به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گزینه‌های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!نقل و انتقالات
فرستنده مهسا قبادی در تاريخ جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۹:۴۷) (۱,۲۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مهسا قبادی / FCBarcelona.ir


پیش از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانِ گذشته، لوییز انریکه اظهار کرده بود که به دنبال یک ذخیره برای مثلث خط حمله خود است. این نیاز پس از جدا شدن پدرو از بارسا، نمود بیشتری پیدا کرد، و با وجود اینکه مونیر تا حدی نمایشی خوب در این پست داشته، لوییز انریکه به دنبال این است که پتانسیل تیم را در این منطقه بالا ببرد. به گزارش شبکه سه کاتالونیا، چهار گزینه مورد نظر انریکه برای این پست، مشخص شده‌اند. در این مقاله به بررسی این بازیکنان خواهیم پرداخت.

لوییز انریکه به دنبال مهاجمی است که بتواند در هر سه پُست خط حمله بازی کند، تجربه لالیگایی داشته باشد و حضورش در تیم به عنوان یار جانشین را بپذیرد. پس از مشخص شدن این معیارها، روبرت فرناندز، کار بر روی این مسئله را آغاز کرده است و به دنبال گزینه‌هایی است که ضمن داشتن این پارامترها، با توان اقتصادی باشگاه نیز همخوان باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نخستین نام، نولیتو (29) است که گزینه اول تیم در نقل و انتقالات زمستانی بود، اما باشگاه در آن زمان نمی‌توانست ریسک یک خرید با قیمتی حدود 18 میلیون یورو را بپذیرد. او مناسب‌ترین گزینه از نگاه لوییز انریکه است، زیرا لوچو در دوران مربیگری‌اش در بارسای بی‌و سلتا، او را در اختیار داشته و از او شناخت کافی دارد. او یک وینگر است پس می‌تواند در بازی‌های خاص، قدرت هجومی تیم را افزایش دهد.

سپس، یکی از بازیکنان با استعداد لالیگا، کوین گامیروی 28 ساله. این بازیکن فرانسوی در حال حاضر در سویا بازی می‌کند و یکی از بهترین‌های لیگ در این فصل بوده است. او 16 گل در لالیگای امسال و 5 گل هم در لیگ اروپا به ثمر رسانده است. او سرعت خوبی دارد، با تکنیک است و معمولا در پست مهاجم به کار گرفته می‌شود. اگر قرار باشد با لوییز سوارز بازی کند، باید دید که او چگونه می‌تواند با مرد اروگوئه‌ای کنار بیاید. او یک بند جدایی به قیمت 40 میلیون یورو دارد و می‌دانیم که سویا مجموعا سخت قانع می‌شود.

نفر سوم این لیست لوکاس پرز (27) است که در لاکرونیا بازی می‌کند و فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. او که در این فصل 16 گل به ثمر رسانده است، در تیم‌های پایه اتلتیکو رشد کرده - اتلتیکو هم به دنبال به خدمت گرفتن اوست - و پس از حضور در چند تیم، به لاکرونیا پیوسته است. او قدرت بدنی خوبی دارد، گلزن است و تکنیک بالایی هم دارد؛ و باز هم باید دید که در کنار لوییز سوارز چگونه عمل می‌کند. قیمت او باید چیزی در حد و اندازه‌های نولیتو باشد، زیرا بند جدایی او 20 میلیون یورو می‌ارزد.

و در نهایت، نام پاکو آلکاسر (22) به میان آمده است. او جوانترین بازیکن این لیست است، و یکی از امید‌های اصلی آکادمی والنسیا در سال‌های اخیر بوده است. او یک مهاجم کلاسیک است که بلد است گل بزند و همکاری خوبی با هم‌تیمی‌هایش دارد. والنسیا در صورت موافقت با این انتقال، یکی از اصلی‌ترین بازیکنانش را از دست خواهد داد - بنابراین احتمالا قیمت این انتقال، بالا خواهد بود.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
نقل قول
اما باشگاه در آن زمان نمی توانست ریسک یک خرید با قیمتی حدود 18 میلیون یورو را بپذیرد.

فقط باید گفت خاک بر سر این تیم مدیریتی... رئال سالی 200 میلیون خرج می کنه برا اینا 18 میلیون ریسک داره!!!


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۴۵)
 
mahsagh
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
امیدوارم هر کدومشون به تیم پیوستن ، کمک کنن.نه مثل بعضی بازیکنا فقط نگاه کنن.


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۸:۱۱)
 
سوداگر
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
به نظرم به فکریه بازیکن باسن وسال کمتری باشن
جیم واردی یا محرز روهم زیرنظر داشته باشن بدنیست


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۱۳:۱۲)
 
messi-.10
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
آلکاسر سنش پایینه بهتره ولی تجربه کم تری نیز داره
همه این لیست خوب هستن ولی گامیرو از سویا بهتره


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۳:۳۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
امیدوارم با این تیم مدیریتی ضعیف حداقل گزینه مناسبی خریداری بشه


شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۰:۳۰)
 
abouzarlionel
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
به ریاض محرز نگاه کنید؛ به پسر الجزایری ( یادداشت های حمیدرضا صدر)



ریاض محرز مرد میانی لستر سیتی بهترین بازیکن سال لیگ برتر جزیره شد.

آرزوهای پدرش سید احمد محرز برای او رویایی به نظر می رسیدند. احمد محرز روزگاری را در الجزایر به عنوان دروازه بان سپری کرده بود و آرزو می کرد پسرش ریاض که در فرانسه بزرگ شده روزگاری بازیکن برجسته ای شود. وقتی احمد محرز در 54 سالگی به دلیل حمله قلبی درگذشت، پسرش 15 سال داشت. مرگ زودهنگام او همه چیز را برای ریاض تیره و مبهم کرد. سال 2006 بود و او به قول خودش شده بود یک نوجوان بی پدر ضربه خورده از روزگار. می گفت "... پدرم همیشه مرا کنارش داشت. همیشه و همه جا. ناگهان پشت سرم خالی شد، ولی تدریجا دریافتم پس از مرگ او باید بیشتر جان بکنم و جان کندم، شاید برای این که می خواستم به خاطر پدرم بیشتر و بیشتر جلو بروم."

علاقه ریاض به پدرش آن قدر بود که هرچند در فرانسه به دنیا آمده بود و مادرش مراکشی به شمار می رفت ولی در جام جهانی 2014 برای تیم ملی الجزایر به میدان رفت. همیشه می خواست برای تیم ملی الجزایر، جایی که پدرش در آن به دنیا آمده بود بازی کند. همیشه تکرار می کرد "من در قلبم الجزایری هستم". با این وصف تحقق آرزوی پدر برای ریاض، رویای دوردستی به نظر می رسید. برای تیم محلی سارسلس در حومه شمال پاریس بازی می کرد. جایی متعلق به مهاجران کم درآمد و کم اقبال. می گفت "... ما پولدار نبودیم، ولی فقیر هم به شمار نمی رفتیم. مادرم هم کار می کرد و اجازه نمی داد سفره مان بیش از حد کوچک شود."

او لاغر اندام بود و مربیان کم شماری اعتقاد داشتند با آن اندام نحیف در فوتبال به جایی می رسد. تکنیک او والا بود، ولی سریع نمی دوید و طی درگیری ها هم مغلوب می شد. با این وصف هرگز خود را طی بازی پنهان نمی کرد. هرگز از وارد شدن به معرکه هراسی به دل راه نمی داد. خودش می گفت "... وقتی لاغر و مردنی هستی، باید جوری بازی کنی که با حریفانت برخورد نکنی. باید از هوشت بیش از جسمت استفاده کنی". و او بازی اش را آمیخته به هوش و فرصت طلبی کرد ( گل اولی که او به سوانزی زد برتافته از آن هوش بود. کاپیتان سوانزی توپ را از دست داد و او کمی جلو رفت و سپس با دقت توپ را به سوی سمت چپ فابیانسکی شلیک کرد در حالی که به نظر می رسید باید به سوی راست او که فضای بیشتری داشت شلیک کند).

شش ماهی را در باشگاه کوچک کوییمپر سپری کرد و سپس پاریسن ژرمن و مارسی به سراغش آمدند. ولی او به لوهاور در لیگ دو پیوست چرا که اعتقاد داشت لوهاور آکادمی فوتبال معرکه ای دارد. همان جایی که پل پوگبا در آن رشد کرده بود. ابتدا برای تیم زیر بیست و یک سال بازی کرد و سپس به تیم اصلی پیوست. ولی بازی در لیگ دو، جایی که همه تیم ها برای نتیجه صفر – صفر می جنگند آسان نبود.

او شش ماه بعد در لستر بود. زمانی که لستر در چمپیونشیپ می جنگید و نه لیگ برتر، در حالی که هم رم او را می خواست و هم ویارئال. همه به او می گفتند فوتبال انگلیس نابودش خواهد کرد. می گفتند شیوه بازی اش مناسب اسپانیا است. ولی او به جایی آمد که همسر آینده اش آن جا را دوست داشت، همسر انگلیسی اش. او به جایی آمد که در راهیابی لستر به لیگ برتر پس از ده سال غیبت نقش بازی می کرد و سپس تاریخ را ورق می زد.

لستر برای او 460 هزار پوند پرداخت که نشان می داد بازیکن یاب های باشگاه چه چشمان تیزبینی دارند، همان هایی که جیمی واردی گمنام را در فلیت وود تاون کشف کرده بودند. نایجل پیرسون بود که به محرز فرصت بالا آمدن داد. محرز در ستایش پیرسون می گفت "... نایجل برایم مثل پدر بود. او بود که به من اعتماد به نفس داد. گاهی سرم داد زد ولی همیشه گفت پسر جون می تونی موفق بشی."

محرز از اخراج پیرسون و ورود رانیری استقبال نکرد، ولی زمان نشان داد فصل جدید زندگی اش با ورود کلودیو تازه آغاز شده است. رانیری از نظر تاکتیکی محرز را به غنا رساند. او که شیفته بازی محرز شده بود مسئولیت او در لستر را بیشتر کرد. گفت شیوه بازی اش را تغییر نخواهد داد ولی از او می خواهد به عنوان بازیساز موقعیت های بیشتری خلق کند. فصل 16-2015 که شروع شد خیلی ها لستر را نامزد سقوط می خواندند. او طی چهار دیدار اول فصل 16-2015 چهار گل زد و بهترین بازیکن ماه اول لیگ شد. او برابر سوانزی در نیم فصل اول سه گل زد تا اولین الجزایری باشد که در لیگ برتر هت تریک کرده است.

نیم فصل که رسید لستر بالانشینی اش را حفظ کرد و همه دریافتند پرواز آبی پوشان تصادفی نبوده و پسر الجزایری تبار چه بازیکن بزرگی است. بالاتر از ستاره های منچستر سیتی و منچستر یونایتد و چلسی و آرسنال. بالاتر از همه میلیونرها و معروف ها. کسی نمی دانست نامش را چگونه تلفظ کند. بگوید "محرز" یا با حذف " H" بگوید "مارز". گروهی حرکات تماشایی و ضربه های استادانه و غیر منتظره اش – مثل گلی که به چلسی زد - را با حرکات بزرگان خارجی لیگ برتر یعنی جانفرانکو زولا، دیوید ژینولا، اریک کانتونا و دنیس برکمپ مقایسه می کنند و خیلی ها هم او را برای توانایی اش در خلق فضا و ارسال پاس های دقیق در صف اینیستا و ژاوی قرار می دهند. در حالی که او آمیزه ای از دو تیره است.

حالا (حداقل) رتبه دومی لستر در لیگ برتر محرز شده و روباهان کینگ پاور فصل بعد را در لیگ قهرمانان سپری خواهند کرد. او در این فصل 17 گل زده و 11 پاس گل داده و حالا مرد سال فوتبال انگلیس شده است. اولین بازیکن آفریقایی که به این افتخار دست یافته است. او حالا در صف بهترین مردان میانی جهان قرار دارد. در نیم فصل قیمتش شده بود 30 میلیون پوند و اکنون این رقم دو برابر شده است. حالا حفظ او برای لستر کوچک محال به نظر می رسد. حالا همه دنبال پسر احمد محرز هستند.
منبع:طرفداری


جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۱۷)
 
abouzarlionel
پاسخ به: گزینه های احتمالی بارسا برای مهاجم چهارم!
با سلام
به نظر من توخط هافبک هم باید بازیکنای خوبی بخریم چون اینیستا خیلی پیر شده و افت محسوسی کرده.
من نظرم اینه که پوگبا و ریاض محرز و حتی خامس رودریگز گزینه های خوبی هستن چون هم بازیکنای در کلاس بین الملل هستن و هم جوان و می تونن تا سال ها بارسا رو تو خط میانی تامین کنن .


جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!