به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهانقهرمانی کوپا ۱۵/۱۶
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۱۴) (۸۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

امروز، دو گانه کاتالان‌ها زیر ذره بین رسانه‌های بارسلونا، مادرید، ایالات متحده امریکا و بریتانیا قرار گرفت. پیروزی نفس گیر یکشنبه شب بارسلونا مقابل سویا، که همچون سوپر جام اروپای ابتدا فصل، در دقایق اضافه بدست آمد، صفحه جدیدی را به کتاب تاریخ فوتبال اضافه کرد. کاتالان‌ها با این برد قهرمان دو فصل پیاپی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا شدند، آنها همچنین برای 28امین بار در طول تاریخ، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن گرفتند، که در این بین چهار تای این قهرمانی‌ها طی هشت فصل گذشته کسب شده است. آنها با این قهرمانی، یکبار دیگر خود را به عنوان سلطان جام حذفی اسپانیا معرفی کردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

روزنامه‌های کاتالانی اما قهرمانی تیم محلی خود را نشانه گرفتند و از آن به عنوان سوژه اصلی تیترهای خود استفاده کردند. تیتر امروز اسپورت تنها یک کلمه بود: «قهرمانان». ال موندو دیپورتیوو با تیتر «حماسه» روزنامه خود را مزین نمود و از دو جامی که آبی اناری پوشان در این فصل کسب کردند به عنوان «دو گانه جادویی» یاد کرد.

در مادرید، روزنامه مارکا بعد از انتخاب اینیستا به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال، با تیتر «پادشاه اینیستا» از او تجمید کرد.

در ادامه این خبر به بررسی تیترهای سایر روزنامه‌های ورزشی جهان خواهیم پرداخت:

ایالات متحده

وبسایت ورزشی یاهو اسپورت تیتر خود را اینگونه آغاز کرد: «جادوی مسی، رهبر بارسلونا در شکست سویا در فینال جام حذفی اسپانیا بود».

گراهام هانتر، کارشناس و خبرنگار روزنامه ESPN نظر خود را اینطور بیان نمود: «کنترل فوق‌العاده لوییز انریکه بر شرایط سخت بارسا، سویا را در جام حذفی مهر و موم کرد».

نیویورک تایمز اما کسب دو جام داخلی بارسا را از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا مهم‌تر جلوه داد: «در حالی که دو تیم مادریدی آخر هفته در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رو در رو خواهند شد - اتلتیکو vs رئال - پیروزی یکشنبه شب بارسا در برابر سویا، یکبار دیگر سلطه کاتالان‌ها را بر فوتبال اسپانیا اثبات کرد».

انگلستان

گاردین، این گونه این دیدار را توصیف کرد: «فینال جام حذفی اسپانیا به دقایق اضافه کشیده شده بود هنوز برنده دوئل قهرمان لیگ و لیگ اروپا تعیین نشده بود که نهایتا دو پاس لیونل مسی برای جوردی آلبا و نیمار بارسا را پیش انداخت و پرچم‌های زرد و آبی و قرمز کاتالونیا در جنوب ویسنته کالدرون برافراشته شد و کاتالان‌ها تیم خود را تشویق می‌کردند».

دیلی میل نیز روی گلزنان این بازی و عملکرد باورنکردنی کادر مربیگری بارسا در شرایط سخت و دشوار تمرکز کرد: «گل‌های جوردی آلبا و نیمار به تیم لوئیز انریکه کمک کرد تا با قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو جام داخلی خود را کسب کنند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jahanmamad
پاسخ به: بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهان
کی فکرش رو میکرد جوردی آلبا توی فینال گل بزنه


پنج‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۷)
 
سوداگر
پاسخ به: بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهان
مبارک همه باشه


چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۵ (۱۳:۴۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهان
مارکا و آاس احتملا از گریه های پنالدو که قراره در بازی با اتلتیکو دربیاد نوشته


سه‌شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۵ (۰:۱۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهان
پس فقط باید به مادرید و فوتبال کثیفش گفت ساکت...


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۳:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازتاب قهرمانی بارسا در مطبوعات جهان
مارکا و آ اس چی نوشتن؟


دوشنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۵ (۲۰:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!