كرایف در مورد رونالدینیو و هواداران لیورپول صحبت كرد.آبی و اناریها
فرستنده سام فروهش در تاريخ سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۲:۲۱) (۱,۷۶۳ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir
بازیكن و مربی سابق بارسلونا، یوهان كرایف معتقد است فروش رونالدینیو میتواند دقیقا چیزی باشد كه باشگاه و خود بازیكن برای آغاز تازه میخواهند.
درخلالی یك فالیت خیریه، كرایف اشاره كرد در فوتبال: «نگاه به بهترین راه حل همیشه لازم است.» و در مورد رونالدینیو, معتقد است جدا شدن راه این بازیكن برزیلی و بارسلونا میتواند برای هر دو بهترین باشد. او تصریح كرد: «اگر موارد خوب پیش نمیروند و یكی نمیخواهد بماند و دیگری نیز او را نمیخواهد این بهترین راه حل است.»
نیاز به حمایت بهتر
كرایف به ناامیدیاش از روش برخوردی كه هواداران بارسا به مربی فرانك رایكارد، هنگام بیرون كشیدن بویان كركیچ و آوردن جیووانی دوس سانتوس در بازی وسط هفته لیگ قهرمانان، واكنش نشان دادند، اشاره كرد. او مدعی شد «(انتقادات) بیپایه هستند, هنگامی كه پسری هفده ساله را تعویض میكنی تا پسر هجده ساله دیگری را بیاوری و مردم سوت میزنند... اینكار لازم نیست.»
این مرد هلندی احساس میكند هواداران بارسلونا میتوانند از جوی كه هواداران لیورپول داخل آنفیلد در طی بازی لیگ قهرمانانشان با آرسنال سه شنبه ایجاد كردند، بیاموزند.
او توضیح داد: «ما همگی بازی لیورپول و آرسنال را دیدهایم و این نشان داد هواداران چگونه باید باشند, دیدن تفاوت بزرگ میان چیزی كه آنجا دیدیم و چیزی كه اینجا میبینیم غمناك است.»
او نتیجه گرفت: «(در بارسا) مردم دستمالشان را بالا میگیرند, اما متوجه نیستند چه چیزی اتفاق میافتد. چنین آگاهی كمی بعد از همه این سالها غم انگیز است.»
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir
بازیكن و مربی سابق بارسلونا، یوهان كرایف معتقد است فروش رونالدینیو میتواند دقیقا چیزی باشد كه باشگاه و خود بازیكن برای آغاز تازه میخواهند.
درخلالی یك فالیت خیریه، كرایف اشاره كرد در فوتبال: «نگاه به بهترین راه حل همیشه لازم است.» و در مورد رونالدینیو, معتقد است جدا شدن راه این بازیكن برزیلی و بارسلونا میتواند برای هر دو بهترین باشد. او تصریح كرد: «اگر موارد خوب پیش نمیروند و یكی نمیخواهد بماند و دیگری نیز او را نمیخواهد این بهترین راه حل است.»
نیاز به حمایت بهتر
كرایف به ناامیدیاش از روش برخوردی كه هواداران بارسا به مربی فرانك رایكارد، هنگام بیرون كشیدن بویان كركیچ و آوردن جیووانی دوس سانتوس در بازی وسط هفته لیگ قهرمانان، واكنش نشان دادند، اشاره كرد. او مدعی شد «(انتقادات) بیپایه هستند, هنگامی كه پسری هفده ساله را تعویض میكنی تا پسر هجده ساله دیگری را بیاوری و مردم سوت میزنند... اینكار لازم نیست.»
این مرد هلندی احساس میكند هواداران بارسلونا میتوانند از جوی كه هواداران لیورپول داخل آنفیلد در طی بازی لیگ قهرمانانشان با آرسنال سه شنبه ایجاد كردند، بیاموزند.
او توضیح داد: «ما همگی بازی لیورپول و آرسنال را دیدهایم و این نشان داد هواداران چگونه باید باشند, دیدن تفاوت بزرگ میان چیزی كه آنجا دیدیم و چیزی كه اینجا میبینیم غمناك است.»
او نتیجه گرفت: «(در بارسا) مردم دستمالشان را بالا میگیرند, اما متوجه نیستند چه چیزی اتفاق میافتد. چنین آگاهی كمی بعد از همه این سالها غم انگیز است.»
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هواداران لیورپول صحبت كرد. | ||
---|---|---|
چهارشنبه، ۲ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۵۸)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
منم دوست دارم روني بمونه و همين جا بهتر بازي كنه تا بره ميلان و جلوي بارسا بازي كنه
پنجشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۰۳)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
چطور میشه به این راحتی در مورد رفتن رونالدینهو حرف زد.شاید آقای کرایف اون بازی رویایی در سانتیاگوبرنابئو را فراموش کرده اند.یا اون گل استسنایی به پیتر چک و دهها بازی و صدها حرکت خارق العاده وبه یادماندنی از رونالدینهو.شاید آقای کرایف نمی دونند میلیونها هوادار بارسا فقط به عشق رونالدینهو و دیدن بازی او ،بازی های بارسا را نگاه می کنند...
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۲۱)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
متعصفانه بنظر می رسه بارسا خیلی زود رونی رو سوزوند ...رونی می تونست این فصل هم مثل گذشته عالی باشه اما به راحتی از دستش دادیم و باعث شدیم اینقدر افت کنه اول از نظر روحی و دوم بدنی...و دیگه کار بجایی رسیده که نه رونی می تونه به بارسا کمک کنه نه بارسا یا رایکارد اونو می خواد..پس بهتره این مصدومیت های ابدی رونی رو با رفتن تمومش کنیم که حداقل تو تیم دیگه ای بازی کنه اینجا که بهش بازی نمی رسه...واقعا رونی تو این مدت خیلی خیلی واسه تیم مفید و ویتامین بود!!! حیف شد
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۴۴)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
چطور مي تونيد اينقدر راحت از رفتن رونالدينهو حرف بزنيد....... رونالدينهو كم كسي نبوده و نيست..... اين ماييم كه داريم كوچيكش مي كنيم...... چطور روت شد به كسي كه لبخندهاش..... به كسي با اومدنش تحول ايجاد كرد.... به رونالدينهو .. بگي كه تموم شده............. با تمام وجود واسه بارسا آرزوي موفقيت مي كنيم... اميدوارم از امروزها و گذشته ها واسه آينده عبرت بگيره و اين روزهاي سرد و سخت تكرار نشه....... اما آقاي وحيد نيك... بيا پايين... اونجايي كه فكر مي كني نشستي....... جاي تو نيست...... چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۱۵)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
می بینم کسی که با بی ادبی کامل به دیگران ،می گه اسب حالا خودش یه اسب شده بنظر میاد وحید نیک (مایکل کورلئونه ) خودش رو شخص خاصی می دونه و می خواد با کلی از طرفدارای بارسا کل کل کنه... بحر حال مدیر درست میگه اینجا نباید جایی بشه واسه جر و بحث بین 2 یا چند نفر...بهتر این حرف ها رو همینجا تموم کنیم..
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۳:۳۹)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
با کرایف در مورد رونالدینو موافقم ولی در مورد بویان تصمیم با مربی است ....................
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۰:۴۷)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
رونالدینیو باید از بارسا بره.رونالدینیو تمام شده و دیگه اوج نمی گیره پس بهتره واقع بین باشیم تیمی که زیاد ستاره داشته باشه به همین وضع می یوفته. پس بهتره از این فصل درس بگیریم
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۰:۲۰)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
دوستان خواهش می کنم با همدیگه با لحن تند صحبت نکنید. در اصل اینجا قرار نیست که بحث و گفتگوی مابین چند نفر شکل بگیره. این مباحث رو بذارید برای تالار گفتمان، البته در حالت مودبانش.
چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۰:۱۷)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
اولا بايد بگم كه طرز تفكر همه تماشاچي ها يكسان نيست حرفهاي كرايف هم تقريبا درسته در مورد روني هم نمي دونم چي بگم چهارشنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ (۰:۱۳)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
برایم جالب است که کرایف به این راحتی از رفتن رونالدینیو می گوید! و اینکه چه کسی قرار است جای او را در گوش چپ پر کند؟ آنری؟! با این اظهارات و با توجه به نفوذ کرایوف بر مدیران بارسا از همین الان می توانم دینیو را در لباس نفرت انگیز مافیای روسونوری تصور کنم. اما به چه قیمتی؟ حدودا 25 تا 30 میلیون یورو! قیمتی شاید حتی کمتر از په په! در حالی که برلوسکونی فصل قبل حاضر بود تا 100 میلیون یورو برای او بدهد. اگر این انتقال با این قیمت سر بگیرد بی شک بزرگترین توهین و ننگ و تحقیری بس گران برای هواداران بارسا خواهد بود. آیا سینیور لاپورتا گور خودش را می کند؟ آیا رونی هم به سرنوشت شوستر، لادروپ،رونالدو،فیگو و ریوالدو دچار می شود؟ آیا سنت ستاره سوزی در نیو کمپ ادامه می یابد؟ شاید در هفته آینده جواب تمام این سوالات را بگیریم. سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۲۳:۴۰)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
نقل قول البته نمی خوام مزخرفات اون عضو سایت رو که هی در باره مردان کاتالان و خون اون ها داد سخن میده رو تکرار کنم که همه می دونیم چقدر بی ارزش هستهمین نفهمی ها و ساده انگاریهاست که طرفداران خارج از اسپانیا را به حمایت کورکورانه وا داشته است، خودش می گوید که یک جنگ است، ولی نمی داند چرا؟! تاریخ باشگاه و ایالت آن باشگاه و دلیل تاسیس آن را نمی داند، نمی داند که اسپانیاییها(مادریدی ها) با ایالت کاتالان و بارسلونا چه کردند؛ و نمی داند چرا شعار "Catalonia is not Spain" هنوز که هنوزه در ورزشگاه ها بر دیگر فریادها غلبه دارد! و این نادانیهاست که مردان کاتالان و خون آن ها را بی ارزش می داند!! بی ارزش کسی است که با جهالت و کورکورانه از تیمی طرفداری کند... Catalonia is not Spain سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۲۲:۱۳)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
نقل قول بازیكن و مربی سابق بارسلونا، یوهان كرایفیوهان کرایف که از مریخ نیامده است!! همه منتظر بودند که شما بگویی فوتبال برای اهالی کاتالان یک سرگرمی نیست، بلکه یک جنگ است!! کرایف بهتر از طرفدارانی امثال تو این مطالب را می داند... Catalonia is not Spain سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۲۱:۵۹)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
به هر حال هر کشوری مردم خودشو داره و اسپانیا با انگلیس متفاوته و حتی کاتالونیا با اسپانیا فرق داره . اینجا مردم همیشه ستاره شونو تو اوج آسمون میخوان . اما در مجموع رفتن رونی قطعی به نظر میاد جالبه که سیدورف از الان سر شماره پیراهن رونالدینیو حرف داره . ستاره یه روز میاد یه روز میره نه ستاره ،همه چیز همینه هیچی دائم نیست و چه خوبه با رفتن ها خاطرات خوش بمونه که می مونه . اگه رونی دوست داره بره نمیشه مجبورش کرد بمونه همونطور که کسی مجبورش نکرده بود بیاد و تا آخرین لحظه همه اونو منچستری میدونستن که لاپورتا اونو از چنگ یونایتد بیرون کشید . خدارو شکر بارسا انقدر بزرگ هست که بزرگترین بازیکنای دنیا آرزوی اومدن به نیوکمپو داشته باشن . سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۲۰:۴۸)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
من هم متاسفم هیچ نباید هواداران بارسلون رو با لیورپول مقایسه کرد بلاخره هواداری که عاشق بارسلون ازین تیم انتظار بازی های بهترو داره ولی موافقم که نباید موقع بیرون کشیدن بویان دستمال هاشونو نشون میدادن درسته که رایکارد عملکرد موفقی نداشته ولی اون هنوز مربی ماست و حداقل این چند روز مونده به بازی با منچستر سعی کنیم به تیم روحیه بدیم امیدوارم که برنده بشیم
سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۸:۴۲)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
سلام. به نظر من حق همیشه با تماشاگراست . تماشاگرایی که هم وقتشونو و هم پولشونو صرف می کنند . بارسا با بقیه تیما فرق داره بارسا همیشه باید بارسایی بازی کنه. اگه عادل فردوسی پور به نقل از... میگه برای تماشاگران انگلیسی فوتبال فراتر ااز مرگ و زندگیه ولی برای تماشاگران نیوکمپ ، بارسا فراتر از مرگ و زندگیه هرچی حساسیت به چیزی بیشتر باشه فکر کنم سلامتی آن چیز مهمتر به نظر برسه. برای تماشاگرای بارسلونا ، فقط بارسا مهمه نه چیزهای مقطعی مثل کرایف ، رایکارد ، رونالدینهو و ... . بعضی از تماشاگرا تیم هاشونا شاید به خاطر این که بازیکن خاصی توشه دوست دارند یا به خاطر چیز های دیگه ولی برای تماشاگرای نیوکمپ بارسا را به خاطر بارسا دوست دارند. به امید موفقیت بارسلونا ( رویای دوست داشتنی فوتبال).
سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۶:۲۸)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
میگم اینجا همه بلدن قدرشناس باشن ولی از هر کی دوست دارن همچین میگین رونی بارسا رو قهرمان کرد انگار همون یه نفر بود نمیدونم الان بارسا میبازه میگین رایکارد ولی اون موقع که قهرمان میشه میگید رونالدینیو ؟ ----------------------------------------------------------- منم با کرایف موافقم به نظر من این میتونه آغاز تحول باشه همونطور که آنری که یه زمانی ستاره آرسنال بود و به بارسا اومد هیشکیم هیچی نگفت تازه تیمشونم بهتر شد سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۶:۱۸)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
همه هواداران حال حاضر بارسلونا در تمام جهان بارسلونا رو با رونالدینهو دوست دارن .....آقای کرایف نمی دونم چرا و چگونه حرف رفتن رونالدینهو رو به زبان آورد بازیکنی که در تما م دوران بازیگریش به بارسلونا خدمت کرد بارسلونا رو قهرمان لیگ قهرمانان کرد...بارسلونا رو پس از چند سال فاتح جام لالیگا کرد و...... متاسفام که باشگاه ها قدر این ستاره ها رو نمیدونند ..... سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۵:۰۲)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
با سلام به دوستان با تمام احترامي كه براي اسطوره فوتبال جهان و البته بارسلون آقاي كرايف قائلم بايد بگويم آقاي كرايف عزيز براي من كه از نزديك شاهد جو استاديوم نئو كمپ و مردم دوست داشتني بارسلون بوده ام به هيچ وجه حرفهاي شما پذيرفتني نيست چرا كه تماشاگراني كه با يك پاس صحيح حتي رو بسوي دروازه و يا يك حركت قابل تحسين تمامي آنها قدرشناسي خود را با تشويق ممتد به نمايش مي گذارند شايسته مقايسه با تماشاگران فوتبال انگليس نيستند . اين را هم بايد يادآوري كنم كه آقاي كرايف عزيز هر گاه فوتبال با سياست و موارد پشت پرده قاطي مي شود بازيكن دوست داشتني مردم همچون اتوو - رونالدينهو و يا دكو در عين نياز باشگاه به انها به يكباره - اخ - مي شوند ؟ چرا ؟ خواهش مي كنم كمي به فكر طرفداران باشيد و از دعواهاي پشت پرده جهت رسيدن به منافع خود استفاده نكنيد . سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۴:۴۹)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
به نظر من كلا هواداراي بارسا اونهايي كه ميان نيوكمپ رو مي گم ، به نسبت هواداراي منچستر يا ليورپول به تيم كمك نمي كنن ...هواداراي منچستر با تشويق وحشتناك و ايجاد نويز بازيكناي حريفو كر مي كنن و كلافه...اما مال بارسا خيلي كمتر اهل تشويق و صدا كردن هستن...تازگيا كه فقط اهل دستمال سفيد شدن...با اينكه بويان خيلي بهتر از دوسانتوس بازي مي كنه اما منم نمي دونم اون روز كه بويان رو با دوسانتوس تعويض كرد چه دليلي داشت تماشاگرا اين كار كودكانه رو انجام بدن و جلوي شالكه هم روحيه ي رايكارد و هم دوسانتوس رو خيلي خراب كردن ..بيشتر دلم به حال دوسانتوس سوخت...تفلك././/../.
سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۳:۴۱)
|
پاسخ به: كرایف در مورد رونالدینیو و هو... | ||
---|---|---|
نقل قول او توضیح داد: «ما همگی بازی لیورپول و آرسنال را دیده ایم و این نشان داد هواداران چگونه باید باشند, دیدن تفاوت بزرگ میان چیزی كه آنجا دیدیم و چیزی كه اینجا می بینیم غمناك است.»واقعا غمناکه، به نظر میاد که ما هوادارای عجول و قدرنشناسی داریم، همون طور که در این سایت هم همین طوره. واقعا جای تاسفه که باید از هوادارای تیمی مثل لیورپول درس بگریم که سال هاست رتبه ای بهتر از چهارمی نداشتن، اون وقت اینطوری از مربی و تیمشون حمایت می کنن ... به نظر میاد فقط قهرمانی نیست که داره از دست میره، بلکه خلق و خوی آبی و اناری هم فراموش شده ... سهشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ (۱۲:۲۴)
|