کسب جواز بازی‌های اروپایی داشته باشند.

تاریخچه

بارسا در پنج دیدار قبلی خود مقابل این تیم در لیک، پنج پیروزی بدست آورده است - از جمله پیروزی 4-0 در دیدار رفت دو تیم که با دو گل سوارز، یک گل مسی و یک گل به خودی، ثبت شد.

بارسا از سال 2008، هیچ دیدار لالیگایی را در زمین بتیس، بنیتو ویاماریان با شکست پشت سر نگذاشته است. و اگرچه آن‌ها در سال 2011 در جام حذفی، 3-1 مغلوب بتیس شدند، اما در دیدار رفت آن مرحله، 5 گل وارد دروازه این تیم کرده بودند، و با بازیکنان جوان خود به این مصاف رفته بودند.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:00 به وقت ایران در زمین بتیس آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
ان شاالله این دوبازی روبابردپشت سربگذاریم


سه‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۳:۱۰)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
برنده ایم ان شالله

فقط نیمار احمقانه بازی نکنه بازم خوبه!

امیدوارم این بچه به خودش بیاد


شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
به امید بردی پر گل


شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۱:۴۹)
 
jahanmamad
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
به امید خدا برنده ایم با نتیجه پرگل


شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۳۷)
 
mahsagh
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
میریم واسه برد تو خونه حریف.


شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال بتیس vs بارسا
به امید خدا برنده ایم.


شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۸:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!